Aivan mahdottomia.
mutta saahan sitä lämpimikseen ajatella mitä lystää..
Katselin kerran erästä ohjelmaa ja ajattelin millaista olisi olla yhtä täydellinen,rohkea ja vapaa..ja sitten sinun kanssasi siellä ihanalla hiekkarannalla.
http://www.youtube.com/watch?v=F2icF4dPqZ8&feature=related
Löysinhän minä sen laulunkin sitten kun aikani hain
http://www.youtube.com/watch?v=wvVOoCKjonY
Joskus saan itseni aika surulliseksi näillä turhilla haavekuvillani.
Jos saan huomenna nähdä sinut ja ehkä hymysi ja kuulla ääntäsi,se tekee minut kuitenkin onnelliseksi.
Hellä suukko vaikka niskaasi..tai minne sen sitten haluatkin.
Kaipasin sinua tänään.
Joskus
sitä kuvittelee
3
905
Vastaukset
Ens viikolla vois olla sauma siihen:)
- niin kivasti
vastannut,siksi pitikin sanoa,että kyllä minä näin hänet:)
Toivon että sinäkin näet sitten ensi viikolla hänet ketä kaipailet:) niin kivasti kirjoitti:
vastannut,siksi pitikin sanoa,että kyllä minä näin hänet:)
Toivon että sinäkin näet sitten ensi viikolla hänet ketä kaipailet:)Luultavammin näen hänet ja voin haaveilla hänestä, mutta vain vähän aikaa muuten työt kärsii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498