Mitä lohkoja Porissa?

Hassu käytäntö

Lippuja kun osti, niin siellä tarjottiin kuutta eri lohkoa N-N6. Mitäköhän nämä ovat? Itse sain N2. Olis luullut, että kun on tällainen ulkoilmafestari, jossa kaikki kansa seisoo, niin ei olis mitään lohkoja. Minä olin valmis menemään jo aamuyhdeksältä lavan eteen ja poistumaan siitä vasta sitten kun James olis viimesen kerran huutanut "Good night, you crazy F*****s!"

9

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohkojakoja ole

      muutakun vip alue erikseen.

      • _N4

        ja vieläpä paikkanmero 3*** lukee kummassakin piletissä.


      • Oma palsta!
        _N4 kirjoitti:

        ja vieläpä paikkanmero 3*** lukee kummassakin piletissä.

        Siellä on kaikille 80000 oma paikka merkitty..semmonen ruutu!Siitä ei saa liikkua mihinkään toisen tontille,vaikka tulis kuset ja paskat housuun!Sitte kaikilla on vielä oma järkkäri vieressä!!!Kuulemma SKLIPNOT haluaa tarkat turvatoimet ettei kukaan pääse repimään naamareita päästä! :)


      • ännä1
        _N4 kirjoitti:

        ja vieläpä paikkanmero 3*** lukee kummassakin piletissä.

        eli onko N1 yks lähempänä lavaa ku N4.. onko missään vielä "karttaa"


      • näin se menee
        ännä1 kirjoitti:

        eli onko N1 yks lähempänä lavaa ku N4.. onko missään vielä "karttaa"

        Jepulis N1 on lähempänä kuin N4. Itselläni on N-2 liput elikkä pääsen lavan taakse.


      • taakse
        näin se menee kirjoitti:

        Jepulis N1 on lähempänä kuin N4. Itselläni on N-2 liput elikkä pääsen lavan taakse.

        ????


    • juujuujuukarmiva

      Travian on saavuttanut suuren suosion, eikä ihme, travianissa pääset toteuttamaan itseäsi rakentamalla oman kyläsi, suojaamalla sitä kouluttamalla sotajoukkoja, ja tämä kaikki tapahtuu keskiajalla! Travianiin pääset tästä: http://www.travian.fi/?uc=fi7_27412 =)

    • paitsi VIP katsomo

      Tilasin liput postitse, sähkäpostin vahvistusviestissä luki että liput ovat lohkoon N4. Liput tuli tällä viikolla ja ei niissä lue yhtään mitään mistään lohkoista, ainoastaan numeroimaton. Ticketfast lipuissa eli niissä jotka sai itse tulostaa heti on joku lohkomerkintä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska siellä on ainoastaan kaksi lohkoa eli vip asiakkaille omansa ja muille se toinen. Se lohkomerkintä on ainoastaan lippupalvelun omia järjestelmiä varten ja moni on sen varmistanut lippupalvelusta.

      • Kirjurinluodolla käynyt

        Niinpä puhut asiaa ! Itse olen ollu kirjurissa ennenki konsertissa eikä ainakaa myöskää Porin jazzeillakaan oo ollu mtn ihmeen lohkoja,turhan päiväsiä ne lohkot unohtakaa ne ! Mut heinäkuuta odotellessa :) Siellä sit nähään, voitte viel vaiks paikan päällä varmistaa ettei ole mtn lohkoja jos ootte epävarmoja !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe