työelämä pelottaa

dax

Mietin tässä vaan, että miten minusta on koskaa mihinkää työelämään. Mä kammoan asiakaspalvelua ja vastuullisia tehtäviä. Olen kouluttautumassa it-alalle ja tulevaisuus pelottaa minua. Ja nykyisessä työssä sattui viikonloppuna kamala asia, mikä on saanu mut varpailleni. Mä en jaksa sitäkään työtä, en vaan ole sen luonteinen, mulla ei rahkeet riitä, sittenkään...
Ja mä pelkään ainaista epäonnistumista, en luota itteeni, että jossain joskus onnistuisin. Lisäksi kaikki uusi pelottaa aivan sikana.

Emmä tiä, mihin tää elämä vie/on tarkoitettu. Mihin mut on tarkoitettu.. ?

5

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysympä vaan

sitten tapahtui?

• dax

No mä silleensä..en ollut niinku olisi pitäny olla. Asenne oli väärä. Siis asia hävettääki niin paljo, etten siitä kehtaa edes sanoa paljoa.
        Mutta sattui tilanne, jonka jälkeen asiakas suoraan soitti ja haukkui/lyttäsi, ilmoitti tyytymättömyyttään juuri minun toimintaan, ehkä aiheesta, mutta lateli myös todenvastaista.
        Emmä vaan jaksais enää tuota työtä... Emmä oo siihenKÄÄN tarkoitettu..

• paniikkipaniikki!!

Olen kouluttautumassa kaupalliselle alalle, ja itseluottamus on tasan 0.
      Ei tule mitään, ahdistaa jo pelkkä ajatus työnhausta saati työpaikasta. Pelkään koko ajan mokaavani. Eikä tää ole mitään pientä, välttelen koko asiaa viimiseen tippaan ja asiat on ihan solmussa sen takia. En pärjää tässä maailmassa ja sen pituinen se. Olen kohta varmaan katuojassa.
      Mikä siihen auttaisi, en tiedä :(

• Yleinen vuodattaja

Anna itsellesi aikaa ja lupa oppia asiat vaikka hiljalleen. Vaikka minäkin paras neuvoja, vasta viime vuosina alkanut tulla näkyväksi, eli panna itseni likoon. Iltaisin nappaan hieman rauhoittavaa ennen nukahtamista, niin on seuraavana päivänäkin aika hyvä pössis.

Tämä elämä on meille lahja. Siitä ei kannatta tehdä liian ankaraa, vaan aurinkoisella mielellä nauttia tästä, kun me olemme Korkeamman Voiman siunauksen alla. Viimepäivinä olen ollut melko peloton ja vain vähän huolestunut.

• Kaikkeasitäpääseesisään

Koulussa narsisti, joka käytti muita hyväksi. Opettajatkin säälivät selän takana muuta siihen liittyvää käytöstä. Työelämässä tuskin pääsee(tai miksi se edes sinne on menossa) pitkälle, kun ei osaa olla edes ajoissa paikalla tai hoitaa omia hommiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe