että hajusteet ja dödöt haisevat jotenkin ikäänkuin väärin.Lapsuudessani muistan miltä sen ajan rexona haisi.Mutta nykyään dödöt haisevat niin kummallisilta,etten osaa edes kertoa.Niissä on niin voimakas haju että ne muistuttaa jotakin vahvaa myrkkykemikaalia.Minulle se haju jää vaatteisiin ja ihoon,vaikken ole sen dödöihmisen kanssa kuin 2 minuuttia.Se 2 min.saa minun olon niin huonoksi että olen kuin olisin umpihumalassa,sekä kasvojen iho punertaa ja tuntuu jotenkin kireältä.Jos olisin sellaisen haisulin kanssa 5 min. olisi minulle taattu viikon hirveä päänsärky.Olen joskus kysellyt muilta,haistatko tuon kauhean dödön ?-en mä haista mitään toiset toteavat.On tämä ihme ongelma,varsinkin kun esim bussissa matkaa ja 45 minuuttia on kestettävä.Voihan nenä.
Olen jotenkin
2
832
Vastaukset
- päinvastoin
Haistat sen, mitä pitääkin, elikkä synteettiset kemikaalit!
Tiedän, koska itsekin haistan.
Aikanaan kutsuin hajua "rotanmyrkyksi", jotkut kutsuvat lemua "kissanpissaksi".
Olen itse elänyt hajusteetta jo 18 vuotta, olen ihoallerginen hajusteille, mutta hengitysteitse syntyneet oireet pistivät koko perheen hajusteettomaksi.
Vuosia sitten poika tuli kotiin kavereidensa luota ja meni suihkuun. Kun menin myöhemmin kylpyhuoneeseen, haistoin kemikaalimyrkyt, sen "rotanmyrkyn". Sanoin miehelleni, että menepä kylpyhuoneeseen ja kerro mille siellä haisee.
Hän meni ja sanoi: deodorantille.
Itselläni hajuaisti varoittaa ja todella erottaa kemikaalituoksut luonnontuoksuista.
Entisessä elämässä tapahtui myös, että mies oli ostanut lentokoneesta edullista partavettä, kehui sen tuoksuvan samalle, kuin eräs kallis partavesi.
No, minä nuuhkaisin ja sanoin, että se haisee "rotanmyrkylle".
Sitä partavettä ei käytetty ikinä.
Aluksi reagoin pahiten juuri deodorantteihin -- jotkut haisevat todella kamalille.
Pikku hiljaa herkistyin lisää, olin tuolloin vielä työelämässä.
Huonovointisuus, oksentelu, huimaus, astma-tyyppinen yskä, nuha, migreeni, jne., oireita riittää ja kaikki on tullut koettua. - kaikki tyynni
Hajulliset deodorantit ja hajuvedet haisevat nenässäni useimmiten virtsalle. Eipähän kauheesti herätä luottamusta kaunis bööna, joka lemuaa pissalle, ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042