KUINKA 'KERROSPUKEUDUT'??

gaga123

eli: on talvi, olet inhohimoinen hameiden/mekkojen yms käyttäjä, kuinka toteutat itseäsi suomen talvipakkasilla. pakkasella en tarkoita 2 sitten :)kiitos kaikille vinkeistä.

3

849

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse käytän paksuja sukkahousuja ja mahdollisesti niiden päällä säärystimiä, joskus myös alushametta. Tosin itse olen pitkien hameiden ystävä.

• sukkahousut kehiin

Hei! Villasilkkisukkahousut jalkaan. Ne ovat tosi lämpimät. Jos on kova tuuli ne eivät auta, mutta jos on tyyntä niillä pärjää erinomaisesti, vaikka olisi kovakin pakkanen.

Jalkaan saappaat, joissa on lämmin vuori, ja työpaikalla vaihdan pikkukenkiin, koska sisällä tulee muuten kuuma.

Pienemmillä pakkasilla käytän tavallisia sukkahousuja, mutta niiden päällä (tavallisissa saappaissa) villaisia nilkkasukkia. Ei siis mitään paksuja mummon villasukkia, vaan sellaisia ohuita tavallisen puuvillanilkkasukan näköisiä.

Yläosa: kylmällä ilmalla laitan neuleen alle ohuen villasilkki-kerraston paidan. Lopputulos on yhtä lämmin kuin jos olisi paksu villapaita, mutta tyylikkäämpi :)

• FrozenCorpse

Pitkä vuoreton takki, alle fleece, kaulaliina, pipo ja hanskat. Minihame voi olla päällä, samaten verkkosukkikset, pitkävartisen kenkien kanssa polvisukat ja korkkareiden kanssa säärystimet. Hyvin on tarjennut toistaiseksi vaikka pakkasta ollut hyvin yli -10c.
      Jos oikein kylmä tulee , niin pitkä ja paksumpi samettihame, alushame, säärystimet, useampi paita, paksumamat hanskat ja toppatakki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1233
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      824
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      72
      719
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      240
      717
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      560
    8. Kumpi teki aloitteen silloin joskus?

😊
      Ikävä
      37
      512
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      24
      505
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe