Uus levy parasta metallicaa!!

ccxx

Sanokaa mitä sanotte, mutta uusin Metallican levy on aivan saakelin hyvä! Vanhemmasta tuotannosta en edes niinkään välitä.

11

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cliff

      vai että uusin parasta. et oo tainnu paljon vanhempia 80-luvun levyjä kunnellut.

      • ccxx

        Se vanhempi tuotanto on semmosta musiikkia mistä en tykkää ollenkaan.


      • piändi

        Siitä hauska ja ennen kaikkea miellyttävä bändi, etteivät ole tehneet vielä samaa levyä kahdesti. Ei edes Loadia.
        Makunsa kullakin. Itse rakastuin vanhempaan tuotantoon vasta keikalla käytyäni.
        Äärettömän iloinen olen myös siitä että basistin löysivät.

        -Porilaisten marssi-


      • ozzi osborne
        piändi kirjoitti:

        Siitä hauska ja ennen kaikkea miellyttävä bändi, etteivät ole tehneet vielä samaa levyä kahdesti. Ei edes Loadia.
        Makunsa kullakin. Itse rakastuin vanhempaan tuotantoon vasta keikalla käytyäni.
        Äärettömän iloinen olen myös siitä että basistin löysivät.

        -Porilaisten marssi-

        osbornen ossilla ei ollu miljoonaa perstaskussa niinkun andy mc coilla et jos se tarvii jonkun kliffan basistin bändiin kun entinen vittuuntu niin six se joutu luopuun pasistista metallicalle.


        rahalla saa basiteja kin, varsinkin jos varaa maksaa miljonna dollaria käsirahaa pelkästä liittymisestä bäntiiin.


      • $$$1,000,000$$$
        ozzi osborne kirjoitti:

        osbornen ossilla ei ollu miljoonaa perstaskussa niinkun andy mc coilla et jos se tarvii jonkun kliffan basistin bändiin kun entinen vittuuntu niin six se joutu luopuun pasistista metallicalle.


        rahalla saa basiteja kin, varsinkin jos varaa maksaa miljonna dollaria käsirahaa pelkästä liittymisestä bäntiiin.

        ozzylläkin se miltsi olis ollu. rahaahan silläkin on kun roskaa.


    • Maattiejos

      En sanoisi Death Magneticia Metallican parhaaksi lätyksi, mutta kyllä se top 5 menee.
      Basistin vaihto vaikutti yllättävän paljon.
      Top 5 levyni ovat mielestäni :

      1, Master of Puppets
      2, ...And Justice For All
      3, Ride The Lightning
      4, Death Magnetic
      5, Kill 'em All

      • yeah!

        Mun Top5...

        1. ...And justice for all
        2. Master of puppets
        3. Death Magnetic
        4. Black
        5. Ride the lightning


        loput vielä...

        6. Kill`em all
        7. St.anger
        8. Reload
        9. load


    • itse olen sitä mieltä että tuo uusin leby ei ole parasta tuotantoa heiltä.
      Heidän vanhempi tuotanto iskee ainakin minuun paremmin. mutta ei se uusin ihan huonointa paskaakaan ole, onhan se ihan kuunneltavaa. tulee molempaa kyllä kuunneltua.
      Kun miettii että 80-luvulla minusta ei ollut tietoakaan vielä tässä maailmassa niin silti diggaan sen lkuvin musiikista hyvinkin paljon.

    • albumeista

      1 ride the lightning
      2 master of puppets
      3 black
      4 kill 'em all
      5 justice for all
      6 load
      7 death magnetic
      8 reload
      9 st. anger (100% paska)


      death magnetic olis voinu olla tosi hyvä levy. sillä oli jo paljo biiseissä sellasta NWOBHM meininkiä, yksinkertasia nopeita metalliriffejä. ainut juttu mikä mättää on se että metallican jätkät ei osaa enää soittaa. näköjään. yks paras juttu metallicassa oli sen soittamisen tarkkuus ja levyt tehtiin sitten viimosen päälle tarkasti ja soittaminen oikein. metallicaan ei käy rock. edes 1% osuus soundista ei kuulu rockille vaan metallica on 100% metallibändi. uudella lätyllä riffittely on sellasta löysää. tanakkuus on poissa mikä juurikin kuului esim. master of puppetsilla.

      • hahahha

        1. master of puppets
        2. ...and justice for all
        3. black
        4.ride the lightning
        5.Kill em all
        6.death magnetic
        7.st anger
        8. load ja reload

        Moni kyllä sanoo angeria huonoksi levyksi, koska ei ole kitara sooloja ja rumpu saundi on erilainen.
        kun taas vertailee loadin ja reloadin levyihin niin kyllä se raskaampaa on ja minusta raskaampi on parempi.
        load ja reload on ihan helvetin poppia jota hikeen pystyy kuunnella.


      • koe?
        hahahha kirjoitti:

        1. master of puppets
        2. ...and justice for all
        3. black
        4.ride the lightning
        5.Kill em all
        6.death magnetic
        7.st anger
        8. load ja reload

        Moni kyllä sanoo angeria huonoksi levyksi, koska ei ole kitara sooloja ja rumpu saundi on erilainen.
        kun taas vertailee loadin ja reloadin levyihin niin kyllä se raskaampaa on ja minusta raskaampi on parempi.
        load ja reload on ihan helvetin poppia jota hikeen pystyy kuunnella.

        Mun mielestä DM on yksi parhaista ja tosi taidokkaasti soitettu. Esim. MoP:ia on tullut joka tuutista jo kolmattakymmenettä vuotta, niin alkaa jo kyllästyttää. Samoin muutama kuuntelukelvoton biisikin levyltä löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe