Dapoksetiini

Toimiiko?

Kokemuksia?

8

5497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiko?

Suomalaiset miehet taas innoikkaina puhumassa tästä ko. ongelmasta! :) Tosiaan jos jollain on minkäänlaista kokemusta näiden parissa, laittakaa tänne kommenttia. Uusi lääkehän tuo on, mutta kait joku meistä 'nopeimmista' on sitä jo käyttänyt!

• Lännen nopein

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

• tuli jo
        Lännen nopein kirjoitti:

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

• LammasMies

Sivuvaikutuksiin kannattaa suhtautua samalla tavalla kuin muidenkin lääkkeiden sivuvaikutuksiin. Kaikilla lääkkeillä on niitä, ja selosteessa on luonnollisesti kerrottava kaikki mitä joillekin on testeissä tullut. Jokaisen on itse kokeiltava sopiiko vai ei.

Itsellä tosiaan kokeilu aivan alussa ja tuntuisi toimivan tarkoitukseensa, tosin vasta pari kertaa ottanut joten saattaa olla lumevaikutusta. Jonkin verran vatsaoireita on tullut, mutta voivat liittyä myös tilanteen "jännittävyyteen" (olen vatsalla reagoivaa tyyppiä). Nuokin oireet ovat hävinneet ensimmäisen tunnin kuluessa, eli juuri sen "odotteluajan" aikana.

Voin laittaa myöhemmin lisää kommentteja kun kokemuksiakin on tullut enemmän. Lapsiperheen arjessa säännöllinen harjoittelu on usein hankalaa...

• Miinuutti
        tuli jo kirjoitti:

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

Minuutti. Turha tulla tänne kehuskelemaan sillä, kuinka pitkään pystyy olemaan laukeamatta. Nälvimään 15 sekunnin miehille niin omahyväisenä.

• Anonyymi

Itsellä ainakin tuli todella huono olo eikä pidentänyt kestoa

• Anonyymi

Tramadol toimii 100 kertaa paremmin.

• Anonyymi

U­­u­­si sek­­­si­­­te­­atteri ava­­utuu S­uo­­­meen! Ku­­­tsu­­mme ka­­ikki. Ilmoittautu­­min­­­en ryhm­­­ä­­­äm­me tä­­­ä­llä - http://3711222.com/G/L4qpM

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe