Mikä merkki sopii parhaiten skorpparimiehelle??
mites neitsyt,onko toivoa?
Tärkeää
8
1971
Vastaukset
- kopeaa leijonaa
Pysy kaukana pöyhkeästä leijonasta.Skorppioni tai rapu myös kauris hyvä.
- Nimetön
kukaan ei ihan oikeesti voi tosissaan perustaa mitään horoskooppimerkeille...
- kyllä voi
Nimetön kirjoitti:
kukaan ei ihan oikeesti voi tosissaan perustaa mitään horoskooppimerkeille...
Kyllä voi ja pitää ensin kysyä horoskooppimerkki ja sitten tietää kannattaako vai ei.
- Nimetön
jos nyt ihan vaan unohtaisit horoskoopit ja alkaisit elää.
- mulle tapahtuu
hei vittu,mitämää teen.Oon samaa mieltöä,vai vittu näinkö mä tän unessa....Hei näin on,kannattaa hankkii ihan oikea elämä.
- No ainahan voi toivoa..
Toivossa on hyvä elää....
- skorpioni nainen
Moi! Erehdyt sen suhteen kovin, eli jätä väliin tosiaankin! Sen merkkinen pitää sinua otteessaan ja henkisesti on vaarallinen.
- hah
hah hah tääl on raudat ja siellä ranteet..good vitun bye.........paskakasta ei tehdä konvehteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759