en saanut suoraa vapautusta kutsunnoissa vaan b:n.
Kesällä pitäisi mennä leikkikouluun mutta olen jo aikuinen mies joten en sellaista enää tarvitse.
Mikä olisi helpoin tapa tässä tilanteessa skipata intti?
-"emmäjaksa"-nysvöily?
-fyysiseen vaivaan vetoaminen joka ikisessä asiassa tyyliin "ei pysty, polvi kipee"?
-raivarit/kiukuttelu?
-huumeet/alkoholi? (väitän käyttäväni vaikken oikeasti käytäkään)
keskeytys?
8
850
Vastaukset
Hieno juttu, jos olet päättänyt kieltäytyä suorittamasta tätä turhaa simputuslaitosta eli suomen armeijaa. Jos vapautuksen haluat saada, niin eiköhän se pitäisi olla tänä päivänä aika helppoa, mitä olen kuullut. Suosittelen vetoamaan mielenterveysongelmiin, koska niiden avulla se vapautuksen saaminen on varmasti kaikkein helpointa. Fyysisten esteiden perusteella sulle myönnettäisiin todennäköisesti vain lykkäystä ja pakotettaisiin kuitenkin tulemaan jossain vaiheessa armeijaan, joten kannattaa suosia erilaisia psyykkisiä ongelmia ja lisäksi kannattaa vielä liioitella kunnolla näiden ongelmien suhteen, niin silloin tuo vapautus pitäisi kyllä irrota.
Voit kertoa lääkärille vaikka mm. masennuksesta, univaikeuksista, ahdistuneisuudesta, sosiaalisten tilanteiden pelosta, päihdeongelmista tai itsemurha-aikeista, tuon viimeksi mainitun avulla se vapautuksen saaminen onnistuu täysin varmasti, sillä ketään kun ei haluta pakottaa armeijaan, jos uhkaa tappaa siellä itsensä.- myös asenteesta
silläkin pitäisi nykypäivänä saada jo vapautus, kun sen tuo ilmi ja tapoja on monia. Tosiaan kesää ei kannata pilata 4 euron vrk kovausta vastaan.
- ihan oma
itsesi. Eiköhän nämä laisesi vempulat sieltä sitten erotu ihan muutenkin, ei tarvitse erikseen korostaa, lusmu.
- mili-isi
rohkeesti että olet vetämätön nörtti, joka ei halua pilata kesäänsä, kyllä se tohtorisetä sen huomaa sitten. Voit sitten viettää kesää / syksyä / talvea /kevättä poikakaverin kanssa "tosihommissa" kun ei leikkiminen miellytä. Parempi onkin että olet havainnut vaivasi jo tässä vaiheessa niin valtion tarjoamaa kallista koulutusta annetaan vain niille joista on jotain hyötyä.
- olla tuvallinen
mili-isi kirjoitti:
rohkeesti että olet vetämätön nörtti, joka ei halua pilata kesäänsä, kyllä se tohtorisetä sen huomaa sitten. Voit sitten viettää kesää / syksyä / talvea /kevättä poikakaverin kanssa "tosihommissa" kun ei leikkiminen miellytä. Parempi onkin että olet havainnut vaivasi jo tässä vaiheessa niin valtion tarjoamaa kallista koulutusta annetaan vain niille joista on jotain hyötyä.
"poikakavereita", jotka pitivät käsistäsi kiinni kun sinut otettiin ensimmäisen kerran, sittenhän opit siitä pitämään. Ei mennyt valtion kallis koulutus hukkaan.
- mili-isi
olla tuvallinen kirjoitti:
"poikakavereita", jotka pitivät käsistäsi kiinni kun sinut otettiin ensimmäisen kerran, sittenhän opit siitä pitämään. Ei mennyt valtion kallis koulutus hukkaan.
poikkeavat karsitaan. Eikä se fantasioimasi kuulu edes koulutusaiheeseen. Mutta älä sitten masennu, et sitä löydä myöskään paloautoja pestessäsi.
- Pekka 50
mili-isi kirjoitti:
poikkeavat karsitaan. Eikä se fantasioimasi kuulu edes koulutusaiheeseen. Mutta älä sitten masennu, et sitä löydä myöskään paloautoja pestessäsi.
vanha tupakaveri, mä olen se pienikullinen viereisestä punkasta, etkö muista kun istuttiin aina vierekkäin niissä ovettomissa vessoissa, sinä pyyhit minun pyllyn ja minä sinun. Oltiin kuin paita ja perse, sinä olit se perse. Me molemmat saamme kiittää tiiviitä kiihottavia kasarmioloja, että löysimme itsestämme uinuvan puolen. Vielä nytkin housuun lirahtaa tatinat, kun ajattelen armeija-aikaa ja sinua. Haluan pojallenikin samaa, vaikka tämä ei millään haluaisi armeijaan.
Pojasta tehdään mies, korkkaamalla pylly intissä. - Sellaista...
mili-isi kirjoitti:
Heh, koulutan itseni armeijakuntoon mieluusti vaikka tietokoneella sotapelejä pelaamalla, sitähän se nykyinen tehoarmeija vastaa suunnilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428