MINNE MUN KIRJOITUKSET ON VIETY

teuta

kysyn vaan.

18

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pottunen

      Jonnekin vaan välillä katoaa kirjoituksia.
      Liekö sitä katoava elämää sitten.
      Olen huomannut samaa ilmiötä.

      Voisiko se olla, että katsovat, että ei ole "keskustelua" jos kirjoittaa paljon itse joihin muut eivät vastaile tai ota kantaa.
      Olen lukenut joitakin sellaisia kirjoituksiasi, joissa muut eivät ole suuremmin kommentoineet.
      Mukava lukea silti vaikka ei olisi aina sanottavaakaan tai kommentoitavaa.

      Lisäksi se voi ehkä poistua, jos joku kommentoi ketjussa jotakin asiatonta ?
      En tunne kunnolla kaikkea ja siksi vaan mietiskelen.
      Olen kuitenkin huomannut poistumisia.

      • teuta

        Minullakin on ystävä! muutamat vain ei havaitse
        että siitä huolimatta, voi olla jollekin se henkirikä jolla vielä jaksaa elää. mitä sanoisitte jos minä toivoisin atomipopmmin ?


      • Pottunen
        teuta kirjoitti:

        Minullakin on ystävä! muutamat vain ei havaitse
        että siitä huolimatta, voi olla jollekin se henkirikä jolla vielä jaksaa elää. mitä sanoisitte jos minä toivoisin atomipopmmin ?

        Sitäkin, että jos atomipommeja pamahtelisi tiheään, niin siinäkin loppuisi maailma aika nopeasti.
        Aika vaarallisia laitteita ihmisillä nykyään.

        Älä välitä kirjoitusten poistosta.
        Harmittaahan se varmaan, mutta toivon, että jatkat kirjoittelua.
        Sinulla on selkeitä ajatuksia ja hyviä kommentteja.
        Ehdottomasti olet hyvä ja hauska keskustelija.
        Lisäksi sinulla tuntuu olevan uskonasiat kirkkaita ja selviä.

        Itselläni on nyt muuta touhua , enkä paljoa ehdi kirjoitella.


      • teutatess
        Pottunen kirjoitti:

        Sitäkin, että jos atomipommeja pamahtelisi tiheään, niin siinäkin loppuisi maailma aika nopeasti.
        Aika vaarallisia laitteita ihmisillä nykyään.

        Älä välitä kirjoitusten poistosta.
        Harmittaahan se varmaan, mutta toivon, että jatkat kirjoittelua.
        Sinulla on selkeitä ajatuksia ja hyviä kommentteja.
        Ehdottomasti olet hyvä ja hauska keskustelija.
        Lisäksi sinulla tuntuu olevan uskonasiat kirkkaita ja selviä.

        Itselläni on nyt muuta touhua , enkä paljoa ehdi kirjoitella.

        Lähettyviltä oli poistoja myös, Sitten toi panttelija on ollut jo jonkin aikaa lopetuksen kannalla . No jatketaan sitä kautta sen tietää.


      • teutatess kirjoitti:

        Lähettyviltä oli poistoja myös, Sitten toi panttelija on ollut jo jonkin aikaa lopetuksen kannalla . No jatketaan sitä kautta sen tietää.

        Sinun kirjoituksesi eivät ole aiheuttaneet mainittavasti sheriffille huolta. Joskus näkyy että sulakkeesi käryää mutta hyvin olet itsesi hillinnyt. Jos kirjoituksiasi on poistunut on luultavaa että ne ovat olleen jonkun muun poistettavan takana, jolloin ne katoavat automaattisesti.

        Pitemmän viestiketjun saatan poistaa myöhemminkin siitä syystä, että se poikii suurimmalta osin kirjoituksia, joissa herjataan ja haukutaan muita kirjoittajia.


      • sehän syventää ajatusta ja on
        Eslest kirjoitti:

        Sinun kirjoituksesi eivät ole aiheuttaneet mainittavasti sheriffille huolta. Joskus näkyy että sulakkeesi käryää mutta hyvin olet itsesi hillinnyt. Jos kirjoituksiasi on poistunut on luultavaa että ne ovat olleen jonkun muun poistettavan takana, jolloin ne katoavat automaattisesti.

        Pitemmän viestiketjun saatan poistaa myöhemminkin siitä syystä, että se poikii suurimmalta osin kirjoituksia, joissa herjataan ja haukutaan muita kirjoittajia.

        ehkä sen kirjoittajan suuri "älyn väläys". Joo,,,joo kirjoittelut ei johda mihinkään. huumoria peliin.


      • teutatess
        Eslest kirjoitti:

        Sinun kirjoituksesi eivät ole aiheuttaneet mainittavasti sheriffille huolta. Joskus näkyy että sulakkeesi käryää mutta hyvin olet itsesi hillinnyt. Jos kirjoituksiasi on poistunut on luultavaa että ne ovat olleen jonkun muun poistettavan takana, jolloin ne katoavat automaattisesti.

        Pitemmän viestiketjun saatan poistaa myöhemminkin siitä syystä, että se poikii suurimmalta osin kirjoituksia, joissa herjataan ja haukutaan muita kirjoittajia.

        En minä sinua syytäkkään, tuon kaiken tiedän ja siksi kysyinkin minne ne on viety, täällä on niin puhtaita kirjoittajia muutamia, että he aivät kestä, että heidän varpille astutaan missään kirjoituksessa! Ja luulevat omistavansa lehdet, ja mielipiteet, netit, kohta kirkkomaatkin, melkein koko sumen, ja osan Ruotsiakin.


      • tarkottiks tää Jellivaaraa
        teutatess kirjoitti:

        En minä sinua syytäkkään, tuon kaiken tiedän ja siksi kysyinkin minne ne on viety, täällä on niin puhtaita kirjoittajia muutamia, että he aivät kestä, että heidän varpille astutaan missään kirjoituksessa! Ja luulevat omistavansa lehdet, ja mielipiteet, netit, kohta kirkkomaatkin, melkein koko sumen, ja osan Ruotsiakin.

        "osan Ruotsiakin." Tarkottiks tää Jellivaaraa.


      • opettele
        teutatess kirjoitti:

        En minä sinua syytäkkään, tuon kaiken tiedän ja siksi kysyinkin minne ne on viety, täällä on niin puhtaita kirjoittajia muutamia, että he aivät kestä, että heidän varpille astutaan missään kirjoituksessa! Ja luulevat omistavansa lehdet, ja mielipiteet, netit, kohta kirkkomaatkin, melkein koko sumen, ja osan Ruotsiakin.

        kirjottamaan,äläkä lässytä.


    • ne oli niin tolkuttomia

      ihan mahorottomia tänne valon lapsille.

      • teutatess

        Itse kulkevasi, kysyn vaan ? Oletko monasti avant raamattua ? Mihin tulokseen tullut ?
        Ei tälläisillä viesteilläsi maailmaa rakenneta !


      • kysyn vaan
        teutatess kirjoitti:

        Itse kulkevasi, kysyn vaan ? Oletko monasti avant raamattua ? Mihin tulokseen tullut ?
        Ei tälläisillä viesteilläsi maailmaa rakenneta !

        on se hyvä et helevetti on olemassa?


      • teuta
        kysyn vaan kirjoitti:

        on se hyvä et helevetti on olemassa?

        Jos ihminen on selvästi näyttänyt tilänsa ja Helvetti olisi edessä. ellei synninpäästöä olisi. se on RAKKAUTTA tuottaa tieto kanssa ihmiselle. Silloin on paikallaan kauniisti sanoa, että jatkamalla noin se on edessäsi, tee rakasystävä parannus, niin taivaan tie on auki .


      • siihen ei saa lääkettä apte...
        teutatess kirjoitti:

        Itse kulkevasi, kysyn vaan ? Oletko monasti avant raamattua ? Mihin tulokseen tullut ?
        Ei tälläisillä viesteilläsi maailmaa rakenneta !

        mut lues se valonlapset uudelleen..;)


      • jos ei ole
        teuta kirjoitti:

        Jos ihminen on selvästi näyttänyt tilänsa ja Helvetti olisi edessä. ellei synninpäästöä olisi. se on RAKKAUTTA tuottaa tieto kanssa ihmiselle. Silloin on paikallaan kauniisti sanoa, että jatkamalla noin se on edessäsi, tee rakasystävä parannus, niin taivaan tie on auki .

        RAKKAUDESSA TOTUUS on vaarallista osoittaa HELVETTI!!!!!!!


      • niin usein
        teuta kirjoitti:

        Jos ihminen on selvästi näyttänyt tilänsa ja Helvetti olisi edessä. ellei synninpäästöä olisi. se on RAKKAUTTA tuottaa tieto kanssa ihmiselle. Silloin on paikallaan kauniisti sanoa, että jatkamalla noin se on edessäsi, tee rakasystävä parannus, niin taivaan tie on auki .

        olet osottanut helvettiä monelle,joka ei ole USKOSTA tiennyt mitään:et taida itsekään tietää .


      • teutatess
        niin usein kirjoitti:

        olet osottanut helvettiä monelle,joka ei ole USKOSTA tiennyt mitään:et taida itsekään tietää .

        Lähimmäisestä luuletko että osoitan jollekin
        suoraan helvetti asiaa, voin sanoa että valehtelet
        kun olen laittanut rumpaa päälle , se on tapahtunut kuin entisen miehen pieru , perässä kulkija nopeutti askeleita, ja kysyi oliko se minulle tarkoitettu, johon asianomainen vastasi
        ei sillä väliä kuka sen nyt omistaa irti se on minusta, . Niin että silleen revi tästä .


    • pois vaan Teuvon soopa

      Ne on väärää oppia, pois vaan sellaset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe