Ei ennää mittää järkevää jutustelua. Pijetään keskustelu lestadiolaisuuvesa! No niin, vanhoillislestadiolainen liike on hyvin elinvoimainen liike, jonka kannattajat asuvat suurimmaksi osaksi Oulun läänisä. Notta muuttoliike on vieny näitä vanhoillislestadiolaisia myös muihin kuntiin, joihin on sitten pykätty komeita rauhanyhistyksen toimitaloja. Eteläisin pytinki löytyy Helsingistä. Alkujaan lapista lähteny lestadiolaisuus on kovasti valumasa kohti eteläsuomea ja on vain ajan kysymys, milloin SRK:n toimisto siirrettään helesinkiin.
elläimen käsi, mikä juttujen taso
on halvaksi menny tämä paikka
4
465
Vastaukset
- Anonyymi
Eläpä räkytä
- Anonyymi
kuulosti ihan käryttämiseltä
- Anonyymi
Eläpä räkytä
Mitä kieltä on räkytä? Uskoisin tietäväni mitä tarkoittaa mutta on erillainen murre ja hieman naurattaa:)
- Anonyymi
Paras muoto oli Korpelaisuus alkujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659