Siis ootteko huomanneet kauriit, että teillä on ikäänkuin vain yksi silmä joskus. Tiedätte mitä sanonta tarkoittaa. Se on vähän niinkuin putkiaivo, että näkee asiat yksipuolisesti.
Minä the sarvi en useinkaan lankee moiseen ajattelutapaan, mutta olen joskus huomannut "muissa" ;D))) kauriissa jotain tuontapaista.
Ajatelkaa! Wau! Kauris, jolla on kaksi naamaa ja yksi silmä! Sellainen kun tulee vastaan varsinkin pimeällä tai vähän hämärälläkin, niin tämä sarvi ainakin juoksee pakoon tuhatta ja sataa, heh;D))
Yksisilmäinen kauris
The kauriinsarvi
7
1315
Vastaukset
- Januskasvo
kaikki ei tohon temppuun kykenekkään.
Kun pakoon minaat pötkiä, niin olet sinäkin melkomoinen liero.- sä olet
paras. Kelpaako?
- kaur_is
ja mun kaveril on kans
http://www.youtube.com/watch?v=Y7X7N719F9s- sanattomasti
catticorn kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197