Dapoksetiini

Toimiiko?

Kokemuksia?

8

5736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiko?

Suomalaiset miehet taas innoikkaina puhumassa tästä ko. ongelmasta! :) Tosiaan jos jollain on minkäänlaista kokemusta näiden parissa, laittakaa tänne kommenttia. Uusi lääkehän tuo on, mutta kait joku meistä 'nopeimmista' on sitä jo käyttänyt!

• Lännen nopein

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

• tuli jo
        Lännen nopein kirjoitti:

Karmea lista haittavaikutuksia. USA:ssa ei annettu myyntilupaa! Tässä joutuu koekaniiniksi. Lukekaa tämä ennenkuin käytätte: www.janssen-cilag.fi/content/products/janssen-cilag.fi_fin/local_content/Priligy_kalvopaallysteinen_tabletti_SPC.pdf

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

• LammasMies

Sivuvaikutuksiin kannattaa suhtautua samalla tavalla kuin muidenkin lääkkeiden sivuvaikutuksiin. Kaikilla lääkkeillä on niitä, ja selosteessa on luonnollisesti kerrottava kaikki mitä joillekin on testeissä tullut. Jokaisen on itse kokeiltava sopiiko vai ei.

Itsellä tosiaan kokeilu aivan alussa ja tuntuisi toimivan tarkoitukseensa, tosin vasta pari kertaa ottanut joten saattaa olla lumevaikutusta. Jonkin verran vatsaoireita on tullut, mutta voivat liittyä myös tilanteen "jännittävyyteen" (olen vatsalla reagoivaa tyyppiä). Nuokin oireet ovat hävinneet ensimmäisen tunnin kuluessa, eli juuri sen "odotteluajan" aikana.

Voin laittaa myöhemmin lisää kommentteja kun kokemuksiakin on tullut enemmän. Lapsiperheen arjessa säännöllinen harjoittelu on usein hankalaa...

• Miinuutti
        tuli jo kirjoitti:

Jos katsoo mitä varoituksia esim särkyläääkkeissä yleisesti on niin ei silloin mitään voi ottaa! Itse olen menossa lääkäriin ja aijon kokeilla kyseistä lääkettä.
        Ei paljon naurata kun yhdyntä kestää minuutin!

Minuutti. Turha tulla tänne kehuskelemaan sillä, kuinka pitkään pystyy olemaan laukeamatta. Nälvimään 15 sekunnin miehille niin omahyväisenä.

• Anonyymi

Itsellä ainakin tuli todella huono olo eikä pidentänyt kestoa

• Anonyymi

Tramadol toimii 100 kertaa paremmin.

• Anonyymi

U­­u­­si sek­­­si­­­te­­atteri ava­­utuu S­uo­­­meen! Ku­­­tsu­­mme ka­­ikki. Ilmoittautu­­min­­­en ryhm­­­ä­­­äm­me tä­­­ä­llä - http://3711222.com/G/L4qpM

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      63
      4888
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      29
      3691
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3330
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      78
      2285
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1889
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1551
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1512
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      319
      1418
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1403
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1300
    Aihe