Aivan mahdottomia.
mutta saahan sitä lämpimikseen ajatella mitä lystää..
Katselin kerran erästä ohjelmaa ja ajattelin millaista olisi olla yhtä täydellinen,rohkea ja vapaa..ja sitten sinun kanssasi siellä ihanalla hiekkarannalla.
http://www.youtube.com/watch?v=F2icF4dPqZ8&feature=related
Löysinhän minä sen laulunkin sitten kun aikani hain
http://www.youtube.com/watch?v=wvVOoCKjonY
Joskus saan itseni aika surulliseksi näillä turhilla haavekuvillani.
Jos saan huomenna nähdä sinut ja ehkä hymysi ja kuulla ääntäsi,se tekee minut kuitenkin onnelliseksi.
Hellä suukko vaikka niskaasi..tai minne sen sitten haluatkin.
Kaipasin sinua tänään.
Joskus
sitä kuvittelee
3
875
Vastaukset
Ens viikolla vois olla sauma siihen:)
- niin kivasti
vastannut,siksi pitikin sanoa,että kyllä minä näin hänet:)
Toivon että sinäkin näet sitten ensi viikolla hänet ketä kaipailet:) niin kivasti kirjoitti:
vastannut,siksi pitikin sanoa,että kyllä minä näin hänet:)
Toivon että sinäkin näet sitten ensi viikolla hänet ketä kaipailet:)Luultavammin näen hänet ja voin haaveilla hänestä, mutta vain vähän aikaa muuten työt kärsii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850