työelämä pelottaa

dax

Mietin tässä vaan, että miten minusta on koskaa mihinkää työelämään. Mä kammoan asiakaspalvelua ja vastuullisia tehtäviä. Olen kouluttautumassa it-alalle ja tulevaisuus pelottaa minua. Ja nykyisessä työssä sattui viikonloppuna kamala asia, mikä on saanu mut varpailleni. Mä en jaksa sitäkään työtä, en vaan ole sen luonteinen, mulla ei rahkeet riitä, sittenkään...
Ja mä pelkään ainaista epäonnistumista, en luota itteeni, että jossain joskus onnistuisin. Lisäksi kaikki uusi pelottaa aivan sikana.

Emmä tiä, mihin tää elämä vie/on tarkoitettu. Mihin mut on tarkoitettu.. ?

5

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysympä vaan

      sitten tapahtui?

      • dax

        No mä silleensä..en ollut niinku olisi pitäny olla. Asenne oli väärä. Siis asia hävettääki niin paljo, etten siitä kehtaa edes sanoa paljoa.
        Mutta sattui tilanne, jonka jälkeen asiakas suoraan soitti ja haukkui/lyttäsi, ilmoitti tyytymättömyyttään juuri minun toimintaan, ehkä aiheesta, mutta lateli myös todenvastaista.
        Emmä vaan jaksais enää tuota työtä... Emmä oo siihenKÄÄN tarkoitettu..


    • paniikkipaniikki!!

      Olen kouluttautumassa kaupalliselle alalle, ja itseluottamus on tasan 0.
      Ei tule mitään, ahdistaa jo pelkkä ajatus työnhausta saati työpaikasta. Pelkään koko ajan mokaavani. Eikä tää ole mitään pientä, välttelen koko asiaa viimiseen tippaan ja asiat on ihan solmussa sen takia. En pärjää tässä maailmassa ja sen pituinen se. Olen kohta varmaan katuojassa.
      Mikä siihen auttaisi, en tiedä :(

    • Yleinen vuodattaja

      Anna itsellesi aikaa ja lupa oppia asiat vaikka hiljalleen. Vaikka minäkin paras neuvoja, vasta viime vuosina alkanut tulla näkyväksi, eli panna itseni likoon. Iltaisin nappaan hieman rauhoittavaa ennen nukahtamista, niin on seuraavana päivänäkin aika hyvä pössis.

      Tämä elämä on meille lahja. Siitä ei kannatta tehdä liian ankaraa, vaan aurinkoisella mielellä nauttia tästä, kun me olemme Korkeamman Voiman siunauksen alla. Viimepäivinä olen ollut melko peloton ja vain vähän huolestunut.

    • Kaikkeasitäpääseesisään

      Koulussa narsisti, joka käytti muita hyväksi. Opettajatkin säälivät selän takana muuta siihen liittyvää käytöstä. Työelämässä tuskin pääsee(tai miksi se edes sinne on menossa) pitkälle, kun ei osaa olla edes ajoissa paikalla tai hoitaa omia hommiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      118
      7229
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3283
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1705
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1349
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1283
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1040
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      962
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      914
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      897
    Aihe