en osaa ratsastaa??

onnetonoona

tai oikeastaan jännitän sitä liikaa oman puolisoni kanssa, kuinka voisin harjoitella sitä tekemättä itsestäni naurettavan?

28

13647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ku kysymään

      kerrot vaan jännityksestäs ja kysyt mieheltäs miten ja mistä hän tykkäis. sillon saat ainakin suoraan vastauksen miten tehdä. ja juu, kyllä mies mieleellään näyttää ;)

    • naurettavan?

      ewttekö te olekaan kahdestaan?

      teillä ei taida olla erityisen luottamukselliset välit!

    • harjoitella

      minun kanssani?

      • ouman48v

        peppu pyörimään ja alapään lihakset toimintaan,kyllä mies tykkää.


      • nyt vaa
        ouman48v kirjoitti:

        peppu pyörimään ja alapään lihakset toimintaan,kyllä mies tykkää.

        sullekki, mutta tarkotus oli opettaa tota tyttöö.


    • postimyynnistä

      imukuppidildo ja harjoittele sillä yksin!

    • osta itsellesi ori ja opett...

      osta itsellesi ori ja opettele ratsastamaan ja perseesi leviää ajan mittaan herkullisen näköiseksi,sen takia nuoret tytöt ratsastavat paljon.ja samalla voit vertailla orin ja miehesi kalua kummalla on isompi.

    • Vinkkinkonemies

      Ratsastuksessa olisi hyvä tapahtua mekaanista pumppausliikettä ylös - alas. Monet naiset kuvittelevat osaavansa ratsastaa hyvin, mutta kyllä totuus on monesti se että ratsastus jää hieronnan tasolle.

      Ei ratsastus voi olla yhtään vaikeampaa kuin miehelle paneminen. Osa miehistäkään kuulemma ei osaa panna vaan sekin jää epämääräisen tuljumisen tasolle.

      Niin ja loppuen lopuksi se on ihan sama jos nyt et heti alkuu ole maailman paras ratsastaja, sillä hyvälle se miehestä kuitenkin tuntuu. Minä ainakin arvostan yritystä ja kokeilunhalua.

      • seurauksena

        Ei kai tuossa ratsastuksessa nyt voi tapahtua sitä penismurtumaa, josta iltasanomissa varoitettiin.

        Ratsastaa ja pyörittää peppua kunnolla ja vahingossa kulli tulee ulos, ja sitten nainen taas painolla sen päälle :)))))

        Kantsii tätäkin asentoa varmaan vähän varoa, kun siinä keikkuu.

        Miehellä voi olla viimeinen ratsastus, nainen vaan siirtyy uuteen satulaan :)


      • liikettä

        eteen-taakse kannattaa kokeilla, voipi olla jopa helpompaa ja tuntua paremmalle...
        muuten samaa mieltä mutta kyllä miehen on helpompaa olla päällä kuin naisen!


    • Jasemine

      tyynyt polvien alla, että olet korkeammalla ja on helpompi itse nousta ylöspäin ja jos jännität, että miehesi katsoo rintojesi pomppivan,- niin pientä sievää paitulia vaan päälle

      • Toi on muuten vaarallista

        Mikäli on naisiin menevä,tiedän tosijutun että tollaisessa ratsastuksessa meni kalu toimintakyvyttömäksi.


    • Pillu-Olavi

      Toinen rivi ylhäältä,viimeinen kuva oikealla.

      HUOM! En vastaa mahdolisista sivulta tarttuvista örkeistä,ei ole kylläkään tähän mennessä mitään tarttunut.

      http://dimulka.ru/sex/

      • Naiseltatoiselta

        sinulle. Mikä juttu se on tai mitkä, joiden takia pelkäät näyttäväsi naurettavalta?

        Oikeasti miehet esimerkiksi yleensä tykkää, että tissit heiluvat heidän edessään ;) Ratsastajattaren tisseihin voi tarttua, niitä voi suudella ja imeä. Ratsastus on naiselle myös siitä kiva asento, että voit itse säädellä työntöjen tahtia ja voimaa. Hyvä naisen orgasmin kannalta.

        Voit myös kumartua miehestä kohti, jos sinusta tuntuu vieraalta että hän näkee sinut kokonaan. Näin liikkestä tulee miehen kannalta enemmän eteenpäin ja taaksepäin liike kuin ylös-alas-liike.

        Mutta hassuahan tässä on viisastella, kun en tiedä, miksi tai miten ajattelet että näyttäisit naurettavalta.


      • toinen sellainen naurettava
        Naiseltatoiselta kirjoitti:

        sinulle. Mikä juttu se on tai mitkä, joiden takia pelkäät näyttäväsi naurettavalta?

        Oikeasti miehet esimerkiksi yleensä tykkää, että tissit heiluvat heidän edessään ;) Ratsastajattaren tisseihin voi tarttua, niitä voi suudella ja imeä. Ratsastus on naiselle myös siitä kiva asento, että voit itse säädellä työntöjen tahtia ja voimaa. Hyvä naisen orgasmin kannalta.

        Voit myös kumartua miehestä kohti, jos sinusta tuntuu vieraalta että hän näkee sinut kokonaan. Näin liikkestä tulee miehen kannalta enemmän eteenpäin ja taaksepäin liike kuin ylös-alas-liike.

        Mutta hassuahan tässä on viisastella, kun en tiedä, miksi tai miten ajattelet että näyttäisit naurettavalta.

        En ole se nainen jolle kirjoittelit, mutta minä myös pelkään kauheasti sitä, että mies ei tykkää kun näkee mun perseen hyllyvän nainen päällä asennossa, vaikkakin peppuni on hänen mielestään kaunis ja hän haluaa paljon aina peppuseksiä.

        Häpeän juuri myös sitä että hän näkee isonännisten tissieni pomppivan.. Kääk! Mutta kertokaa te miehet mikä niissä isoissa nänneissä ja pomppivissa tisseissä on hyvää. olen alle 30.


      • rakastaa
        toinen sellainen naurettava kirjoitti:

        En ole se nainen jolle kirjoittelit, mutta minä myös pelkään kauheasti sitä, että mies ei tykkää kun näkee mun perseen hyllyvän nainen päällä asennossa, vaikkakin peppuni on hänen mielestään kaunis ja hän haluaa paljon aina peppuseksiä.

        Häpeän juuri myös sitä että hän näkee isonännisten tissieni pomppivan.. Kääk! Mutta kertokaa te miehet mikä niissä isoissa nänneissä ja pomppivissa tisseissä on hyvää. olen alle 30.

        kun olen päällä.
        Se ainakin tykkää kun on hyvät näkymätkin..ja musta tuntuu hyvälle kun se ottaa mun pepusta kiinni ja liikuttaa mua hitaasti siinä päällänsä.
        Eikun kokeilemaan vaan,oman rakkaan kanssa voi koittaa mitä vaan kunhan molemmat siitä tykkää..


    • HaluisKyllä

      Ennen meni aikaisemman miehen kanssa ratsastus ihan hyvin. Se olikin oikeastaan ainoa asento missä tulin, ja koskaan ei kauaa voinut sitä edes harrastaa kun mieskin meinasi tulla :)

      Nyt on uusi mies, ja ratsastus ei onnistu!!! Ekaa kertaa kun menin päälle, niin homma meni aivan säätämiseksi. Sitten mies alkoi pyydellä asettumaan vuoroin eteen päin ja taaksepäin kun aina oli jotenkin huono asento - ja ilmeestä päätellen jopa sattui.

      Pari kertaa olemme sen jälkeen kokeilleet, mutta huonolla menestyksellä. Itsekin olen alkanut pelkäämään, ja sähellykseni siinä päällä on todella luonnotonta pomppimista milloin mihinkin suuntaan.. enkä minä siitä nauti ainakaan. eikä kyllä mieskään.

      Itse oikeastaan nauttisin ihan hiljaisesta menosta, jossa klitta saisi kivasti hierontaa. Pelkään kuitenkin, että miehellä loppuu seisokki tai hän kyllästyy. Muutenkin hänelle tulee aina kiire liikkua itsekin, mikä vaikeuttaa omaa touhuani. Toinen vaihtoehto on se että se makaa siinä ihan lahnana niin, että se uppoaa sinne sängyn uumeniin.

      Ehkä pitäisi pyytää sitä laittaan vaikka tyynyn lantionsa alle tms.

      En tiedä, mutta hävettää niin eilinenkin säätö, että en kehtaa.

      Paineita luo, että mies on itsestään ja taidoistaan hyvin tietoinen, ja taitaa halutakin pitää hommat hoidossaan.

      Oletteko huomanneet kuinka peniksen koko ja "seisontakulma" vaikuttavat tähän? Aiemmilla miehilläni penis on seissyt enemmän ylös päin, tällä alaspäin :D

    • Tyttö13

      No kokeile tyynyllä sit vaik ensin.

      • 63v

        Kyä kaikki tytöt osaa ratsastaa,toiset paremmin ja toiset aina paremmin joka ratsastuksen jälkeen.


    • Jannetyttönä

      Mul on niin pieni muna et se luiskahtaa ulos koko ajan ja on kivempi ite ratsastaa bottom gay on mua nussii isoja KULLEJA videok kotka lutkana... Janne sissy slut!!

    • Ihahaa3

      Hanki dildo ja harjoitusta.Huippukiva.fi on niitä imukuppidildoja.

    • Mehe

      Paikalliset tallit järjestävät säänöllisesti ratsastuksen alkeiskurssia. Rohkeasti mukaan vaan!

      Kun olet siellä pääsyt harjoittelemaan kevennystä / kevyt ravi, liike edes takaisin, ylös alas, sujuu hevosen opettamalla rutiinilla.
      Ainoa asia josta sen jälkeen voi olla vähän huoleellinen on, että miehesi voi tulla liian nopeasti kun näkee miten sun tissit pomppivat ja sinä nautit koska säätät vauhdin ja syvyyden.

      • Anonyymi

        Mites kun omaan ikäisekseni naiseksi harvinaisen vähän kokemuksia seksistä... Ratsastusta teinivuosina harrastanut ja olisi edelleenkin taidot hallussa, tästä ei ole kiinni etten osaisi.

        Nyt on kumminkin juttua miehen kanssa. Kerran pyysi menemään päälle, tulin heti todella epävarmaksi ja näkyi siinä, ettei edes yrittämisestä tullut mitään. Ainut este ratsastamisessa on että pelkään satuttavani miestä!

        Exän kanssa tuli oltua päällä, mutta se oli enemmän sellainen "käärme" - asento kuin ratsastamista, samaisesta syystä.


    • Anonyymi

      Vitut mitä uusavuttomuutta

    • Anonyymi

      Ratsastus on paras, koska silloin nainen hallitsee ja määrää.
      Jokainen nainen ratsastaa omalla tyylillään ja ratsu on tyytyväinen siihen.
      Ratsastajana käytä hevosta juuri niin kuin sinä haluat.
      Ratsastajana voi myös kääntää upean perseesi päin alla olevan turpaa.

    • Anonyymi

      Miksi sun pitäisi ratsastaa, sehän on huono asento? Tylsä ja luonnoton. Sitä markkinoidaan amerikkalaisissa leffoissa joissa nainen ratsastaa joka panokohtauksessa. Mutta mieshän on se liikkuva osa, ei tynnyriä isketä tappiin vaan tappi tynnyriin.

    • Anonyymi

      OON tyttönä mukana harjoituksissa.. Sissy Janne

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe