Villi veikkaus

Uraohjus

Tämän kauden tappio 1.200.000 euroa ? Rahat lopussa, omaisuus myyty, ravintolat tuottavat tappiota. voi voi

8

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä kertaa

      Kyllä tämän kauden liiketappio jää alle miljoonan, mutta todennäköisesti alle puolen miljoonan tappiolla ei selvitä.

      TPS:n ensi kauden tilanne on täysin auki. Äärivaihtoehtoja ovat se että budjettia nostetaan rajusti, ja haetaan huippujoukkuetta, tai siiten se että koko firma laitetaan kiinni eikä pelata enää lainkaan.

      • sitä budjettia nostetaan ?

        Jollain Afrikantähden leikkirahoilla vai ? Ei kukaan myönnä enää lisää velkaa, kun vanhatkin on maksamatta ja todennäköisesti maksamatta jääkin. Näillä osakeanneilla eletään kädestä suuhun, eli pysytään olemassa, ei maksella vanhoja velkoja jotka kasaantuu ja kasvaa. Tämä uusi toiminnanohjaaja tarvitsisi oman setelinpainon nostaakseen tepsin budjettia. Ei kai kukaan voi oikeasti kuvitella, että voi vaan vuodesta toiseen tehdä velkaa ja jättää maksamatta, jos näin olisi niin minäkin tekisin niin. Hienoa se kyllä olisi, kuluttaa joka vuosi niin, että miljoonan menee miinukselle ja hakea sitten vaan lisää aina rahaa jostain...mutta ollaampas nyt ihan aikuisia, ei se valitettavasti toimi näin.


      • jälleen kerran
        sitä budjettia nostetaan ? kirjoitti:

        Jollain Afrikantähden leikkirahoilla vai ? Ei kukaan myönnä enää lisää velkaa, kun vanhatkin on maksamatta ja todennäköisesti maksamatta jääkin. Näillä osakeanneilla eletään kädestä suuhun, eli pysytään olemassa, ei maksella vanhoja velkoja jotka kasaantuu ja kasvaa. Tämä uusi toiminnanohjaaja tarvitsisi oman setelinpainon nostaakseen tepsin budjettia. Ei kai kukaan voi oikeasti kuvitella, että voi vaan vuodesta toiseen tehdä velkaa ja jättää maksamatta, jos näin olisi niin minäkin tekisin niin. Hienoa se kyllä olisi, kuluttaa joka vuosi niin, että miljoonan menee miinukselle ja hakea sitten vaan lisää aina rahaa jostain...mutta ollaampas nyt ihan aikuisia, ei se valitettavasti toimi näin.

        10 vuotta jälkijunassa..se kallisjoukkue isolla riskillä koottiin jo silloin kun käytiin kilpavarustelua Jokereita vastaan. Kai se kannatti, mestaruuksia tuli, mutta laskukin on kyllä jyrkyttävän kallis. On mielipideasia kannattiko riski.


      • double trouble
        jälleen kerran kirjoitti:

        10 vuotta jälkijunassa..se kallisjoukkue isolla riskillä koottiin jo silloin kun käytiin kilpavarustelua Jokereita vastaan. Kai se kannatti, mestaruuksia tuli, mutta laskukin on kyllä jyrkyttävän kallis. On mielipideasia kannattiko riski.

        No tämäkin on näkemys kuten erään TPS-johtajan (ss) kommentit - tappio on johtuu 70-, 80-, 90- ja 2000-luvulla tehdyistä virheistä. Tälläistä tämä kyl kai pitäisi jonkun iso peili ostaa - ilmeisesti näiden vanhojen aikojen johtajien ???? Tepsiläisten pitäisi olla iloisia, että vanhan hallituksen loisto löydöstä päästään eroon.


    • Onko näin

      Näin tämä on, TPS:ä lähellä oleva henkilö kertoi, että viime hallituksen kokouksessa oli näytetty uusi tilikauden ennuste, mikä on toista miljoonaa pakkasella.........

    • Ei Turusta raha lopu vaikka Hgissä niin onnesta mykkyrällä odotellaankin. Kunhan nyt katsovat kuka klikeistä tuon seuran nyt omistuseensa saa....Ketoset, Koivut, Musta Hevonen.....

      • lopu, mutta

        tepsiltä kyllä. Tepsi ei ole yhtä kuin Turku..itseasiassa suurin osa faneista tuli Turun ulkopuolelta. Tps ei omista edes hallia jossa pelaa ja moni Turkulainen haluaisi nähdä Tepsin konkurssin. Tutolaiset etunenässä ja nämä valtataitelijat, vahinkoniloiset ja ne jotka eivät jääkiekosta perusta. Ei, ei mene Turku konkurssiin.


      • ...entä nyt?
        lopu, mutta kirjoitti:

        tepsiltä kyllä. Tepsi ei ole yhtä kuin Turku..itseasiassa suurin osa faneista tuli Turun ulkopuolelta. Tps ei omista edes hallia jossa pelaa ja moni Turkulainen haluaisi nähdä Tepsin konkurssin. Tutolaiset etunenässä ja nämä valtataitelijat, vahinkoniloiset ja ne jotka eivät jääkiekosta perusta. Ei, ei mene Turku konkurssiin.

        Turussa naurettiin kovasti 90-luvulla kun Hartwall Areenaa rakennettiin. Ennen kaikkea sitä että Jokerit oli siinä osakkaana mukana. Etunenässä Hannu Ansas piti sitä säälittävänä kun seurankin piti sotkeutua hallinrakennushommiin. Turussa kun sellaista ei tarvitse tehdä.

        Nyky-TPS tekee jättitappioita paljolti sen vuoksi kun joutuu ulkopuolisen halliyhtiön nylkemäksi. Ansas oli oikeassa, Kokoomus on vakava puolue.

        Turussa, sekä TPS:n että Turkuhallin piirissä, on tehty vain se vakava virhe ettei millään tavalla huomioitu sitä että aina ei voi voittaa. Odotettiin että loiston päivät jatkuvat ilman mitään notkahduksia tai taantumia. Kun sitten ongelmia tuli, niistä muodostui ratkaisemattomia riippakiviä.

        Ketoset ja kumppanit saavat vaikka maailman tappiin asti puolustella sitä miksi Turkuhalli rakennettiin johonkin Raision rajoille jonne kukaan ei halua mennä. Kummolat ja Harkimot voivat olla rumia, mutta virheet eivät muutu onnistumisiksi vain siten että todetaan niistä huomauttelevat henkilöt rumiksi.

        Ja toisaalta, ovathan turkulaisetkin aika rumia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe