Terve,
Olen koettanut googlettaa apuja ongelmaan, joka kumpuaa .jar ja .jad pelien asentumattomuudesta Samsungin b2700 kännyyn. Suomenkielellä löytyy vain muita saman asian kanssa painiskelevia onnettomia ja englanniksi taas esim. youtube tarjoaa avuksi salaperäisiä numero-kirjain -yhdistelmiä, joilla asennukset pitäisi saada onnistumaan. Onko kellään nyt antaa lopullista vastausta kysymykseen, "että mitä helevettiä?"
Pelien asennus Samsungin luuriin
Anssi
3
430
Vastaukset
- Anssi
Eli tämä ongelma on ymmärtääkseni suurimmassa osassa Samsungeja, ei pelkästään kyseisessä puhelimessa. Jos joku siis tietää konstit johonkin muuhun Samsungin malliin, niin toiminee myös tässä.
- ei liity
MITENKÄÄN mobiiliohjelmoinitiin.
- mulle
ei liity kirjoitti:
MITENKÄÄN mobiiliohjelmoinitiin.
Anteeks..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799