Tietäiskö joku kuusankosken uimahallin hinnastoa?
Uimahallin hinnat
29
3464
Vastaukset
- kymijoessa
uiminen ei maksa mitään.
- Uimaan...
Mun käsittääkseni uimahalli ei taida olla ihan sama asia kun kymijoki, jos et ole sattunu huomaamaan.. Idioottimaisia kommentteja ei kaivata, kiitos vaan!
- pitää olla
Uimaan... kirjoitti:
Mun käsittääkseni uimahalli ei taida olla ihan sama asia kun kymijoki, jos et ole sattunu huomaamaan.. Idioottimaisia kommentteja ei kaivata, kiitos vaan!
että täytyy täällä kysellä hintoja.
- ei maksa ei.
Uimaan... kirjoitti:
ja jos olet noinkin tyhmä että luulet että joku luuli kyminjokea samksi kuin uimahalli.
älä mene kumpaankaan koska et varmaan tiedä itsekkään osaatko uida.
HEI HALOO, IDIOOTTIMAISIA KYSYMYKSIÄ. ÄLYKKYYS OSAMÄÄRÄ SAMA KUIN UIMARENGAS.
- käyty
kuusaal uimas ja 3,5euroo oli 1 aikuin ja 4vlaps.
- Opettelekirjoittamaan
Puuttuuko näppiksestäsi kirjaimia?
kuusaalla uimassa ja 3,5euroa oli 1 aikuinen ja 4vlapsi.
- ....kohta varattu
- uimarihuimari
Joskus pari vuotta sitten huomasin uimahalissa aivan upean naisen joka henkilökuntaan kuului. Vieläkö hän on siellä? En ole itse käynyt pitkään aikaan kuusaan uimahallissa, mutta hänen vuoksi voisin vaikka käydä. Lupaan olla siveä ja vain vilkaista pikkuisen jos siellä on. Jos on nähnyt poliisiopiston ja sieltä tämän rintavan poliisikouluttajan, niin tietää henkilön varmasti. Ei pahalla henkilöä kohtaan, olet vain upea! Nauti siitä!
- PirjoOnKuumaKisu
Tarkoitat ilmiselvästi hullu-Pirjoa. Eiköhän se löydy keskuspuiston taikka kirjaston nurkilta Kouvolassa.
- uimarijäbä
Hmm... takavuosina Kuusaan uimahallissa oli uimavalvojana nainen, jolla on nykyään EE-kupin rinnat.
Se vetää miehen mietteliääksi..... - nainen miettii..
Onkohan tässä ketjussa edes miehiä vai pelkkiä 20v pojuja?
- Siisus sentää
Voi kun hakis vaikka guuglella tuleepi kaupunkin sivuilta kaikki kouvolan alueen uimahllit vissiin mutta ainakin hinnat kuusankosken alueelta.
Minkä ikäisiä naisia täällä liikkuu ja vieläpä tosi älykkäitä!? Kannataako mennä uimaankaan,hukkuu tai jää uikkarit laittamatta päälle tai kotiin. - Nainen.
No sinähän se varsinkin tosi "älykkäältä" kuulostat. Kannattaa sun varmaan mennä sinne lasten altaaseen ja tulet sit vikittelemään aikuisia naisia kun kasvat mieheksi, eiks joo.
- Uus avuttomia löytyy
Älyykkyyttäsi en tiedä,mutta saamattomalta vaikutat.
Ja kassalla ne sen hinnan sulle viimeistään kertoo vai meinasitko pummilla polskuttelemaan.
Vai rahat tiukassa jos ei oo muutamaa euroa. - minää!!
vittu lol eikö kukaa tiiä umahallin hintoja xDxD
- KAUAN_KESTI_MUTTA_LÖYTYI
Etsin hintoja oikein sinnäkkäästi ensimmäisen viestin julkaisusta lähtien, nyt vaivannäkö palkittiin!
http://www.kouvola.fi/material/attachments/5nmdEzYfe/XiddGtnfJ/Hinnasto_010115.pdf - KAUAN_KESTI_MUTTA_LÖYTYI
Etsin hintoja oikein sinnäkkäästi ensimmäisen viestin julkaisusta lähtien, nyt vaivannäkö palkittiin!
http://www.kouvola.fi/material/attachments/5nmdEzYfe/XiddGtnfJ/Hinnasto_010115.pdf - altaattäynnä
Käykö paljon porukkaa?
- metallihommissapaskaa
käyhän siellä kaikki elämänkoululaiset tiiraamassa miehiä mitä paskatöiltään ehtivät.
- olosneuvosi
mitäs töitä ite teet vai ootko oloneuvos?
- halpaalystiä
Uimahalli maksaa n.35 e vuodessa, vaikka kävisi joka päivä... kun osaa järjestää asiat!
- Öokbppkjboijvoi
Se ei maksa yhtään mitään jos oikeasti osaa järjestää asiat.
- K.K.H
Kuulemani perusteella siellä uiskentelee koskapakkareita.
- mummosihaudasta
isäsikö niitä sinne päästeli vai äitisi?
ai niin ne on eronneet, hahhah... - Kalevi.voikkaalta
Uimassa saan himokkaita irstaita katseita pikkupojilta...minulla jöpöttää aina ja stondikseni tiukoissa ihonmyötäisissä uikkareissa on valtaisa...pikkupojat innostuvat tästä ja yrittävät koskea sitä...lipoa kielellään pinnan alla...
- no.nyt.tulee
Mä kun olin 16v, niin olin uimahallissa Valkealassa höyrysaunassa. Siellä 82v ukko ehdotti että ottaisin poskeen silloisesta 300 markasta.
No sehän oli iso raha ja toki suostuin, koska tiesin ettei sen ikäiseltä ukolta tule spermaa suuhuni. Jonkinaikaa kun imin, se urahti ja rupes virtsa suihkuaa ja polvet tutisee. Pakenin paikalta ja jäin ilman rahaa.- evästäpapalle
Tuo on yleistä sen ikäisillä. Tai sit nytkyttää kuivana ja puutama tippa tulee vaan. Riippuen ruokavaliosta, maitoa, rahkaa, jogurttia.
- öllömölö
neljä markkaa
- Kjkhtjjg
2 markkaa 60 penniä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768