LIHOATKO AHMIMISESTA?

ja paljonko?

jos vedät hirveet määrät ruokaa, ja et oksenna, lihotko siitä pysyvästi?

vetäsin tässä pari päivää sitten n. 7000 kaloria (haha, ihan mieletöntä paljonko mahtuu pieneen likkaan!!) mutta nyt se paino on siinä samassa missä oli ennen ahmimista.. (eli olen 165, paino 47 - ahmimisen jälkeen 52, mikä oli tilapäistä)

eli miten tämä on mahdollista? nyt meinaan että tämä on jo tapahtunut monta kertaa...


onko se vaan niin et VOI ahmii kerran viikossa ilman että lihoo? ei oikeestaan oo nii paha omatunto siitä että ahmin.. ei enää.. ku se aina on laskenu parin kolmen päivän päästä.. ja koska TIEDÄN ETTÄ SAAN LIHOA, vaikka en sitä oikeastaan tahdo, mutta yritän selittää itselleni että ''no, JOS painaisin 50 kg, nii hyvä vaan!!!'' :) meinaan ku toi 47 on liian alipainonen...




vastailkaa, olis hauska vähän jutella ahmimisesta, tällä palstalla on liian hiljasta, ku nii monet sairastaa hiljaisuudessa

8

5162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seiteissä kiinni

      Ei vielä liho ainakaan näkyvästi 4 päivän ahmimisputkesta. Se lihoaminen on vaan turvotusta joka laskee ajan mittaan.

      Itselle kävi köpelösti kun tuudittauduin tuohon en varmasti liho jos annan mennä kunnolla -mulla oli kuukauden pituinen putki jolloin ahmin n. 4 kert viikossa eli yht. 16 päivää.

      Nyt olen lihonut kasvoista, vyötäröltä, reisistä, yläselästä. Ja se On LIHOMISTA, sillä ei ole häipynyt nopeaa niin kuin turvotus. Mut onko ihmekään, noin monta päivää...?
      AAARGH.
      Pahin lihomisen aiheuttaja on juuri muuten tuo, että ahmii pari päivää, sitten paastoaa pari päivää, ahmii taas ja taas paastoaa. Silloin minä ainakin lihon. Tiedä miksi mutta läski tuntuu kerääntyvän parhaiten juuri jos on ollut muutaman pvän paastolla ja ahmii sitten.

    • samatäällä

      No, meillä ainakin on jotain yhteistä.
      Tiedetään kumpikin kyllä mikä...
      Oon sairastastanu syömishäiriötä ja just pääsin kotin 9 kuukauden sairaalajakson jälkeen ja siitä lähtien oon ahminu.
      Sitä ihmettelen itekin että miten voi mun mahaan mahtua NIIN PALJON RUOKAA kun aiemmin pärjäs kymmenesosalla...
      Itekin oon lihonnu parissa kuukaudessa sellanen 6 kiloo, en sen enempää onneks koska liikun paljon.
      Mut ei se liikkuminen ahmimisen jälkeiseen huonoon omatuntoon ja itsevihaan auta...
      Eikä oo aavistusta miten tästä oravanpyörästä pääsee pois, saatikka koskaan.
      Kaikkea oon yrittäny mut ei mikään auta..
      Mä en todellakaan oo enää mikään laiha, ahmimisen takia aika tukeva.
      Oon 46 kiloo ja oon vaan 154 cm pitä!
      Eli painan melkein samanverran kun sä ennen ahmimista vaikka oon 10 senttiä lyhempi!
      Toivoisin että voisin taas että pystyisin laihduttamaan, mielummin anoreksia kun ahmiminen.
      Sillon ainakin hallitsee itsensä...
      Oon yrittäny alkaa laihdutta mut ei siit mitään tuu.
      On NIIN laiska ja vetämätön olo, kokoajan turvonnu olo ahmimisen jäljiltä eikä kertakaikkiaan pysty ajattelemaan mitään muuta kun ruokaa.
      Tai ainakin mulla on näin.
      Jos haluat jutella mun kanssa, niin tee se ihmeessä, se olis mustakin tosi kiva...

      • eräs vain

        "Eikä oo aavistusta miten tästä oravanpyörästä pääsee pois, saatikka koskaan.
        Kaikkea oon yrittäny mut ei mikään auta.."

        Mä en usko et mikään ei auta...
        Onko sulla tekemisen puute? Jos saisit tehdä just sitä mitä haluaisit ahmimisen sijaan niin mitä se olisi? Jokin mitä haluaisit todella tehdä tai saada elämääsi? Ja sit ei muutakuin hommaamaan sitä. :)


    • ja paljon

      Olin laihimpina aikoinani viimeksi kesällä (50/176), mutta nyt 10kiloa lihavempana. :((( Ja olo on hirveä. Mulle tapahtui juuri se, mitä pelkäsinkin: lihon samoihin mittoihin mistä lähdin ja anoreksia kääntyy bediksi.

      Kaipaan aika ajoin anoreksia aikojani, mutta olen päättänyt silti parantua. On jo liikaa tullut hukattua elämää syömishäröilyyn, niin nyt saa loppua. Vaikka sitten 10kiloa lihavempana.

      • ..............................

        on tullut puolessa vuodessa.


      • lihoava
        .............................. kirjoitti:

        on tullut puolessa vuodessa.

        loppuu tämä ainainen mättööminen..miten ihmeessä tämän saa lopetettua ei jaksa enään maha nyttenki turvoksissa 4 päivä jo putkeen ja puntarin lukemat taivahissa..


      • *******
        lihoava kirjoitti:

        loppuu tämä ainainen mättööminen..miten ihmeessä tämän saa lopetettua ei jaksa enään maha nyttenki turvoksissa 4 päivä jo putkeen ja puntarin lukemat taivahissa..

        (aloittaja)

        onko muuten teilläki tosi nälkä päivää ahminnan jälkeen??
        mulla on aina ihan hirvee.. en ymmärrä miksi, ku vatsa on niin täynnä eilisen ahminnan jälkeen..!??

        täällä nyt muuten vähän uutta tietoa, että en ole enää 47 kg. olen 53 xD
        mutta nyt se mua ei haittaa.. kunhan ei vaan paljoo enää nouse...
        ihanaa et oon päässy anoreksian ohi ainaki. ahminta otti kyl sen tilan, mutta mun mielestä parempi niin - kuin anoreksia...


      • ahmin

        Itsekin olin hamassa lukioiässä anorektikko. Kun muutin pois kotoa, aloin ahmia. Lähes joka päivä. Olo on turvonnut ja vetämätön. Painoa on tullut n. 30 kg. Ahmin ahdistukseen, stressiin, yksinäisyyteen. Mistään ei saa apua. Lääkäri ei sanonut painosta mitään vaikka itse otin sen puheeksi (164 / 90!!).. En tiedä mikä auttaa.. Ruoka antaa mulle lohtua. Ja samalla tunnen kauheaa syyllisyyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe