Kivat kassatädit :)
Lukkarinsannan S-market
52
6956
Vastaukset
- aina kun
menee liki niin rupee vikisee rahaa...
- shoppaaja
Joo, Lukkairnsannan S-Marketin kassaneideistä muutama on ihan OK näköisiä. Tai siis, vähän enemmän kuin OK näköisiä, mutta kyllä siellä mieluusti käy ;)
- jos haluat...
Jos haluat suurimman mahdollisen kontrastin eli nähdä "vastakohdat", niin mene ensin markettiin, jossa on Porin rumimmat kassaneidit: Pick 'n Pay Toejoella!
Sieltä menet sitten suoraan Lukkarinsannan S-Merkettiin, ja saatat hetken kuvitella tulleesi taivaaseen! Viehkeät neidot huolehtivat kauppareissustasi ja viihdyttävät sinua ;)
Viihtyy hyvin :D
Pitää vielä sanoa, että ne työpuvun housut antavat beban esiin aika heikosti! Ei ole mulle oikein vieä selvinnyt, kenellä on kivoin peppu. Ne työpuvut on muutenkin vain keskinkertaiset tyylikkyydessä. Myyjättäret ovat väkisinkin "kauniita päitä", koska ei niistä kasvoja lukuun ottamatta saa kropasta kunnon käsitystä! Mutta sitä varten onnkin sitten inventaariopäivät takahuoneen puolella... ;)- WoW!
Saan parhaat "kiksit", kun käyn auto- ja varaosaliikkeissä muka tsekkaamassa varaosia, kun oikeasti katson miesten...Kodinkoneliikkeetkin on hyviä mestoja, ou jee!
- tyypillinen
WoW! kirjoitti:
Saan parhaat "kiksit", kun käyn auto- ja varaosaliikkeissä muka tsekkaamassa varaosia, kun oikeasti katson miesten...Kodinkoneliikkeetkin on hyviä mestoja, ou jee!
osuuskauppa, joka palkkaa keskenkasvusia opiskelijoita osa-aika myyjiksi ja vie kypsän iän omaavilta ammattitaitoisilta työpaikat. Ei muuta ku kaikki pervot runkulle osuuskauppoihin, jos sieltä nii hyvät kiksit saa. Voi niitä tyttöparkoja.
- kiksit_saanut
tyypillinen kirjoitti:
osuuskauppa, joka palkkaa keskenkasvusia opiskelijoita osa-aika myyjiksi ja vie kypsän iän omaavilta ammattitaitoisilta työpaikat. Ei muuta ku kaikki pervot runkulle osuuskauppoihin, jos sieltä nii hyvät kiksit saa. Voi niitä tyttöparkoja.
En minä näitä tyttöjä ole palkannut!
Mielenkiintoista onkin juuri se, miten joihinkin putiikkeihin tunnutaan palkkaavan työntekijöitä "samasta muotista".
Kuten jokainen tietää, niin ulkonäkö, sukupuoli tai uskonto EIVÄT voi olla henkilön palkkaamisen kriteereinä. En minä noita tyttöjä rekrynyt, vaikka voisinkin ottaa heisät muutaman henkilökohtaiseksi assistentikseni ;)
Itse kehotan jokaista, joka tuntee menettäneensä työpaikan paremman näköiselle, kääntymään asianajajan puoleen! Silämä lepää kylä näissä viehkeissä neidoissa, mutta miten onkaan, kun niitä tuntuu aina kasaantuvan johnkin tiettyyn yritykseen/toimipaikkaan. Tämä on siis jonkin sortin syrjintää työhönottotilanteessa. - sinä kiksimies ;)
kiksit_saanut kirjoitti:
En minä näitä tyttöjä ole palkannut!
Mielenkiintoista onkin juuri se, miten joihinkin putiikkeihin tunnutaan palkkaavan työntekijöitä "samasta muotista".
Kuten jokainen tietää, niin ulkonäkö, sukupuoli tai uskonto EIVÄT voi olla henkilön palkkaamisen kriteereinä. En minä noita tyttöjä rekrynyt, vaikka voisinkin ottaa heisät muutaman henkilökohtaiseksi assistentikseni ;)
Itse kehotan jokaista, joka tuntee menettäneensä työpaikan paremman näköiselle, kääntymään asianajajan puoleen! Silämä lepää kylä näissä viehkeissä neidoissa, mutta miten onkaan, kun niitä tuntuu aina kasaantuvan johnkin tiettyyn yritykseen/toimipaikkaan. Tämä on siis jonkin sortin syrjintää työhönottotilanteessa.Mikä mahtaa olla ossuuskaupalla pielessä?
- kiksit_saanut
sinä kiksimies ;) kirjoitti:
Mikä mahtaa olla ossuuskaupalla pielessä?
En tiedä. S-ryhmällä on omat kriteerit poimia työntekijöitä ja Tradekalla omansa. K-Marketeissa harvemmin on mitään herkkupakkauksia töissä, poikkeuksena 3:n K:n K-Supermarket Toejoella, jossa oli yksi hottis tyttö kesätöissä. Muutoin: Heikohko laatu. Pick 'n Payn tyttöjen ulkonäkö ei käsittämättömän heikohko (kuulostaa tylyltä, mutta on totta). Porin Sokoksessa oli kesätöissä muutama hottis kosmetiikkaosastolla. Tuli kesällä siis shopattua varastoon jonkin verran kosmetiikkaa...
Prismassa Mikkolassa on myös muutama kuuma kissa palkattu hommiin! Ehdottomasti kannattaa lähteä ilman tyttöystävää Prismaan ruokaostoksille, että saa rauhassa "nauttia" maisemista ;)
Tyttöystäväni on alkanut jo ihmetellä, miksi hän ei saa lähteä ruokaostoksille mukaan! Olen alkanut tehdä yksin ruokaostokset käytännössä aina. Paikkoina Lukkarinsannan S-Market ja Mikkolan Prisma.
Epäileeköhän tyttöystäväni jo jotain? - edessä näillä
kiksit_saanut kirjoitti:
En tiedä. S-ryhmällä on omat kriteerit poimia työntekijöitä ja Tradekalla omansa. K-Marketeissa harvemmin on mitään herkkupakkauksia töissä, poikkeuksena 3:n K:n K-Supermarket Toejoella, jossa oli yksi hottis tyttö kesätöissä. Muutoin: Heikohko laatu. Pick 'n Payn tyttöjen ulkonäkö ei käsittämättömän heikohko (kuulostaa tylyltä, mutta on totta). Porin Sokoksessa oli kesätöissä muutama hottis kosmetiikkaosastolla. Tuli kesällä siis shopattua varastoon jonkin verran kosmetiikkaa...
Prismassa Mikkolassa on myös muutama kuuma kissa palkattu hommiin! Ehdottomasti kannattaa lähteä ilman tyttöystävää Prismaan ruokaostoksille, että saa rauhassa "nauttia" maisemista ;)
Tyttöystäväni on alkanut jo ihmetellä, miksi hän ei saa lähteä ruokaostoksille mukaan! Olen alkanut tehdä yksin ruokaostokset käytännössä aina. Paikkoina Lukkarinsannan S-Market ja Mikkolan Prisma.
Epäileeköhän tyttöystäväni jo jotain?Miss Suomi mittelöissä ei paikkakunnan ja tittelien mukaan ollut yhtään s-marketin kassaa??
Miksiköhän?
No porilaisilla tuo maku taitaa olla hieman kateissa. - kiksit_saanut
edessä näillä kirjoitti:
Miss Suomi mittelöissä ei paikkakunnan ja tittelien mukaan ollut yhtään s-marketin kassaa??
Miksiköhän?
No porilaisilla tuo maku taitaa olla hieman kateissa.Ei se standardointi ole ennenkään ollut laadun takeena.
Missit ovat niin missin-muottiin sullottuja, että ei mikään ihme, etteivät sellaiset kaikkien silmää miellytä!
S-Marketin kassalta löytyy sellaista naapurintytön viattomuutta ja "peruskauneutta", ettei sitä misseiltä löydy.
Missit on tehty mitattavaksi ja tutkittavaksi. S-Marketin kassat ovat tehty arkipäiväiseen käyttöön mutkattomasti sopiviksi. S-Marketin kassat ovat kyllin seksikkäitä, olematta kuitenkaan liian "kauniita". - kiksit_saanut
kiksit_saanut kirjoitti:
Ei se standardointi ole ennenkään ollut laadun takeena.
Missit ovat niin missin-muottiin sullottuja, että ei mikään ihme, etteivät sellaiset kaikkien silmää miellytä!
S-Marketin kassalta löytyy sellaista naapurintytön viattomuutta ja "peruskauneutta", ettei sitä misseiltä löydy.
Missit on tehty mitattavaksi ja tutkittavaksi. S-Marketin kassat ovat tehty arkipäiväiseen käyttöön mutkattomasti sopiviksi. S-Marketin kassat ovat kyllin seksikkäitä, olematta kuitenkaan liian "kauniita".Taidan käydä jo tänään tekemässä vähän "ostoksia".
Alkaa jo kaivata näitä S-Marketin kuvankauniita neitoja, joista on puhuttu koko aamupäivä! - glglggöh
Taas jonkun epätoivoisen, puutteessa olevan puberteetti-ikäisen pojan päiväunia... Vai inventaariopäivät takahuoneessa... =D
- kukkeliäijä
Mä en oo kyllä siellä nähnyt ikinä kaunista naista!
- kisuli887
kiksit_saanut kirjoitti:
Epäileeköhän tyttöystäväni jo jotain?Miksi sä seurustelet niin ruman naisen kanssa, että pitää katsella yök yök kassaneitejä.
- edellinen
kisuli887 kirjoitti:
Miksi sä seurustelet niin ruman naisen kanssa, että pitää katsella yök yök kassaneitejä.
Minkäs teet kun on köyhä ja ruma itse, niin ei saa kunno naista. Pitää ottaa mitä saa (ja katselal muita...)
- edellinen
kukkeliäijä kirjoitti:
Mä en oo kyllä siellä nähnyt ikinä kaunista naista!
Ajat on muuttuneet ja pari vuotta vierinyt...
Ei siellä hyvän näköisiä naisia enää olekaan!
- kalaholman kingi
Kalaholmassa ja Lukkarinsannassa asuu varakasta väkeä. On omakotitalot ja farmari-Volvot sun muut. Uutta Bemaria joka toisessa pihassa, ja muksuilla mopoautot.
Näillä mopoautoilla sitten Kalaholman hienostiperheiden jäkikasvu ajaa S-Markettiin ostoksille. Kassalla kun ostokset maksetaan, niin Louis Vuittoniin lompakko on 16-vuotiaalle neidillä ja LV:n käsilaukku! Lompakossa saattaa vilahtaa Stockmannin Platina-kortti.
Burberryn huivi heiluu tuulessa, kun hienosto-tyttö menee mopoautoonsa ja karauttaa Kalaholman kujille.
Äidit eivät mopoautoja aja. Lukkarinsannan S-Marketin pihassa näkyy 6-sarjan Coupe-Bemaria ja S-Merusa. Uusi V70 farkku-Volvo on sieltä köyhemmästä päästä.
Kyllähän kassatyttöjen pitää sopia tähän kaupunginosan hienostoimagoon. Ei Pormestarinluodossa tarvitse kaupan kassan olla ökyneiti.- tuo osuuskaupan
väki ja asiakaskunta on kuvitellu olevansa parempaa väkeä. Esim. Sokoksessa elähtäneet hienostofrouvat tipsuttaa minkkiturkkinsa kanssa, vaikka sammaa paskaa ovat, vähän vaan hienomassa paketissa.
- käyhän sokoksessa
tuo osuuskaupan kirjoitti:
väki ja asiakaskunta on kuvitellu olevansa parempaa väkeä. Esim. Sokoksessa elähtäneet hienostofrouvat tipsuttaa minkkiturkkinsa kanssa, vaikka sammaa paskaa ovat, vähän vaan hienomassa paketissa.
myös hyvin toimeentuleva vähemmistömme ja mersulla, ja me maksamme...
- tästä jengistä
on helvetin velkaasta, näyttävät vaan varakkailta, mutta melkeen kaikki mammona jonkun luottokunnan omistuksessa......
- vi**ua? hääh
tästä jengistä kirjoitti:
on helvetin velkaasta, näyttävät vaan varakkailta, mutta melkeen kaikki mammona jonkun luottokunnan omistuksessa......
Mikä tää s-kauppa ökykauppa on?? en oo ikin kuullukaan.Mut oonki Raumalta...
Olen opiskelija ja käyn prismassa ja sokoksessa aina. Joskus myös PP:ssä. Kun se on niin, että prisma on rauhallinen jotenkin vaan parempi ku cm. Ne kirkuvanpunaset värit..ja keskustan cm on ahistava muutenkin, ei vaan värit. Cittarissa on jotenkin levoton tunnelma. Ei oo sit ikin tullu mieleen, että kyse on jostakin porvarismista.
Mukulana käytiin aina äitin kaa prismassa. AINA. ja äitini on siivoojaa.
Täähän on naurettavaa. Tunteeko joku jotain alemmuuskompleksia jos käy cittarissa? kaupan saa valita ihan itse...
Ja noista myyjistä...Todellisia kaunottaria on harvassa. tavallisia naapurintyttöjää myyjät on. Prsimankin myyjät ovat niin vässyköitä porissa, että ovat varmaan kaikki uskovaisia. Tai sitten ovat nokka pystysä jos nätti onki. siinä kauneus karisee.... - hahahahahha:):)
vi**ua? hääh kirjoitti:
Olen opiskelija ja käyn prismassa ja sokoksessa aina. Joskus myös PP:ssä. Kun se on niin, että prisma on rauhallinen jotenkin vaan parempi ku cm. Ne kirkuvanpunaset värit..ja keskustan cm on ahistava muutenkin, ei vaan värit. Cittarissa on jotenkin levoton tunnelma. Ei oo sit ikin tullu mieleen, että kyse on jostakin porvarismista.
Täähän on naurettavaa. Tunteeko joku jotain alemmuuskompleksia jos käy cittarissa? kaupan saa valita ihan itse...
Ja noista myyjistä...Todellisia kaunottaria on harvassa. tavallisia naapurintyttöjää myyjät on. Prsimankin myyjät ovat niin vässyköitä porissa, että ovat varmaan kaikki uskovaisia. Tai sitten ovat nokka pystysä jos nätti onki. siinä kauneus karisee....Raumalla KAIKKI ovat porvareita!! Kukaan ei käy cittarissa. Siinä ei kalaholman mopoautot paina kun raumalainen kiitää sportaudillaan prisman pihaan.
- Sokoksen katolla asuva
käyhän sokoksessa kirjoitti:
myös hyvin toimeentuleva vähemmistömme ja mersulla, ja me maksamme...
Olen usein nähnyt Sokoksen katolla parkissa kalliita autoja. On BMW:tä, uutta VW Passattia, Mersua, Volvoa, Audeja...
Kyllä parempiosaiset kiistatta asioivat Sokoksessa! - kiksit_saanut
vi**ua? hääh kirjoitti:
Ja noista myyjistä...Todellisia kaunottaria on harvassa. tavallisia naapurintyttöjää myyjät on. Prsimankin myyjät ovat niin vässyköitä porissa, että ovat varmaan kaikki uskovaisia. Tai sitten ovat nokka pystysä jos nätti onki. siinä kauneus karisee...."Mikä tää s-kauppa ökykauppa on?? en oo ikin kuullukaan.Mut oonki Raumalta..."
Lukkarinsannan S-Market sijaitsee Porin hienostokaupunginosassa, jossa on joen rannalla luksusluokan omakotitaloja jne. Ökyveneet on kesällä parkissa omassa laiturissa, oman tontin rajautuessa suoraan jokeen!
Lukkarinsannassa ja Kalaholmassa asuu varakasta väkeä, tai sitten hyvätuloisia, joilla on 300000 euron asuntolaina, mutta raha kuitenkin NÄKYY!
"Todellisia kaunottaria on harvassa."
Olet oikeassa. Heistä kolme on töissä Lukkarinsannan S-Marketissa! - helikopterin lentäjä
kiksit_saanut kirjoitti:
"Mikä tää s-kauppa ökykauppa on?? en oo ikin kuullukaan.Mut oonki Raumalta..."
Lukkarinsannan S-Market sijaitsee Porin hienostokaupunginosassa, jossa on joen rannalla luksusluokan omakotitaloja jne. Ökyveneet on kesällä parkissa omassa laiturissa, oman tontin rajautuessa suoraan jokeen!
Lukkarinsannassa ja Kalaholmassa asuu varakasta väkeä, tai sitten hyvätuloisia, joilla on 300000 euron asuntolaina, mutta raha kuitenkin NÄKYY!
Olet oikeassa. Heistä kolme on töissä Lukkarinsannan S-Marketissa!Tältä näyttää Lukkarinsannan S-Market taivaalta, helikopterista:
http://kartat.eniro.fi/query?mop=aq&mapstate=1;21.843181;61.489509;o;21.83919156218478;61.4911254194455;21.846473674683505;61.48817595418459;1224;880&mapcomp=;;;Kaijalantie;;;28300;PORI;;;;;21.843181;61.489509;0;0;;Pori;maps_place_fi.103515.22;1&what=map&searchInMap=1&geo_area=Kaijalantie, PORI&stq=0&pis=0
Pitkä linkki, mutta avaa Eniron karttasivulla helikopterikuvan Lukkarinsannan S-Marketista, ja lähiseudun hienostotaloista. - naurattaa
kiksit_saanut kirjoitti:
Olet oikeassa. Heistä kolme on töissä Lukkarinsannan S-Marketissa!tää touhu. kenellä on suurin talo, suurin asuntolaina,kuka on kaunein ,kenellä hienoin auto,kuka ajaa ruohonleikkurilla(lue mopoauto) ja plaaplaa..eikö ihmisten elämässä muuta sisältöä ole? Jos joku käy lukkarinsannan s-marketissa, niin entä sitten? Jos siellä on kaunis myyjä, niin entä sitten? Hienoa.
Huomaa,että nykyajan ihminen on niin henkisesti köyhä ettei mitään rajaa. Jos tarvii jo kadehtia toisten velkoja ja taloja ja autoja ja vihreää s-korttia, niin kannattaiskohan kattoa peiliin ja miettiä mikä mättää. Mikä on elämässä tärkeintä? Kun se iso talo ja komia auto, ei tuo onnea automaattisesti. Se on saanut kokea myös moni ystäväni,jotka ennen lesoilivat omaisuudellaan. Ja anoppi kenellä on komia talo kalaholmassa, ei hänkään niin hääviä elämää vietä.Mikä on se hinta, mitä he ovat maksaneet "puitteet kunnossa" elämästään?
Tää maailma on niin sairas paikka nykyään. ei tuu olemaan helppoa LV tytöllä kalaholmasta joskus tulevaisuudessa. elämä yllättää.Joskus aika kovin hinnoin,eikä vain prismassa.
eläkää nyt vain omaa elämäänne ja yrittäkää olla onnellisia. Jos naapurin akka on onnellinen 300 000 omakotitalossa joka on kylmä ja persoonaton, niin mikäs siinä. Mä olen onnellinen mun ihanassa punaisessa mökissä, jonka remontoin perheeni voimin,istutin kukat pihalle ja marjapuskat. lasken mäkeä pulkalla muksujen kanssa ja laulan kovalla äänellä lasten lauluja skodassa. se on elämää:D
Mut jatkakaa toki tota henkisesti köyhää elämäänne. Jeje:D - kauneuskin on
kiksit_saanut kirjoitti:
Olet oikeassa. Heistä kolme on töissä Lukkarinsannan S-Marketissa!katsojan silmässä.:D
- kiksit_saanut
kauneuskin on kirjoitti:
katsojan silmässä.:D
Kyllä, kauneus on katsojan silmässä sekä verkkokalvolle heijastuneena, kun Lukkarinsannan S-Marketissa asioi ;)
- kaikki1
kiksit_saanut kirjoitti:
Kyllä, kauneus on katsojan silmässä sekä verkkokalvolle heijastuneena, kun Lukkarinsannan S-Marketissa asioi ;)
koska kaikki tulis masturboimaan kimpassa ko. paikkaan?
- ihmeessä
kaikki1 kirjoitti:
koska kaikki tulis masturboimaan kimpassa ko. paikkaan?
kaikki tontut runkulle, runkulle, runkulle. Sitä voisin minäkin tulla osuuskauppaan kattomaan, muuten en osuuskauppaan mene.
- meininkiä täällä
ihmeessä kirjoitti:
kaikki tontut runkulle, runkulle, runkulle. Sitä voisin minäkin tulla osuuskauppaan kattomaan, muuten en osuuskauppaan mene.
vanhat äijät kuolaa täällä teinityttöjen perään...Jättäkää nyt hyvät ihmiset meidät muut rauhaan ja runkatkaa muualla. Kotona.
- se..
osuuskaupan väki ollutkaan kommareita, kuten täällä muissa keskusteluissa on kerrottu ?
- selität sen
kun romaanitkin käy sokoksessa ja tietty mersulla....
- nehän on
se.. kirjoitti:
osuuskaupan väki ollutkaan kommareita, kuten täällä muissa keskusteluissa on kerrottu ?
kepulaisia, vielä pahempaa. Kepu pettää aina!
- kiksit_saanut
meininkiä täällä kirjoitti:
vanhat äijät kuolaa täällä teinityttöjen perään...Jättäkää nyt hyvät ihmiset meidät muut rauhaan ja runkatkaa muualla. Kotona.
Joo, tää on ihan hirveetä.
Olen 29-vuotias, niin se on hirveetä kuolata 18-vuotiaita kassatyttöjä. Siis ihan hirveetä!
Varmaan jonkin rikoksen teen, kun kauniita naisia ihastelen! - voi vaa
kiksit_saanut kirjoitti:
Olen 29-vuotias, niin se on hirveetä kuolata 18-vuotiaita kassatyttöjä. Siis ihan hirveetä!
Varmaan jonkin rikoksen teen, kun kauniita naisia ihastelen!hakee sen torttus kaupast ja lakat vilkuilemast meijä torttui? T. tytöt
Ja jos et usko, ni vatkataa likkoje kans kipas munas vaahdoks... - kiksit_saanut
voi vaa kirjoitti:
hakee sen torttus kaupast ja lakat vilkuilemast meijä torttui? T. tytöt
Ja jos et usko, ni vatkataa likkoje kans kipas munas vaahdoks..."Ja jos et usko, ni vatkataa likkoje kans kipas munas vaahdoks..."
Wau. Group action!
Kyllä kimppakiva kiinnostaa. Laita tulemaan tarkempaa tietoa. Koska on inventaariopäivä? Tehtäiskö inventaariota tänään tai huomenna? - hyvä kuva
helikopterin lentäjä kirjoitti:
Tältä näyttää Lukkarinsannan S-Market taivaalta, helikopterista:
http://kartat.eniro.fi/query?mop=aq&mapstate=1;21.843181;61.489509;o;21.83919156218478;61.4911254194455;21.846473674683505;61.48817595418459;1224;880&mapcomp=;;;Kaijalantie;;;28300;PORI;;;;;21.843181;61.489509;0;0;;Pori;maps_place_fi.103515.22;1&what=map&searchInMap=1&geo_area=Kaijalantie, PORI&stq=0&pis=0
Pitkä linkki, mutta avaa Eniron karttasivulla helikopterikuvan Lukkarinsannan S-Marketista, ja lähiseudun hienostotaloista.Tosi hieno kesäien nkuva taivaalta.
Putiikkia vasta rakennetaan tuossa! - joskus 18
kiksit_saanut kirjoitti:
Varmaan jonkin rikoksen teen, kun kauniita naisia ihastelen!noin viisi vuotta sitten, niin minusta 3kymppinen oli silloin vanha. ällötti ku baarissa ukot tuli iskemään 10 v nuorempia.
- di laila
ihmeessä kirjoitti:
kyllä me sut tunnetaan katkera vanha....x.sinun sairautesi on saanut kaksijakoisen käänteen. muista lääkitys ja viinapullon korkki kiinni. sinä jopa alat esintymään miehinä uaikka olet pohjoisporin kauhein kiusankappale, katkera akka.
- casa
ovat tosi asiakasystävällisiä.nättejä ja nuoria, kuka lieneekin heidät palkkanut, nyt vain joku katkera ja vanha..x yrittää mollata teitä kun ei enää pääse liikeesen henkilökuntaa haukkuun, joka kauppaan kun on porttikielto.
- toi on totta
Kirjoitat asiaa. Olet fiksu!
- olet oikeassa...!
toi on totta kirjoitti:
Kirjoitat asiaa. Olet fiksu!
Tässä ketjussa on asiaa!
Kertokaas joku ystävällisesti et mitäköhän laatikko Karhua ja Koffia maksaa kyseisessä kaupassa kun mulle kerrottiin jotain yltiöhalpaa mitä en voi uskoa...?! ;)
- asiakas3
Onhan siellä pari nuorta miestäkin myyjinä, Se tumma oli tv-mainoksessakin joskus....;)
- ???KKK
Missä on lukkarinsanta?
- Kalaholmassa
Kalaholman viereinen "uusi" asuinalue.
- bbb
Onhan tuolla Lukkarinsannassa näpsäkän näköisiä nuoria plikkoja myyjänä joo, mutta omaa silmääni miellyttää enemmän sellaiset jo pikkuisen enemmän elämää nähneet. Pick N Payssä on tälläinen lyhythiuksinen blondi, muistaakseni nimeltään Päivi. Siinä olisi nainen meikäläisen makuun. Eikä näytä olevan vasemmassa nimettömässä sormustakaan.
Hänen kanssaan voisin lähteä treffeille ihan koska vaan.- samaa mieltä
Kirjoitat täyttä asiaa!
- vain sillä
lailla
- Veikkopoikani
Ajat on muuttunut sitten 2009 myötä aika jäniksiä nykyään kaikki kaikki kaunottaret muuttanut Helsinkiin tästä tuppukylästä enkä ihmettele yhtää on tää paska tää pori.
- Wattson
Kaikenlaisia tyyppejä kauppa kiinnostanut. Joku näistä aloittanut ompeluharrastuksen viime päivinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192372Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2562216Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211265Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
- 821221
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861121