työelämä pelottaa

dax

Mietin tässä vaan, että miten minusta on koskaa mihinkää työelämään. Mä kammoan asiakaspalvelua ja vastuullisia tehtäviä. Olen kouluttautumassa it-alalle ja tulevaisuus pelottaa minua. Ja nykyisessä työssä sattui viikonloppuna kamala asia, mikä on saanu mut varpailleni. Mä en jaksa sitäkään työtä, en vaan ole sen luonteinen, mulla ei rahkeet riitä, sittenkään...
Ja mä pelkään ainaista epäonnistumista, en luota itteeni, että jossain joskus onnistuisin. Lisäksi kaikki uusi pelottaa aivan sikana.

Emmä tiä, mihin tää elämä vie/on tarkoitettu. Mihin mut on tarkoitettu.. ?

5

1180

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysympä vaan

sitten tapahtui?

• dax

No mä silleensä..en ollut niinku olisi pitäny olla. Asenne oli väärä. Siis asia hävettääki niin paljo, etten siitä kehtaa edes sanoa paljoa.
        Mutta sattui tilanne, jonka jälkeen asiakas suoraan soitti ja haukkui/lyttäsi, ilmoitti tyytymättömyyttään juuri minun toimintaan, ehkä aiheesta, mutta lateli myös todenvastaista.
        Emmä vaan jaksais enää tuota työtä... Emmä oo siihenKÄÄN tarkoitettu..

• paniikkipaniikki!!

Olen kouluttautumassa kaupalliselle alalle, ja itseluottamus on tasan 0.
      Ei tule mitään, ahdistaa jo pelkkä ajatus työnhausta saati työpaikasta. Pelkään koko ajan mokaavani. Eikä tää ole mitään pientä, välttelen koko asiaa viimiseen tippaan ja asiat on ihan solmussa sen takia. En pärjää tässä maailmassa ja sen pituinen se. Olen kohta varmaan katuojassa.
      Mikä siihen auttaisi, en tiedä :(

• Yleinen vuodattaja

Anna itsellesi aikaa ja lupa oppia asiat vaikka hiljalleen. Vaikka minäkin paras neuvoja, vasta viime vuosina alkanut tulla näkyväksi, eli panna itseni likoon. Iltaisin nappaan hieman rauhoittavaa ennen nukahtamista, niin on seuraavana päivänäkin aika hyvä pössis.

Tämä elämä on meille lahja. Siitä ei kannatta tehdä liian ankaraa, vaan aurinkoisella mielellä nauttia tästä, kun me olemme Korkeamman Voiman siunauksen alla. Viimepäivinä olen ollut melko peloton ja vain vähän huolestunut.

• Kaikkeasitäpääseesisään

Koulussa narsisti, joka käytti muita hyväksi. Opettajatkin säälivät selän takana muuta siihen liittyvää käytöstä. Työelämässä tuskin pääsee(tai miksi se edes sinne on menossa) pitkälle, kun ei osaa olla edes ajoissa paikalla tai hoitaa omia hommiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1699
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1196
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1092
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      923
    5. 189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. 73
      590
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 36
      454
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe