Dapoksetiini

Toimiiko?

Kokemuksia?

8

5838

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiko?

Suomalaiset miehet taas innoikkaina puhumassa tästä ko. ongelmasta! :) Tosiaan jos jollain on minkäänlaista kokemusta näiden parissa, laittakaa tänne kommenttia. Uusi lääkehän tuo on, mutta kait joku meistä 'nopeimmista' on sitä jo käyttänyt!

• Lännen nopein

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

• tuli jo
        Lännen nopein kirjoitti:

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

• LammasMies

Sivuvaikutuksiin kannattaa suhtautua samalla tavalla kuin muidenkin lääkkeiden sivuvaikutuksiin. Kaikilla lääkkeillä on niitä, ja selosteessa on luonnollisesti kerrottava kaikki mitä joillekin on testeissä tullut. Jokaisen on itse kokeiltava sopiiko vai ei.

Itsellä tosiaan kokeilu aivan alussa ja tuntuisi toimivan tarkoitukseensa, tosin vasta pari kertaa ottanut joten saattaa olla lumevaikutusta. Jonkin verran vatsaoireita on tullut, mutta voivat liittyä myös tilanteen "jännittävyyteen" (olen vatsalla reagoivaa tyyppiä). Nuokin oireet ovat hävinneet ensimmäisen tunnin kuluessa, eli juuri sen "odotteluajan" aikana.

Voin laittaa myöhemmin lisää kommentteja kun kokemuksiakin on tullut enemmän. Lapsiperheen arjessa säännöllinen harjoittelu on usein hankalaa...

• Miinuutti
        tuli jo kirjoitti:

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

Minuutti. Turha tulla tänne kehuskelemaan sillä, kuinka pitkään pystyy olemaan laukeamatta. Nälvimään 15 sekunnin miehille niin omahyväisenä.

• Anonyymi

Itsellä ainakin tuli todella huono olo eikä pidentänyt kestoa

• Anonyymi

Tramadol toimii 100 kertaa paremmin.

• Anonyymi

U­­u­­si sek­­­si­­­te­­atteri ava­­utuu S­uo­­­meen! Ku­­­tsu­­mme ka­­ikki. Ilmoittautu­­min­­­en ryhm­­­ä­­­äm­me tä­­­ä­llä - http://3711222.com/G/L4qpM

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      120
      1168
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      36
      919
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      58
      870
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      777
    5. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      39
      717
    6. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      80
      716
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      649
    8. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      5
      644
    9. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      610
    10. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      17
      603
    Aihe