Dapoksetiini

Toimiiko?

Kokemuksia?

8

5613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiko?

Suomalaiset miehet taas innoikkaina puhumassa tästä ko. ongelmasta! :) Tosiaan jos jollain on minkäänlaista kokemusta näiden parissa, laittakaa tänne kommenttia. Uusi lääkehän tuo on, mutta kait joku meistä 'nopeimmista' on sitä jo käyttänyt!

• Lännen nopein

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

• tuli jo
        Lännen nopein kirjoitti:

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

• LammasMies

Sivuvaikutuksiin kannattaa suhtautua samalla tavalla kuin muidenkin lääkkeiden sivuvaikutuksiin. Kaikilla lääkkeillä on niitä, ja selosteessa on luonnollisesti kerrottava kaikki mitä joillekin on testeissä tullut. Jokaisen on itse kokeiltava sopiiko vai ei.

Itsellä tosiaan kokeilu aivan alussa ja tuntuisi toimivan tarkoitukseensa, tosin vasta pari kertaa ottanut joten saattaa olla lumevaikutusta. Jonkin verran vatsaoireita on tullut, mutta voivat liittyä myös tilanteen "jännittävyyteen" (olen vatsalla reagoivaa tyyppiä). Nuokin oireet ovat hävinneet ensimmäisen tunnin kuluessa, eli juuri sen "odotteluajan" aikana.

Voin laittaa myöhemmin lisää kommentteja kun kokemuksiakin on tullut enemmän. Lapsiperheen arjessa säännöllinen harjoittelu on usein hankalaa...

• Miinuutti
        tuli jo kirjoitti:

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

Minuutti. Turha tulla tänne kehuskelemaan sillä, kuinka pitkään pystyy olemaan laukeamatta. Nälvimään 15 sekunnin miehille niin omahyväisenä.

• Anonyymi

Itsellä ainakin tuli todella huono olo eikä pidentänyt kestoa

• Anonyymi

Tramadol toimii 100 kertaa paremmin.

• Anonyymi

U­­u­­si sek­­­si­­­te­­atteri ava­­utuu S­uo­­­meen! Ku­­­tsu­­mme ka­­ikki. Ilmoittautu­­min­­­en ryhm­­­ä­­­äm­me tä­­­ä­llä - http://3711222.com/G/L4qpM

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      59
      4680
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      163
      4258
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3882
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      126
      3845
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      48
      3665
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3488
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3041
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2716
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2440
    Aihe