Petetty härkämies

härän sisko

veljeni on härkämies. hänen naisystävänsä petti häntä. Parisuhde päättyi mutta nainen ei ole päästänyt hänestä irti vaan haluaa aloittaa uudelleen.veljeni sanoo ettei aijo ottaa tätä takaisin, mutta he kuitenkin tapaavat yhä toisiaan.mielestäni tuollainen käytös herättää vain turhia toiveita, miksi ihmeessä härkä toimii noin?

9

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veljensä vartija

      Hänhän on sinulle enemmän veli kuin härkä.

      • ..............................

        Oletko varma nainen pettänyt. Näin härät väittää ovat mustasukkaisia . Ise flirttaavat häviävät ei tiedä missä on olleet eivät selosta. Nainen voinut tehdä saman eli hävinny ja nyt härkä luulee kun itse tekee tätä kummaa että ainut mahollisuus nainen pettänyt kun vain kostanut ja ollu hiljaa.

        Hyvä veljesi sisko et tiedä mitä kaameuksia härkäherrat tekee naisilleen .. näet vain rakkaana veljenään hänet. Minä tapailin härkämiestä toukokuun alun syntynyttä vuosia. Aina väitti mulla miehiä olin narttu sun muuta, kun hän joka toisen viikon lopun hoiti lapsiaan ym ym häviämistä...
        Eli se epäilee itse joka tekee sitä. Minä olin rakkaudenpuutteessa häneen kärsin nuo vuodet, ja odotin kun sain aina makupalan herra härältä. Olin todella rakastunut häneen... Sitten haukku mua vähä väliä petän kyllä loukkaannuin. Muhun ei kukaan ollu sattunut kuin hän. Toivon että tuo nainen tajuaa häviätä sun veljen rinnalta. Tästä jo näkee että sun veljestä ei ole suhteeseen, ja luottamaan. Pitää kasvaa vielä eikä pilata muitten elämää... Mitä enempi härällä suhteita avoliittoja lapsia niistä sitä kaameempi on. Jos sulle sanoo ei ole tuon naisen kanssa monet härät ei olekkaan ne tapailee... Ehkä psykologi auttaisi tuota sun veliä...


      • kuukaudessa
        .............................. kirjoitti:

        Oletko varma nainen pettänyt. Näin härät väittää ovat mustasukkaisia . Ise flirttaavat häviävät ei tiedä missä on olleet eivät selosta. Nainen voinut tehdä saman eli hävinny ja nyt härkä luulee kun itse tekee tätä kummaa että ainut mahollisuus nainen pettänyt kun vain kostanut ja ollu hiljaa.

        Hyvä veljesi sisko et tiedä mitä kaameuksia härkäherrat tekee naisilleen .. näet vain rakkaana veljenään hänet. Minä tapailin härkämiestä toukokuun alun syntynyttä vuosia. Aina väitti mulla miehiä olin narttu sun muuta, kun hän joka toisen viikon lopun hoiti lapsiaan ym ym häviämistä...
        Eli se epäilee itse joka tekee sitä. Minä olin rakkaudenpuutteessa häneen kärsin nuo vuodet, ja odotin kun sain aina makupalan herra härältä. Olin todella rakastunut häneen... Sitten haukku mua vähä väliä petän kyllä loukkaannuin. Muhun ei kukaan ollu sattunut kuin hän. Toivon että tuo nainen tajuaa häviätä sun veljen rinnalta. Tästä jo näkee että sun veljestä ei ole suhteeseen, ja luottamaan. Pitää kasvaa vielä eikä pilata muitten elämää... Mitä enempi härällä suhteita avoliittoja lapsia niistä sitä kaameempi on. Jos sulle sanoo ei ole tuon naisen kanssa monet härät ei olekkaan ne tapailee... Ehkä psykologi auttaisi tuota sun veliä...

        joka on härän kanssa vuosia niin täytyy olla todella yksinkertainen tai sairas.


      • aika..
        kuukaudessa kirjoitti:

        joka on härän kanssa vuosia niin täytyy olla todella yksinkertainen tai sairas.

        ilkeesti sanottu ?


      • härän sisko
        aika.. kirjoitti:

        ilkeesti sanottu ?

        kiitos kaikista vastauksista ja omista näkemyksistänne, mutta en kuitenkaan saanut vielä selvää vastausta kysymykseeni. siis tietysti voisin kysyä veljeltäni, mutta mutta minua kiinnostaa noin yleisestikkin tietää nimenomaan HÄRKIEN mahdollista motiivia moisessa tilanteessa. Ja on siis 100% varmaa että hänen naisystävänsä petti häntä ja hän itse myönsi asian.

        lisää vastauksia kysymykseeni kiitoksia


    • itseemme

      mielestäni härkä on herkkä luonne kun joku saa
      luottamuksen hän antaa kaikkensa yhteiseen hyvään mutta hänelle pitää olla todella avoin ja ehdottoman rehellinen.

      toisko veljesi härän toisen puolen esiin ja ois heittänyt tunteen ja herkkyyden takaalalle ja
      tapailis ilman tunteita.
      mielestäni me härät osataan vastata luottamuksen pettämiseen ja loukkausiin liiankin rajusti.

      täällä tietyt katkerat naiset jotka ovat olleet parisuhteessa härän kanssa eivät mielestäni ole saaneet aitoa henkistä yhteyttä härkään.
      itsekkään en varmaan tulis toimeen näiden katkerien naisten kanssa sillä en ole ymmärtäny
      ihmisiä jotka näkevät asiat musta valkoisina oli kysymys parisuhteesta tai muista asioista.

      anna veljesi tehdä omat ratkaisusi sillä meidän kaikkien on opittava omien virheiden ja kokemuksien kautta.

      • katkeruutta ei ole

        Vain toteamus.
        Itsekkäin merkki...tai ainakin lähes..tollo ja
        täysin tunteeton...egoisti.

        Härkä on parasta ruokana...niin jos sattuu olemaan
        lihansöyjä.

        Kysyn vaan miten tapailu voi käydä ilman tunteita
        ...No tämä osoittaa ettei härällä ole tunteita,,,
        niinkuin sinullakin niistä on pula.

        ...kylmyyttä vain.Siinä härän tunne-elämä
        on parhaimmillaan.


      • Hyötyä----

        Materiaalia asioista ja näkee elämän hyötynä
        käyttää "tunnetta" hyödyksi.
        Kylmä teeskentelijä joka jää vaille oikeaa
        rakkautta---omasta syystään.


    • härkämies.....

      Hanki oma elämä....
      keskitytään vain sun pesään.H-m

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe