Windows Vista ja koko Microsoft tekevät tietokoneen käyttäjän elämästä helvettiä. Ohjelmat kaatuilevat vähän väliä, virusturvaa saa päivittää koko ajan, mikään ei toimi helposti eikä hyvin... VIHAAN Vistaa! VIHAAN Microsoftia! VIHAAN Gatesia! On vain YKSI ratkaisu - PC viidennestä kerroksesta kadulle ja APPLE MACINTOSH tilalle! Minä tunnustan väriä ja hankin tatuoinninkin, yhden näistä:
http://www.theapplecollection.com/Collection/objects/tattoo.shtml
Minä VIHAAN Windows Vistaa!
18
377
Vastaukset
- on vain siitä,
että et osaa käyttää minkäänlaista käyttöjärjestelmää ja yleensäkään mitään.
- Istu ja Lue!
Bill Gates kuuluu vapaamuurareihin. Se selittää kaiken Windowsin sinuun kohdistaneen kidutuksen. Ainakin on dokumentoitu Gatesin kuuluvan Lusifer- (Lucis) säätiöön.
Windows (suomeksi ikkunat), tarkoittaa että kaikki mitä koneellasi on ja tapahtuu on avointa tietoa Lucis- säätiön vakoilijoille. He näkevät tarkkaan missä mielentilassa ihmiset ovat, ja julkaisevat sen mukaan erilaista viihdettä jne. muokatakseen ihmiset taas pienen askeleen kohti lusiferilaista mielentilaa.
Alice Bailey perusti Lucifer -kustantamoyhtiön. Seuraavana vuonna he muuttivat nimensä ymmärrettävistä syistä. Osoite on Wall Street 120. Tämä "Lusiferin Säätiö" on tärkeä pala sitä satanisista kulttia joka hallinnoin länsimaita. Se aloitti New-Age -liikkeen muokatakseen ihmiset lusiferiseen mielentilaan (halloween jne..). Lucis näyttäisi olevan YK:n virallinen kustantamo (!), sekä manageroi YK:n "mietiskelyhuonetta".
Lucis -rahalahkon kotisivuilla ylistetään Bill Gatesia aika paljon. Gates-säätiö onkin osa Lucis-raha - ja valtastruktuuria.
"Established by Alice Bailey in 1922, the Lucifer Publishing Company changed its name the following year for obvious reasons. Based at 120 Wall Street, the "Lucis Trust" is a vital part of the satanic cult that controls the Western world. It started the New Age Movement to induct society into their Luciferian mindset. Apparently, Lucis is the official publisher of the United Nations and manages its "Meditation Room."
- no, hupinsa kullakin
Itselläni on Vista, ja olen todennut siinä monia ärsyttäviä piirteitä. Sen sijaan ohjelmat eivät kaatuile vähän välikä eikä virusturvaakaan pidä päivittää koko ajan. Itselläni on ilmainen Avast!-virustorjunta, jonka pidän ajan tasalla omien halujeni mukaan. Paljon parempi ohjelma kuin kaupalliset ja nettiliittymien mukana tulevat maksulliset palvelut.
Kiva, että saat elämääsi sisältöä Applesta, mutta itselleni tietokone on vain väline. Windows-pohjaisille koneille on tarjolla laajemmin ohjelmistoa yms. Siksi käytän PC:tä mieluummin kuin Applea. Ja jos kyllästyn Windowsiin, voin vaihtaa Linuxiin. Ei se ole niin vakavaa.- no problemo
OS X on niin nerokas käyttis, että manuaalia en ole tarvinnut.
Kokeilemalla oppii tarvittavat rutiinit.
- Tomppak
Vista tuli väliaikaisratkaisuna, odotellessa seuraavaa windows 7:aa.
Ihmiset haluavat kiiltoa ja sitä Vistassa riittää, tosin nuo BSOD`t ovat varsin yleisiä:)
Paras on mennä kiltisti takasin XP:hen jos ei vistaa ole muuten pakko käyttää...
Itseä harmittaa oma koneeni quadcore 3 gigan muistilla, koska vista on ainoa missä pystyy käyttämään tuon 3 gigaa musanteko ohjelmille, kun taas XP on rajattu max 2 gigaa...
Kyllähän tuota pystyy kikkailemaan mutta se tuo sitten vain käynnistämisongelmia:)
Vista ja quadcore on kyllä tosi hyvä nopeuden puolesta, tehon jakamisessa eri tehtäville, mutta ei tietenkään ole kivaa kun koko ajan ohjelmat keskeytyvät... - Omppuun
Billy-boy on mahdollistanut tietokoneen käytön miljardeille ihmisille.
Windows on aivan ylivoimainen käyttöjärjestelmä ja siksi myös ylivoimaisesti myydyin. Sekös joitakin ärsyttää. Pitää tehtailla viruksia yötä päivää vihansa vimmalla.
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta työtuntia wintoosan kaatamiseksi on turhaan käytetty?
Microsoft tosin repii rajusti rahaa kun se on pakotettu myymään uusia ohjelmia ja päivityksiä =D
Melkein herää epäilys, että tekeekö se itse viruksia, sillä niin kannattavia ne sille ovat?
Minun Vistani ainakin pelittää moitteettomasti.
Ehkä vika on käyttäjässä?- gtr80.,
Pitääkö sun "omppuun" maksaa päivityksistä? Ja maksatko myös virustorjunnasta Microsoftille? Muillehan nämä tulee maksutta.
- Windows Vista.
molemminpuolinen
- ölaksjdf
Minä tulen tähän keskusteluun vähän myöhässä, mutta tunnustavan vihaavani Vistaa koko sydämestäni. Käytän päivittäin neljää tietokonetta (pöytäkonetta ja kannettavaa töissä ja omaa pöytäkonetta ja kannettavaa kotona). Kahdessa koneessa on XP, yhdessä Vista ja yhdessä seiska.
Parhaiten ja nopeimmin toimivat XP-koneet. Ne eivät kovinkaan paljon tee ärsyttäviä ja toistuvia saman asian kysymisiä uudestaan ja uudestaan. Epäilemättä niiden tietoturva ja etäasennettavuus ja etähallinta eivät ole samalla tasolla kuin 7:ssä ja Vistassa, mutta peruskäyttö niillä on paljon mukavampaa ja valtavan paljon nopeampaa.
Seuraavaksi paremmin toimii 7, joka on XP:tä hitaampi ja jonka resurssienhallinnan käyttöliittymä on epäselvempi ja hankalampi kuin XP:ssä. Se myös tekee XP:tä enemmän tyhmiä kysymyksiä, joihin luultavasti useimmat alkavat nopeasti vastata yes edes lukematta kysymystä, pelkästään päästäkseen eroon kysymyksistä. Ainakin minun aikani on tarkoitettu töiden tekoon eikä Windowsin kysymyksiin vastailuun.
Ylivoimaisesti surkein kaikista on Vista. Se hidastelee aivan pöyristyttävästi. Vähän väliä hiiren kursori muuttuu joko entistä tiimalasia vastaavaksi ympyräksi useiksi minuuteiksi. Tuntuu siltä, kuin aina hakemistosta toiseen siirryttäessä se kävisi läpi koko hakemiston tiedostot varmistaakseen, että käyttäjällä varmasti on oikeus käsitellä niitä. Sietämätön ja raivostuttava, mutta köyhä kun olen, ei ole varaa tehdä asialle mitään.- Seiskasta
saa viilailemalla paljon XP:tä paremman ja nopeamman, turhat pois ja uutta tilalle. Riippuu tietysti prosessorista, ainakin 4-ytimisellä i5:lla pärjää. Kertaakaan ei ole tarvinnut palautusta tehdä, kuin omien kokeilujen takia.
- Nörrrtti
Hommaa Windows 3,1. Se on varma käyttis.
- Win 7 koneessa
Entäs ubuntu ja muut Linuxit?
- Going down persut?
Xphome, xppro, win7, ubuntu.
Nuo käytössä ja kun kerran ostin koneen ja siinä oli visva... vista jyräsin sen heti pois.
Home on miniläppärillä kun on näppärän nopea.
xppro,win7,ubuntu sitten pöytäkoneella. - visva susi.
Joo, ymmärrän, itse "päivitin" visvan xp:hen.
ja sama pc on hvetin paljon nopeampi joka asiassa. - Ai, ai!
Vihapuhe -> Karhu-ryhmä.
- Mielipide tämäkin
Minä en ymmärrä tekniikan päälle mitään, mutta osaan naputella ja se riittää.
Tietokone on ollut -84 alkaen, jolloin piti näperrellä ohjelmointikielien basicin ja cobolin kanssa.
Sen verran kyrsi se pilkkujennussiminen, että ulkoitin homman.
Vasta uudemmat Windowsit tekivät elämästäni helppoa, sillä jopa niinkin yksinkertainen ohjelma kuin laskutusohjelma tuotti välillä omituisia ongelmia.
Jokainen Windows on ollut edeltäjään helppokäyttöisempi ja varmempi.
Vistassakin toimii lähes laite kuin laite, kunhan kytket piuhan. Seiskassa ei ole sellaista laitetta vielä tullut vastaan, että olisi tarvinnut alkaa säätämään.
Aktiivikäytössä on kaksi Vista-läppäriä, yksi seiska ja yksi nörtin virittämä tykki, XP pöytäkone, jota tosin käytän lähinnä nettisurffailuun ja kopiointikoneena.
En näe mitään syytä luopua noista Vista-koneista, kun kerran toimivat moitteestomasti.
Tällä hetkellä kolmessa koneessa on ilmainen virustorjunta ja yhdessä koneen mukana tullut Norton.
Viruksia on tullut muutama, jotka ovat torjuttu samantien. Viimeksi taisi tulla Turun yliopiston joltain linkiltä.
Oli minulla iPad kakkonen testattavana, mutta eihän sillä päässyt edes kaikille nettisivuille, eikä tämän ikäinen jaksa innostua kosketusnäytöstä, koska en ole kiinnostunut koneista, vaan siitä mitä niilä teen.
Ennen hankin uuden koneen niin usein kuin uskalsin poistoihin laittaa, mutta nuo suhtellisen halvat Vistakoneet alkavat olla jo muutaman vuoden ikäisiä ja saavat luvan palvella vielä vuoden, pari, kun ovat niin pidettyjä asiallisessa käytössä. - Late Lapista.
JAAHAS JAAHAS !
Minulla on Aserissani Vista, ja se ei kompuroi eikä sekoile, onkohan sinun koneessasi jotakin vikaa, vaiko siinä näppisten takan tönöttäjässä?
Late Lapista. SSSS Ry! MULLA VISTA TOIMII...JA PÄIVITYKSET HOITUVAT...
MUTTA JOS SULLA ON RASKAITA TIETOTURVA OHJELMIA POISTA NE JA KÄYTÄ ESIM AVASTIA JA POISTA VISTAN DEFENDER POIS KÄYTÖSTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901