Antakaa ne eurot Turkuun! ;e sentään saimme niillä aikoinaan jotain aikaan.....:))
Antakaa!!!
3
473
Vastaukset
- velkaa ja konkurssin
hukkaisitte vaan nekin rahat.
- ytjh
Läjä mestaruuksia hei :)!!! Jotain katetta sentään miljoonille :)
Minne Lukon miljoonat ovat valuneet.....tsaarin aikaan taisi jotain viimeksi tapahtua :) - ne on tallessa
ytjh kirjoitti:
Läjä mestaruuksia hei :)!!! Jotain katetta sentään miljoonille :)
Minne Lukon miljoonat ovat valuneet.....tsaarin aikaan taisi jotain viimeksi tapahtua :)ja toiminta on terveellä pohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619
