Pää räjähtää kohta, kun en tiedä mitä tehdä D:
Aloitin noin kaksi vuotta sitten erään kamppailulajin, jota ilman en voisi elää nykyään. Silloin elin sitä aikaa että olin hirveän ujo tyttö, jokapaikan seinäkukka ja ihastuin melkein jokaiseen. Nyt olen paljon muuttunut tuosta, käyttäydyn vapaammin ja erotun joukosta. Niin tavoin kuin ulkonäöllä.
Harrastukseni ensimmäisen puolen vuoden aikana ihastuin kolmeen poikaan, ensimmäinen vaikka "Pekka" on minua vuoden vanhempi, toinen "Harri" ja kolmas "Timo" ovat vuoden minua nuorempia.
Pekka seurusteli tuohon aikaan, olin hetken ihastunut häneen, ja pian ihastus laantui.
Tuli harrastukseemme liittyvä tapahtuma, johon kaikki tulivat. Ihastuin vain hieman Harriin, koska hän oli kerran muutenvain tullut juttelemaan.
Timo tuli juttelemaan useammin, oli mukava ja kohtelias. Tapahtuman jälkeen huomasin että olin tällä kertaa ihastunut häneen kunnolla. Ja olen (kai) ihastunut häneen edelleen.
Timon ja Jukan kanssa minulla on enemmän yhteisiä harjoituksia, ja lähenimme kavereina ajan mittaan. Timon kanssa oli kuitenkin enemmän juttua, ja luulen että tässä vuoden sisällä hänkin olisi pitänyt minusta. Mutta tästä alkukeväästä on tullut jotenkin erilaista. Kavereitahan tässä edelleen ollaan Timon kanssa, mutta viestittelystä on tullut jotenkin liiankin asiallista (=kuin liikemies-asiallista). Ja näin hänet etäältä erään tytön kanssa ennen harjoituksia. Harmittaa etten jäänyt urkkimaan, minkälainen heidän hyvästely oli. Olisin juuri tuona päivänä tehnyt jotain asiaa edistävää, mutta tuon tytön näkeminen pilasi jutun.
Harria näen hieman pienemmissä tapahtumissa, netissä olemme joskus heittäneet juttua ja joka kerta hän on aloittanut. Hän on hieman hulttio-poika, mutta osaa olla myös kunnollinenkin. Hän on pari kertaa kaapannut minut syliin leikillään, ja napsinut hieman ruokaani myös leikillään. Pari kertaa hän ihmetteli kun syön kunnolla ruokaa (olen ihan normaali painoinen). Kerran hän ihmetteli että aionko syödä kokonaisen pitsan yksinäni, ja kun vastasin myöntävästi, hän kysyi että alanko seurustelemaan hänen kanssaan. En vieläkään tiedä oliko tuo vitsi vai kysyikö hän tosissaan, mutta hieman "järkytyin", kun ei kukaan ole ennen kysynyt minulta edes leikillään.
En vastannut mitään, vaan olin hiljaa. En osannut vastata tuohon yhtään mitään, koska pidin hänestä vain kaverina silloin. Olin muutenkin niin ihastunut Timoon. Netissä jutustelu on kuitenkin jatkunut edelleen hänen aloitteesta, ja tapahtumissa nähdään.
Pekka erosi tyttöystävästään puolivuotta sitten. Tuon ajan sisällä hän on alkanut enemmän jutustelemaan kanssani, ja on netissä aloittanut aina ensimmäisenä juttelemaan. Alkanut jotenkin tuntumaan että hän olisi kiinnostunut minusta, mutta pidin häntä aikalailla kaverina, melkeinpä "veljenä". Juttua ainakin menee hyvin kuin olisi "veli".
Pekkaan ja Harriin tunteeni ovat alkaneet kasvamaan, olen ehkäpä alkanut ihastumaan heihin. Timoon tunteet ovat kai laimentumassa, joka kylläkin sattuu sisimässä.
Pitäisikö ottaa riski Timon kanssa, kysyä häntä treffeille, vaikka hänellä saattaa olla tyttöystävä?
Vaiko panostanko enemmän Harriin tai Pekkaan? Taidan olla ihastunut heihin pian yhtä paljon kuin Timoon aikanaan.. Mutta jotenkin tuntuu että Harri vetäisi enemmän puoleensa, ja välillä Pekka. Ja välillä mielessä pyörii toivon pilkahduksia Timoakin kohtaan.
apua...
Ken on heistä...
9
871
Vastaukset
- ---
No on sulla monitahoinen ongelma :-)
Ota tuo "Harri" -poika pois kuleksimasta. Pizzalla tai ilman.
Optioita kannattaa olla, mutta jos liikaa vitkuttelee, niin voi jäädä mustapekka käteen. Enkä nyt tarkoita tuota tapausselostuksesi "Pekkaa".Tuohan muistutti aivan kaunareitten rooken touhuja ensin oli ritke, erikki, torne ja taas uudelleen sama.
Kyllä sun tyttö kannattas vielä pohtia jonkun aikaa noita valintojas ennen ku päätät mitään.
Entäs jos sitte muutatkin mieltäs jonkun jätkän kanssa, niin saat silloin todella pahaa jälkeä aikaseksi?!Ota etäisyyttä vähäksi aikaa kaikkiin, kyllä sydän opastaa sinua eteenpäin:)- aloittaja
teru84 kirjoitti:
Tuohan muistutti aivan kaunareitten rooken touhuja ensin oli ritke, erikki, torne ja taas uudelleen sama.
Kyllä sun tyttö kannattas vielä pohtia jonkun aikaa noita valintojas ennen ku päätät mitään.
Entäs jos sitte muutatkin mieltäs jonkun jätkän kanssa, niin saat silloin todella pahaa jälkeä aikaseksi?!Ota etäisyyttä vähäksi aikaa kaikkiin, kyllä sydän opastaa sinua eteenpäin:)Ikävä kyllä tiedät itsekin sen, että minun elämä alkaa muistuttamaan kaunareita :D
Vielä pari kuukautta sitten olin selvästi pelkästään ihan kusessa "Timoon". Tunteet Timoon ovat edelleen aika vahvat, ja sattuu ajatella etten voisi koskaan saada vastakaikua.
Mutta viime aikoina olen kuitenkin alkanut ajattelemaan näitä toisiakin poikia. Tai no olen minä jotenkin alitajuisesti miettinyt "Harria" ja "Pekkaa", mutta nyt tietoisesti. - aloittaja
aloittaja kirjoitti:
Ikävä kyllä tiedät itsekin sen, että minun elämä alkaa muistuttamaan kaunareita :D
Vielä pari kuukautta sitten olin selvästi pelkästään ihan kusessa "Timoon". Tunteet Timoon ovat edelleen aika vahvat, ja sattuu ajatella etten voisi koskaan saada vastakaikua.
Mutta viime aikoina olen kuitenkin alkanut ajattelemaan näitä toisiakin poikia. Tai no olen minä jotenkin alitajuisesti miettinyt "Harria" ja "Pekkaa", mutta nyt tietoisesti."tiedän" eikä "tiedät", ensimmäisessä lauseessa
aloittaja kirjoitti:
"tiedän" eikä "tiedät", ensimmäisessä lauseessa
Täällä ei auota yhden kirjaimen väärästä sijoittelusta, on tärkeämpiäkin asioita kuten sinun ongelmasi..Hitto alan kuulostamaan jo dr.Phililtä, antakaa anteeksi;)
- hyvä*
ei kysyvä tieltä eksy..ja sanoithan sä jos sen itse´kkin ketä eniten ajattelet,Timoa!
- aloittaja
nyt se Timo on taas alkanu jutteleen netissä vapaammin, eikä enään "liikemiesmäisesti". Luulen että viime viestissä taisi olla jotain flirttiäkin..
Taidan varmaankin jo tietää kenet todella haluan :)- tietää
mustasta hevosesta..., jos vaikka jorma hyppäisi syliisi puun takaa, hohhoijaa;)
- aloittaja
tietää kirjoitti:
mustasta hevosesta..., jos vaikka jorma hyppäisi syliisi puun takaa, hohhoijaa;)
taitaa näköjään olla jo aika lopettaa tänne kirjottelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860