Mikä mahtaisi olla paras rommi mojiton tekoon?
Kaapista löytyy Huracan rommia. Eli melkeinpä sitä Alkon halvinta. Saako tuosta hyvät mojitot? Ja jos ei, mikä olisi parempaa.
Mojito?
4
4002
Vastaukset
- mikäpä
tahansa valkoinen rommi, ainakin Alkosta ostettu, kelpaa mainiosti.
- miksi???
Miksipä mojitoon ja moniin muihinkin drinkkeihin laitetaan jäämurskaa? tiedän kyllä siis mikä jäämurskan tehtävä on, mutta eikö jääpalat kelpaa?
Kotona olisi helpompi tehdä drinkkejä kun ei omista tehosekoitinta, jolla jäät saa helposti murskaksi. - ja lihanuijaa
miksi??? kirjoitti:
Miksipä mojitoon ja moniin muihinkin drinkkeihin laitetaan jäämurskaa? tiedän kyllä siis mikä jäämurskan tehtävä on, mutta eikö jääpalat kelpaa?
Kotona olisi helpompi tehdä drinkkejä kun ei omista tehosekoitinta, jolla jäät saa helposti murskaksi.Minä teen jäämurskaa sillain että laitan jääpaloja pyyhkeen sisään ja mätkin lihanuijalla ne murskaksi.Mieheni haluaa päästä helpommalla, laittaa kanssa jääpalat pyyhkeen sisään mutta lyö ne etuoven betonirappusiin, niin johan tuli murskaa.
- sfu8dfewqf
Ottamatta kantaa Huracan hyvyyteen totean että sekoituksiin kannattaa yleensä käyttää edullisempaa merkkiä - blandikset peittää kuitenkin alkoholijuoman maut alleen. Jokainen tietty juo mitä itse haluaa, mutta ehkä tässä kohtaa voi rahojaan säästää. Luultavasti Mojitossa ei eri rommien eroja juurikaan huomaa, siis. Itse teen grogini tai cocktailini yleensä edullisemmista merkeistä, raakana sitten juon ginin tai viskin (rahatilanteesta riippuen) paremmista merkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713