Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä tehdä kummina, jos ei saa pitää yhteyttä..

Huolestunut ja väsynyt

Meillä on mennyt välit poikki kummitytön äidin kanssa, joka on oman lapseni kummi myös.Syy oli naurettava,mutta minkäs sille voi:).Itse olen ostanut lahjat ja lähettänyt 2krt vuodessa, ja kortin nimipäivänä. Mietin vain että ennen hoidin kummilastani jopa päivittäin, ja olin osa hänen elämäänsä.Mielestäni ei ole järkeä jatkaa näin,onko mahdollista saada itsensä jotenkin poistettua?Ja kyllä sekin hiukan syö, ettei hän ole pitänyt mitään yhteyttä kummipoikaansa välien rikkoutumisen jälkeen.En oikein ymmärrä miksi lasten pitää kärsiä aikuisten hölmöilyn vuoksi?Mulla ei ole enää mitään halua olla yhteydessä, tai korjata välejä, yrittänyt olen ihan tarpeeksi.

4

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen-

      *Motkotat* sitä, että miksi lasten on kärsittävä aikuisten hölmöilyjen takia? Ja samaan hengenvetoon toteat, että sinulla ei ainakaan ole mitään tarvetta korjata välejä..??!!

      Eikö sinun lapsesi, ole riittävävän suuri syy, korjata niitä välejä.

      • yrittänyt olen

        Niin totesin että yritin, mutta ei onnistunut.Mikä ihmisiä vaivaa, kuka jaksaa lyödä päätä seinään? Itse olen muistanut kummilastani kaikesta huolimatta.Sitä totesin ettei ole järkeä enää koko hommassa.Jos toinen ihminen loukkaa, ja olet silti valmis paikkaamaan välit, mutta ei onnistu niin silloin on tehty kaikki.


    • Riitojariittää

      Oman äitini ja kummitätini tiet menivät ristiin kun olin noin 5v. Vajaa kymmenen vuotta myöhemmin pyysin äidiltäni osoitteen ja pistin joulukortin menemään ja sain vastauksenkin. Tapasimme ensimmäistä kertaa 20 vuoteen omissa häissäni ja nyt on kaikkien välit korjattu. Minähän tästä eniten kärsin kun jäi yksi joulu ja synttärilahja saamatta, mutta aikuiset osaavat olla tyhmiä. Ja syytän tästä tietysti omaa äitiäni koska hän riisti lapsuudestani yhden tärkeän ihmisen pois.

    • paketit

      Älä jatka pakettien tai korttien lähettelyä enää! Jos olet yrittänyt korjata välit ilman tulosta, niin miksi sinulla olisi yksipuolisesti velvollisuus jatkaa muistamista?

      On ilo antaa paketteja, kun välit on kunnossa. On kiva tietää, että kummilapsi tykkää saamisistaan, tulee kuva silloin, kortti tällöin ja että vanhemmat pitävät yhteyttä. Eihän kummi ole mikään pelkkä lahja-automaatti! Kyllä kummeuteen todellakin kuuluu se, että aikuisetkin pitävät yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe