Saitko lipun Metallica -festareille vai jäitkö ilman?
Itse vieläkin jonotan lippupalveluun, tuskin mahdollisuuksia... :S
Joko sait lipun?
7
687
Vastaukset
- ccxx
Puhelinlinjat tukossa ja samoin netti ruuhkautunu..
- tähh
täh. tuohan oli niin vaivatonta. kyllä ne liput saa. ei mun tarvinu oottaa ko joku 20 minuuttia, netisä. ei mitään onglemia. hyvää toimintaa lippupalveluta
- niin...
tähh kirjoitti:
täh. tuohan oli niin vaivatonta. kyllä ne liput saa. ei mun tarvinu oottaa ko joku 20 minuuttia, netisä. ei mitään onglemia. hyvää toimintaa lippupalveluta
niin joo niin kaikki sanoo
- Tyttönen vain
Uskomatonta! :D
Itselle ja poikaystävälle kaks lippua netistä klo 9.50!!! :D normilippuja vielä saatiin, ei tarvinu pohtia VIP lipun ostoa...
Taisi olla niin tuuria että just oikealla hetkellä painoin nappia kun lippuja sattui vapautumaan! :)- Sampooo
Ostin juuri kaksi VIP-lippua ko. keikalle netistä. Eipä tartte maksaa liikoja törkyturpatrokareille ja pääsee vielä ihan eturiviin;)
- Pelkkää
Sampooo kirjoitti:
Ostin juuri kaksi VIP-lippua ko. keikalle netistä. Eipä tartte maksaa liikoja törkyturpatrokareille ja pääsee vielä ihan eturiviin;)
Trokareiden tukemista niiltä joiden "tarttee" ostaa. Mulle ei tulis mieleenkään tukea trokareiden toimintaa vaikka sit oisinki jäänyt ilman lippua. Se just edesauttaa toimimaan trokarina toisinkin.
Ostaja siinä tyhmä on jälleen, eikä se trokari. - yhtäkuin
Pelkkää kirjoitti:
Trokareiden tukemista niiltä joiden "tarttee" ostaa. Mulle ei tulis mieleenkään tukea trokareiden toimintaa vaikka sit oisinki jäänyt ilman lippua. Se just edesauttaa toimimaan trokarina toisinkin.
Ostaja siinä tyhmä on jälleen, eikä se trokari.toistekin x) valvonut yön jonossa niin ei enää pää toimi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783