Minulla on ollut ongelmia siitä lähtien, kun tapahtui kanavauudistus. Paitsi että tv:ssä on häiriöitä niin, ettei ajoittain saa äänestä selvää niin kuvaruutu on ihan onneton. Kanavalistasta puuttuvat mm. liv, urheilukanava ja info-kanava. Sinänsä noilla ei olisi väliä, vaan liittyvät ilmeisesti häiriöhin.
Laajakaista puolestaan ei toimi lainkaan. Sivut eivät avaudu. Laite on siis tällä hetkellä käyttökelvoton.
Näin Länsi-Helsingissä.
Kestäisin tuon kaiken, jos olisi odotettavissa jotain parannusta. Vaan kun soitan Welholle, niin vakiovastaus on, että heidän päästään näyttää kaikki toimivan hyvin. Huolto tulisi, vaan se maksaisi. Ja kun homma ei mielestäni minun kustannus pitäisi olla.
Irtisanoisin laajakaistan oitis, vaan kun minulle tyrkytettiin 5 megan yhteys 2 megan hinnalla. Ehtona oli vain vuoden sopimus. Jos sen nyt keskeytän, niin se tietää 120 e:n kustannusta.
Siis voivatko velottaa tuota, jos lopetan sen vuoksi, ettei homma toimi???
Ja sitten vielä kehtaavat mainistaa Suomen parhaana laajakaistana.
Onneton Welho
2
848
Vastaukset
- Vihdoinkin...
No, vihdoinkin taas toimii. Pitkään sitä sai odotellakin.
- huoltoriina
Ei mulla ainakaan maksanut huolto mitään. Puhelimessa sanoivat että jos olisin laitteet kytkenyt väärin tai jotain niin turhasta käynnistä laskuttavat 50e. Ilmaiseksi sain oman käyntini kun osaan kytkeä modeemini oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389