Kotkan Tupauunot

Pelkkä uunoko

Soinin mukaan nämä kaverit on puolueelle niitä tupauunoja, joita mahtuu joka puolueeseen. Onkos meidän Juho näitä tupauunoja.

13

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkan persuilla

pääteemoina maahanmuuttoasiat ? Milloin viimeksi olet lukenut esm tällä palstalla Eerolan väittämiäsi tupauuno juttuja ? Kerro nyt kaikille, milloin täällä on kotkalainen persu viimeksi käynyt paasaamassa maahanmuutto-ongelmia ? Kuuluukos Salmiset, Lindelöfit, Häkkiset sun mielestä näihin maahanmuuttotapauksiin ?

Eiköhän nyt kotkalaiset persut ole suurimmaksi osaksi tehneet töitä kotkalaisen demarimielivallan taltuttamiseksi ja sananvapauden edistämiseksi Kymensanomissa ? T. Kokoomuslainen, jolla on samanlaisia ajatuksia kuin tällä Kotkan vahvalla nelikolla.

P.S Edes paikalliset kokkarit eivät saa asioitaan sanotuksi kyseisessä lehdessä ilman sensuuria. Ymmärsitkö ?

• juttu on niin,

että moni muu on ennen Juhoa uuno.

• Paikallinen Kokkari

En tuota huomannutkaan että väitin. Olin vain kysyvinäni. Eipä hermostuta suotta. Tupauunot on Soinin mukaan kirjautuneet adressiin, se siitä.

• Asko Karvinen

löydy niin uunoa persua, että julkisesti asettuisi rasistiksi.Mutta tukee nurkantakana naita halla-ahoja.Kysyttäessä: Enhän minä, kuinkas minä.Herran jumala minähän kuulun kirkkoonkin.

• hallitsematon
        Asko Karvinen kirjoitti:

löydy niin uunoa persua, että julkisesti asettuisi rasistiksi.Mutta tukee nurkantakana naita halla-ahoja.Kysyttäessä: Enhän minä, kuinkas minä.Herran jumala minähän kuulun kirkkoonkin.

maahanmuutto EI OLE YHDENKÄÄN SUOMALAISEN, EIKÄ RUOTSALAISEN toivelistalla. Meneppä ihan huviksesi tekemään katugalluppia ja kysyt ihan kaikenlaisilta ihmisiltä; nuorilta, vanhuksilta, duunareilta, uraihmisiltä keneltä tahansa, että sallisitko Suomeen hallitsematonta maahanmuuttopolitiikkaa jolloin maahanmuuttajia voisi ottaa niin paljon kuin vain on tulijoita ?

Mene ihan oikeasti kysymään ihmisiltä ja kuulet livenä heiltä itse "nurkan takaa" vastauksia ihan tähän maahanmuutto teemaan.

Vielä lopuksi; on kiva kun työpaikallani on kansainvälisyyttä ja muutamia ulkomaalaisia. MUTTA, jos heitä onkin yhtä-äkkiä koko halla täynnä, niin sitten alkaa ääni muuttua kellossa.

T.kokoomuslainen

• jos toivoo
        Asko Karvinen kirjoitti:

Pakolaisystävien pääsevän kotiin. Eiköhän se ole sitä lähimmäisenrakkautta.

• Esko Almgrehn
      • pitkään

kun on uuno, niin sitten pääsee eemeliksi.

• Juho Eerola

Tervehdys.
      Jos tällä nyt viitataan siihen netissä olleeseen "autetaan somaliystävät kotiin" adressiin, niin voin sanoa etten edes kuulu Face-Bookiin. Minulla on paljon ystäviä ihan oikeastikin. Kotkassakin yli 800.
      Toisaalta, mitä enemmän on ystäviä, niin sitä enemmän on myös vihamiehiäkin. Ystävät ovat minulle niin arvokkaita, että en jaksa välittää vihamiesten kasvavasta joukosta.

Ps.Mitä pahaa muuten on siinä, että toivoo pakolaisten joskus voivan palata kotiinsa? Aloitin noissa pakolaistöissä suunnilleen 10 vuotta sitten. Silloin oli olettamus, että kun kärhämät kotimaassa loppuvat, palaavat pakolaiset sinne takaisin. Valtiomme jopa maksoi heille rahaa paluuta varten. Moni otti rahat ja palasi, mutta tuli muutaman ajan jälkeen uudestaan pakolaiseksi tänne.

• voi..

vittu mitä sontaa

• Alkoi vuona 1991, jolloin suomen ensimmäinen tupauuno Mauno Koivisto alkoi auttamaan
      Suomalaisystävämme kotiin venäjältä, eilen sattumalta osui tielleni vasta tulleet suomalaiset.
      On ymmärtävä että vuosisatojen diasporassa eläneet suomalaiset ovat jotain unohtaneet, josta
      yleensä tunnistaa suomalainen, kuten kieli näille ihmisillä suomenkielen palautus oli jo aloitettu
      he ovat jo kuukauden oppineet aakkoset.
      En tiedä mitä näille ihmisille on taas menty lupaamaan, varmaan ystävällinen vastaanotto, parhaillaan räjähtelevä eläkepommi, työvoimapula jne. eli se sama valhe millä on sumutettu suomalaiset käytetään
      edelleen maahanmuuttajien houkuttelemisekseen.
      Omasta puolesta toivotan tulijoille menestystä, vaan tähänastiset saavutukset ja edellisten venäjältä
      saapuneiden suomalaisten työlistimistä on ollut verrattain heikko.

• uunottelee sellaisia

vaikuttajia, että ei luulis olevan varaa. Eipä viitsi tollaiseen edes ottaa kantaa. Senverran paljon olen inkerinmaalaisia tavannut, siellä inkerinmaalla ja Hesassa. Karjalanmurretta puhuvat ihan kivasti.

• Iltalehdestä, että
        uunottelee sellaisia kirjoitti:

vaikuttajia, että ei luulis olevan varaa. Eipä viitsi tollaiseen edes ottaa kantaa. Senverran paljon olen inkerinmaalaisia tavannut, siellä inkerinmaalla ja Hesassa. Karjalanmurretta puhuvat ihan kivasti.

Freddy puolustaa sitä Kuusaanmummoa(venäläinen) tänään jopa telkkarissa. Hyvä, Hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8450
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2358
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2192
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1707
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1700
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    8. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      18
      1052
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    Aihe