jännitys ja lääkkeet..lihominen

Jännitän sosiaalisia tilanteita ja ajattelin hakea siihen jotain lääkettä.. Kaikki tilanteet joissa joutuu olemaan tekemisissä vieraampien ihmisten kanssa ahdistaa, kädet tärisee, sydän hakkaa, punastuu jne.. Masennuslääkkeet on kai parhaita siihen, mutta luin että monet niistä lihottaa :/ Mikä lääke olis mahollisesti sellanen joka ei lihota? Mulla on ehkä jonkinlainen syömishäiriökin, niin kammoksuttaa alottaa lääkitystä jos on lihomisen riski.. Mutta en halua jatkaa elämääni näinkään..mitäköhän kannattais tehdä?;(
4499
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

ite oon popsinu cipralexejä masennukseen ja zopinoxeja univaikeuksiin, ja kokonaisuudessaan nämä on kyllä lisänny ruokahalua huimasti... välillä tulee hirveitä ahmimiskohtauksia, varsinki iltosin.

Äänestä

käytetään usein propralia. Siitä on tälläkin palstalla keskusteltu. Se on beetasalpaaja. Sos.tilanteiden pelkoon ei kai yleensä käytetä ns. mielialalääkkeitä. Niitä käytetään esim. masennukseen, ahdistukseen ja paniikkihäriöön.

Äänestä
  • Beetasalpaajat lihottaa myöskin joitakin ihmisiä vakituisesti ja pitkäaikaisesti käytettynä koska ne hidastaa aineenvaihduntaa vaikkei varsinaisesti ruokahalua lisääkään..

    Itse huomasin ko. vaikutuksen siinä kun käytin päivittäin isohkoa annosta ja laihdutus ei ottanut onnistuakseen. Sitten lopetin "turhan" popsimisen luettuani tuosta ja alkoi tapahtua. Nyt otan vaan välttämättömään tarpeeseen.

    Äänestä

Syön kahta eri masennus ja panikkikohtauslääkettä. Unohda toi huolehtiminen ja ala vaan käyttään,niin olos helpottuu. t.nuori nainen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


-ninni- kirjoitti:

Jännitän sosiaalisia tilanteita ja ajattelin hakea siihen jotain lääkettä.. Kaikki tilanteet joissa joutuu olemaan tekemisissä vieraampien ihmisten kanssa ahdistaa, kädet tärisee, sydän hakkaa, punastuu jne.. Masennuslääkkeet on kai parhaita siihen, mutta luin että monet niistä lihottaa :/ Mikä lääke olis mahollisesti sellanen joka ei lihota? Mulla on ehkä jonkinlainen syömishäiriökin, niin kammoksuttaa alottaa lääkitystä jos on lihomisen riski.. Mutta en halua jatkaa elämääni näinkään..mitäköhän kannattais tehdä?;(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu