Tämän kauden tappio 1.200.000 euroa ? Rahat lopussa, omaisuus myyty, ravintolat tuottavat tappiota. voi voi
Villi veikkaus
8
551
Vastaukset
- tällä kertaa
Kyllä tämän kauden liiketappio jää alle miljoonan, mutta todennäköisesti alle puolen miljoonan tappiolla ei selvitä.
TPS:n ensi kauden tilanne on täysin auki. Äärivaihtoehtoja ovat se että budjettia nostetaan rajusti, ja haetaan huippujoukkuetta, tai siiten se että koko firma laitetaan kiinni eikä pelata enää lainkaan.- sitä budjettia nostetaan ?
Jollain Afrikantähden leikkirahoilla vai ? Ei kukaan myönnä enää lisää velkaa, kun vanhatkin on maksamatta ja todennäköisesti maksamatta jääkin. Näillä osakeanneilla eletään kädestä suuhun, eli pysytään olemassa, ei maksella vanhoja velkoja jotka kasaantuu ja kasvaa. Tämä uusi toiminnanohjaaja tarvitsisi oman setelinpainon nostaakseen tepsin budjettia. Ei kai kukaan voi oikeasti kuvitella, että voi vaan vuodesta toiseen tehdä velkaa ja jättää maksamatta, jos näin olisi niin minäkin tekisin niin. Hienoa se kyllä olisi, kuluttaa joka vuosi niin, että miljoonan menee miinukselle ja hakea sitten vaan lisää aina rahaa jostain...mutta ollaampas nyt ihan aikuisia, ei se valitettavasti toimi näin.
- jälleen kerran
sitä budjettia nostetaan ? kirjoitti:
Jollain Afrikantähden leikkirahoilla vai ? Ei kukaan myönnä enää lisää velkaa, kun vanhatkin on maksamatta ja todennäköisesti maksamatta jääkin. Näillä osakeanneilla eletään kädestä suuhun, eli pysytään olemassa, ei maksella vanhoja velkoja jotka kasaantuu ja kasvaa. Tämä uusi toiminnanohjaaja tarvitsisi oman setelinpainon nostaakseen tepsin budjettia. Ei kai kukaan voi oikeasti kuvitella, että voi vaan vuodesta toiseen tehdä velkaa ja jättää maksamatta, jos näin olisi niin minäkin tekisin niin. Hienoa se kyllä olisi, kuluttaa joka vuosi niin, että miljoonan menee miinukselle ja hakea sitten vaan lisää aina rahaa jostain...mutta ollaampas nyt ihan aikuisia, ei se valitettavasti toimi näin.
10 vuotta jälkijunassa..se kallisjoukkue isolla riskillä koottiin jo silloin kun käytiin kilpavarustelua Jokereita vastaan. Kai se kannatti, mestaruuksia tuli, mutta laskukin on kyllä jyrkyttävän kallis. On mielipideasia kannattiko riski.
- double trouble
jälleen kerran kirjoitti:
10 vuotta jälkijunassa..se kallisjoukkue isolla riskillä koottiin jo silloin kun käytiin kilpavarustelua Jokereita vastaan. Kai se kannatti, mestaruuksia tuli, mutta laskukin on kyllä jyrkyttävän kallis. On mielipideasia kannattiko riski.
No tämäkin on näkemys kuten erään TPS-johtajan (ss) kommentit - tappio on johtuu 70-, 80-, 90- ja 2000-luvulla tehdyistä virheistä. Tälläistä tämä kyl kai pitäisi jonkun iso peili ostaa - ilmeisesti näiden vanhojen aikojen johtajien ???? Tepsiläisten pitäisi olla iloisia, että vanhan hallituksen loisto löydöstä päästään eroon.
- Onko näin
Näin tämä on, TPS:ä lähellä oleva henkilö kertoi, että viime hallituksen kokouksessa oli näytetty uusi tilikauden ennuste, mikä on toista miljoonaa pakkasella.........
Ei Turusta raha lopu vaikka Hgissä niin onnesta mykkyrällä odotellaankin. Kunhan nyt katsovat kuka klikeistä tuon seuran nyt omistuseensa saa....Ketoset, Koivut, Musta Hevonen.....
- lopu, mutta
tepsiltä kyllä. Tepsi ei ole yhtä kuin Turku..itseasiassa suurin osa faneista tuli Turun ulkopuolelta. Tps ei omista edes hallia jossa pelaa ja moni Turkulainen haluaisi nähdä Tepsin konkurssin. Tutolaiset etunenässä ja nämä valtataitelijat, vahinkoniloiset ja ne jotka eivät jääkiekosta perusta. Ei, ei mene Turku konkurssiin.
- ...entä nyt?
lopu, mutta kirjoitti:
tepsiltä kyllä. Tepsi ei ole yhtä kuin Turku..itseasiassa suurin osa faneista tuli Turun ulkopuolelta. Tps ei omista edes hallia jossa pelaa ja moni Turkulainen haluaisi nähdä Tepsin konkurssin. Tutolaiset etunenässä ja nämä valtataitelijat, vahinkoniloiset ja ne jotka eivät jääkiekosta perusta. Ei, ei mene Turku konkurssiin.
Turussa naurettiin kovasti 90-luvulla kun Hartwall Areenaa rakennettiin. Ennen kaikkea sitä että Jokerit oli siinä osakkaana mukana. Etunenässä Hannu Ansas piti sitä säälittävänä kun seurankin piti sotkeutua hallinrakennushommiin. Turussa kun sellaista ei tarvitse tehdä.
Nyky-TPS tekee jättitappioita paljolti sen vuoksi kun joutuu ulkopuolisen halliyhtiön nylkemäksi. Ansas oli oikeassa, Kokoomus on vakava puolue.
Turussa, sekä TPS:n että Turkuhallin piirissä, on tehty vain se vakava virhe ettei millään tavalla huomioitu sitä että aina ei voi voittaa. Odotettiin että loiston päivät jatkuvat ilman mitään notkahduksia tai taantumia. Kun sitten ongelmia tuli, niistä muodostui ratkaisemattomia riippakiviä.
Ketoset ja kumppanit saavat vaikka maailman tappiin asti puolustella sitä miksi Turkuhalli rakennettiin johonkin Raision rajoille jonne kukaan ei halua mennä. Kummolat ja Harkimot voivat olla rumia, mutta virheet eivät muutu onnistumisiksi vain siten että todetaan niistä huomauttelevat henkilöt rumiksi.
Ja toisaalta, ovathan turkulaisetkin aika rumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683