sossun asiakkaan?
Otatko ystäväksesi....
10
286
Vastaukset
Ylipäätään jos lähtee määrittelemään ystävyyttä taloudellisen aseman kautta, ni ollaan varmasti jo hakoteillä!
OIKEITA ystäviä on sen verta harvassa, et en minä ainakaan lähtis niitä entisestään karsimaan minkään ym kriteerin (tai vastaavan) perusteella.Mistä ja miten ystäviä otetaan?
Minun kokemukseni mukaan ystävien saaminen aikuisiällä on todella hankalaa. Monenlaista tuttua ja kaveria on vuosien saatossa kertynyt, mutta todelliset ystävät ovat lähes yksinomaan teini-iältä peräisin. Enkä usko, että niitä sossustakaan kovin helposti löytyisi. Ei sillä, että köyhyys mikään este ystävyydelle olisi.- Miten on?
ainakaan ottako kysymystä niin kirjaimellisesti. Ymmärrät kai tutustumisen uusiin ihmisiin?
- vänkyrä-nainen
ystäviäni minkään muun, kuin luotettavuuden perusteella.
- vänkyrä-nainen
täyspäiväinen narkki, niin se on mun ystävä jos voin siihen luottaa.
Rahaa ja ystävyyttä en koskaan sotke toisiinsa, niinkuin en rahaa ja rakkauttakaan, enkä rahaa ja seksiä.
Mä en ota ystäväkseni ketään. Ei oo ny ollu uusien ystävien tarvista.
- cookos
ystävyys eikä niitä voi hankkia kirppikseltä. Se että on vähävaranen, ei merkitse sitä ettei vois olla hyvä ystävä. Voinhan minäkin joskus olla siinä tilanteessa ja tarvita kovasti ystävää.
on ihmisiä jotka ovat asioineet joskus sossussa, kaikenmaailman taiteilijanretkuja ja juoppoja ym. Myös toista äärilaitaa löytyy. Miksi kysyt?
- mirame81
Ruokaa se sosssun asiakaskin tarvitsee hengissä selviämiseen.Minusta on sairasta jaotella ystäviä tai kavereita varallisuuden perusteella.Tiedä häntä jos itse joutuisi käymään sossun luukulla hylkisikö joku minua?
- almasty
Hylkisi olen noita palveluita joutunut käyttämään itsekin.nyt olen kuusi vuotta ollut tiukasti työelämässä mutta lomautukset löivät nyt päälle onneksi saan kuitenkin jatkaa osa-aikaisena lomautusaikanakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815