kysyn vaan.
MINNE MUN KIRJOITUKSET ON VIETY
18
670
Vastaukset
- Pottunen
Jonnekin vaan välillä katoaa kirjoituksia.
Liekö sitä katoava elämää sitten.
Olen huomannut samaa ilmiötä.
Voisiko se olla, että katsovat, että ei ole "keskustelua" jos kirjoittaa paljon itse joihin muut eivät vastaile tai ota kantaa.
Olen lukenut joitakin sellaisia kirjoituksiasi, joissa muut eivät ole suuremmin kommentoineet.
Mukava lukea silti vaikka ei olisi aina sanottavaakaan tai kommentoitavaa.
Lisäksi se voi ehkä poistua, jos joku kommentoi ketjussa jotakin asiatonta ?
En tunne kunnolla kaikkea ja siksi vaan mietiskelen.
Olen kuitenkin huomannut poistumisia.- teuta
Minullakin on ystävä! muutamat vain ei havaitse
että siitä huolimatta, voi olla jollekin se henkirikä jolla vielä jaksaa elää. mitä sanoisitte jos minä toivoisin atomipopmmin ? - Pottunen
teuta kirjoitti:
Minullakin on ystävä! muutamat vain ei havaitse
että siitä huolimatta, voi olla jollekin se henkirikä jolla vielä jaksaa elää. mitä sanoisitte jos minä toivoisin atomipopmmin ?Sitäkin, että jos atomipommeja pamahtelisi tiheään, niin siinäkin loppuisi maailma aika nopeasti.
Aika vaarallisia laitteita ihmisillä nykyään.
Älä välitä kirjoitusten poistosta.
Harmittaahan se varmaan, mutta toivon, että jatkat kirjoittelua.
Sinulla on selkeitä ajatuksia ja hyviä kommentteja.
Ehdottomasti olet hyvä ja hauska keskustelija.
Lisäksi sinulla tuntuu olevan uskonasiat kirkkaita ja selviä.
Itselläni on nyt muuta touhua , enkä paljoa ehdi kirjoitella. - teutatess
Pottunen kirjoitti:
Sitäkin, että jos atomipommeja pamahtelisi tiheään, niin siinäkin loppuisi maailma aika nopeasti.
Aika vaarallisia laitteita ihmisillä nykyään.
Älä välitä kirjoitusten poistosta.
Harmittaahan se varmaan, mutta toivon, että jatkat kirjoittelua.
Sinulla on selkeitä ajatuksia ja hyviä kommentteja.
Ehdottomasti olet hyvä ja hauska keskustelija.
Lisäksi sinulla tuntuu olevan uskonasiat kirkkaita ja selviä.
Itselläni on nyt muuta touhua , enkä paljoa ehdi kirjoitella.Lähettyviltä oli poistoja myös, Sitten toi panttelija on ollut jo jonkin aikaa lopetuksen kannalla . No jatketaan sitä kautta sen tietää.
teutatess kirjoitti:
Lähettyviltä oli poistoja myös, Sitten toi panttelija on ollut jo jonkin aikaa lopetuksen kannalla . No jatketaan sitä kautta sen tietää.
Sinun kirjoituksesi eivät ole aiheuttaneet mainittavasti sheriffille huolta. Joskus näkyy että sulakkeesi käryää mutta hyvin olet itsesi hillinnyt. Jos kirjoituksiasi on poistunut on luultavaa että ne ovat olleen jonkun muun poistettavan takana, jolloin ne katoavat automaattisesti.
Pitemmän viestiketjun saatan poistaa myöhemminkin siitä syystä, että se poikii suurimmalta osin kirjoituksia, joissa herjataan ja haukutaan muita kirjoittajia.- sehän syventää ajatusta ja on
Eslest kirjoitti:
Sinun kirjoituksesi eivät ole aiheuttaneet mainittavasti sheriffille huolta. Joskus näkyy että sulakkeesi käryää mutta hyvin olet itsesi hillinnyt. Jos kirjoituksiasi on poistunut on luultavaa että ne ovat olleen jonkun muun poistettavan takana, jolloin ne katoavat automaattisesti.
Pitemmän viestiketjun saatan poistaa myöhemminkin siitä syystä, että se poikii suurimmalta osin kirjoituksia, joissa herjataan ja haukutaan muita kirjoittajia.ehkä sen kirjoittajan suuri "älyn väläys". Joo,,,joo kirjoittelut ei johda mihinkään. huumoria peliin.
- teutatess
Eslest kirjoitti:
Pitemmän viestiketjun saatan poistaa myöhemminkin siitä syystä, että se poikii suurimmalta osin kirjoituksia, joissa herjataan ja haukutaan muita kirjoittajia.En minä sinua syytäkkään, tuon kaiken tiedän ja siksi kysyinkin minne ne on viety, täällä on niin puhtaita kirjoittajia muutamia, että he aivät kestä, että heidän varpille astutaan missään kirjoituksessa! Ja luulevat omistavansa lehdet, ja mielipiteet, netit, kohta kirkkomaatkin, melkein koko sumen, ja osan Ruotsiakin.
- tarkottiks tää Jellivaaraa
teutatess kirjoitti:
En minä sinua syytäkkään, tuon kaiken tiedän ja siksi kysyinkin minne ne on viety, täällä on niin puhtaita kirjoittajia muutamia, että he aivät kestä, että heidän varpille astutaan missään kirjoituksessa! Ja luulevat omistavansa lehdet, ja mielipiteet, netit, kohta kirkkomaatkin, melkein koko sumen, ja osan Ruotsiakin.
"osan Ruotsiakin." Tarkottiks tää Jellivaaraa.
- opettele
teutatess kirjoitti:
En minä sinua syytäkkään, tuon kaiken tiedän ja siksi kysyinkin minne ne on viety, täällä on niin puhtaita kirjoittajia muutamia, että he aivät kestä, että heidän varpille astutaan missään kirjoituksessa! Ja luulevat omistavansa lehdet, ja mielipiteet, netit, kohta kirkkomaatkin, melkein koko sumen, ja osan Ruotsiakin.
kirjottamaan,äläkä lässytä.
- ne oli niin tolkuttomia
ihan mahorottomia tänne valon lapsille.
- teutatess
Itse kulkevasi, kysyn vaan ? Oletko monasti avant raamattua ? Mihin tulokseen tullut ?
Ei tälläisillä viesteilläsi maailmaa rakenneta ! - kysyn vaan
teutatess kirjoitti:
Itse kulkevasi, kysyn vaan ? Oletko monasti avant raamattua ? Mihin tulokseen tullut ?
Ei tälläisillä viesteilläsi maailmaa rakenneta !on se hyvä et helevetti on olemassa?
- teuta
kysyn vaan kirjoitti:
on se hyvä et helevetti on olemassa?
Jos ihminen on selvästi näyttänyt tilänsa ja Helvetti olisi edessä. ellei synninpäästöä olisi. se on RAKKAUTTA tuottaa tieto kanssa ihmiselle. Silloin on paikallaan kauniisti sanoa, että jatkamalla noin se on edessäsi, tee rakasystävä parannus, niin taivaan tie on auki .
- siihen ei saa lääkettä apte...
teutatess kirjoitti:
Ei tälläisillä viesteilläsi maailmaa rakenneta !mut lues se valonlapset uudelleen..;)
- jos ei ole
teuta kirjoitti:
Jos ihminen on selvästi näyttänyt tilänsa ja Helvetti olisi edessä. ellei synninpäästöä olisi. se on RAKKAUTTA tuottaa tieto kanssa ihmiselle. Silloin on paikallaan kauniisti sanoa, että jatkamalla noin se on edessäsi, tee rakasystävä parannus, niin taivaan tie on auki .
RAKKAUDESSA TOTUUS on vaarallista osoittaa HELVETTI!!!!!!!
- niin usein
teuta kirjoitti:
olet osottanut helvettiä monelle,joka ei ole USKOSTA tiennyt mitään:et taida itsekään tietää .
- teutatess
niin usein kirjoitti:
olet osottanut helvettiä monelle,joka ei ole USKOSTA tiennyt mitään:et taida itsekään tietää .
Lähimmäisestä luuletko että osoitan jollekin
suoraan helvetti asiaa, voin sanoa että valehtelet
kun olen laittanut rumpaa päälle , se on tapahtunut kuin entisen miehen pieru , perässä kulkija nopeutti askeleita, ja kysyi oliko se minulle tarkoitettu, johon asianomainen vastasi
ei sillä väliä kuka sen nyt omistaa irti se on minusta, . Niin että silleen revi tästä .
- pois vaan Teuvon soopa
Ne on väärää oppia, pois vaan sellaset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785