Dapoksetiini

Toimiiko?

Kokemuksia?

8

5845

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiko?

Suomalaiset miehet taas innoikkaina puhumassa tästä ko. ongelmasta! :) Tosiaan jos jollain on minkäänlaista kokemusta näiden parissa, laittakaa tänne kommenttia. Uusi lääkehän tuo on, mutta kait joku meistä 'nopeimmista' on sitä jo käyttänyt!

• Lännen nopein

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

• tuli jo
        Lännen nopein kirjoitti:

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

• LammasMies

Sivuvaikutuksiin kannattaa suhtautua samalla tavalla kuin muidenkin lääkkeiden sivuvaikutuksiin. Kaikilla lääkkeillä on niitä, ja selosteessa on luonnollisesti kerrottava kaikki mitä joillekin on testeissä tullut. Jokaisen on itse kokeiltava sopiiko vai ei.

Itsellä tosiaan kokeilu aivan alussa ja tuntuisi toimivan tarkoitukseensa, tosin vasta pari kertaa ottanut joten saattaa olla lumevaikutusta. Jonkin verran vatsaoireita on tullut, mutta voivat liittyä myös tilanteen "jännittävyyteen" (olen vatsalla reagoivaa tyyppiä). Nuokin oireet ovat hävinneet ensimmäisen tunnin kuluessa, eli juuri sen "odotteluajan" aikana.

Voin laittaa myöhemmin lisää kommentteja kun kokemuksiakin on tullut enemmän. Lapsiperheen arjessa säännöllinen harjoittelu on usein hankalaa...

• Miinuutti
        tuli jo kirjoitti:

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

Minuutti. Turha tulla tänne kehuskelemaan sillä, kuinka pitkään pystyy olemaan laukeamatta. Nälvimään 15 sekunnin miehille niin omahyväisenä.

• Anonyymi

Itsellä ainakin tuli todella huono olo eikä pidentänyt kestoa

• Anonyymi

Tramadol toimii 100 kertaa paremmin.

• Anonyymi

U­­u­­si sek­­­si­­­te­­atteri ava­­utuu S­uo­­­meen! Ku­­­tsu­­mme ka­­ikki. Ilmoittautu­­min­­­en ryhm­­­ä­­­äm­me tä­­­ä­llä - http://3711222.com/G/L4qpM

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      208
      2189
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      160
      1450
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. 58
      928
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      52
      885
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      119
      729
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe