Lippuja kun osti, niin siellä tarjottiin kuutta eri lohkoa N-N6. Mitäköhän nämä ovat? Itse sain N2. Olis luullut, että kun on tällainen ulkoilmafestari, jossa kaikki kansa seisoo, niin ei olis mitään lohkoja. Minä olin valmis menemään jo aamuyhdeksältä lavan eteen ja poistumaan siitä vasta sitten kun James olis viimesen kerran huutanut "Good night, you crazy F*****s!"
Mitä lohkoja Porissa?
9
1056
Vastaukset
- lohkojakoja ole
muutakun vip alue erikseen.
- _N4
ja vieläpä paikkanmero 3*** lukee kummassakin piletissä.
- Oma palsta!
_N4 kirjoitti:
Siellä on kaikille 80000 oma paikka merkitty..semmonen ruutu!Siitä ei saa liikkua mihinkään toisen tontille,vaikka tulis kuset ja paskat housuun!Sitte kaikilla on vielä oma järkkäri vieressä!!!Kuulemma SKLIPNOT haluaa tarkat turvatoimet ettei kukaan pääse repimään naamareita päästä! :)
- ännä1
_N4 kirjoitti:
eli onko N1 yks lähempänä lavaa ku N4.. onko missään vielä "karttaa"
- näin se menee
ännä1 kirjoitti:
eli onko N1 yks lähempänä lavaa ku N4.. onko missään vielä "karttaa"
Jepulis N1 on lähempänä kuin N4. Itselläni on N-2 liput elikkä pääsen lavan taakse.
- taakse
näin se menee kirjoitti:
Jepulis N1 on lähempänä kuin N4. Itselläni on N-2 liput elikkä pääsen lavan taakse.
????
- juujuujuukarmiva
Travian on saavuttanut suuren suosion, eikä ihme, travianissa pääset toteuttamaan itseäsi rakentamalla oman kyläsi, suojaamalla sitä kouluttamalla sotajoukkoja, ja tämä kaikki tapahtuu keskiajalla! Travianiin pääset tästä: http://www.travian.fi/?uc=fi7_27412 =)
- paitsi VIP katsomo
Tilasin liput postitse, sähkäpostin vahvistusviestissä luki että liput ovat lohkoon N4. Liput tuli tällä viikolla ja ei niissä lue yhtään mitään mistään lohkoista, ainoastaan numeroimaton. Ticketfast lipuissa eli niissä jotka sai itse tulostaa heti on joku lohkomerkintä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska siellä on ainoastaan kaksi lohkoa eli vip asiakkaille omansa ja muille se toinen. Se lohkomerkintä on ainoastaan lippupalvelun omia järjestelmiä varten ja moni on sen varmistanut lippupalvelusta.
- Kirjurinluodolla käynyt
Niinpä puhut asiaa ! Itse olen ollu kirjurissa ennenki konsertissa eikä ainakaa myöskää Porin jazzeillakaan oo ollu mtn ihmeen lohkoja,turhan päiväsiä ne lohkot unohtakaa ne ! Mut heinäkuuta odotellessa :) Siellä sit nähään, voitte viel vaiks paikan päällä varmistaa ettei ole mtn lohkoja jos ootte epävarmoja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645