http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/02/803560 mielenkiintoinen juttu. miten helppoa tuo on ollut?saako omavalmisteen helposti katsastusasemalla leimaan?juttu haiskahtaa.
45 min- omavalmiste huijaus!
10
3377
Vastaukset
- Laaksohan se taas
- ollenkaan rekisteriin.
Mersu on mersu eikä muuksi muutu.
Jotain mätää taustalla on pahasti.- tarvitaan ensin
Olen kuullut sanottavan että kansainvälinen valmistajalisenssi tarvitaan. Tämä kysymys tulee eteen kun on suunniteltu ambulanssien ym valmistusta. Auto on sen verran vaarallinen vekotin, että tekijällä pitää olla tietty ammattitaito ja välineet.
Traktorin tai työkoneen voi saada erivapaudella reisteriin jos kyseessä on prototyyppi eli valmistaja lupaa ettei tee toista samanaista. - nähnyt
tarvitaan ensin kirjoitti:
Olen kuullut sanottavan että kansainvälinen valmistajalisenssi tarvitaan. Tämä kysymys tulee eteen kun on suunniteltu ambulanssien ym valmistusta. Auto on sen verran vaarallinen vekotin, että tekijällä pitää olla tietty ammattitaito ja välineet.
Traktorin tai työkoneen voi saada erivapaudella reisteriin jos kyseessä on prototyyppi eli valmistaja lupaa ettei tee toista samanaista.pari vuotta kun työskentelin erään yrityksen palveluksessa autokolari korjaamossa ja kyllä siinä näki miten helpposti yrittäjä huijasi katastusmiestä, vakuutustarkastajaa verottajaa ja asiakkaita huh huh.
helppoo rahaa pystyy repii tosi helposti kun osaa!
taitaa olla autokorjaamoissa huijaaminen ja veronkierto yhtä yleistä kuin pimeätyö ja veronkierto rakennusalalla.. ^^ - ollaan siirtämässä
nähnyt kirjoitti:
pari vuotta kun työskentelin erään yrityksen palveluksessa autokolari korjaamossa ja kyllä siinä näki miten helpposti yrittäjä huijasi katastusmiestä, vakuutustarkastajaa verottajaa ja asiakkaita huh huh.
helppoo rahaa pystyy repii tosi helposti kun osaa!
taitaa olla autokorjaamoissa huijaaminen ja veronkierto yhtä yleistä kuin pimeätyö ja veronkierto rakennusalalla.. ^^katsastukset korjaamoille.....
- toumik
ollaan siirtämässä kirjoitti:
katsastukset korjaamoille.....
Onko kellään tietoa kuka tai ketkä näiden huijauksien takana mahtaa olla??? Aika törkeetä touhua, ei muuta voi sanoa.......
- jo vain
toimintaa, kun osaa huijata näiltä varakkailta, ja jättää pienituloiset rauhaan. mutta lain mukaa näiden ostajienkin pitäisi lain mukaan saada rangaistus, liittyen varastetun tavaran hankkimisesta. Mutta eihän se näitä koske.
- kuka on
Mutta kukka tai ketkä on näin hyvin onnistuneet huijaamaan rikkaita kroisoksia???
- on kyllä
- tässä tapauksessa pahan kerran lerpahtanut... Olen hyvin pahoillani, hehheh... ;-))
- Juhani Laakso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484