TV 2 maahanmuuttoilta, minulla jäi soimaan Somaliyhdistyksen puheenjohtajan lausunto,
Somalialaisia tarvitaan suomessa hoitamaan suomalaisia vauvasta vaariin, ja bussikuljettajaksi.
On se tietysti hienoa, kun kokonainen kansa on valmis vaihtamaan suomalaisten vaipat, ja kuskaa
suomalaisia bussilla.
Siinä valossa voidaan tulkitta uusiksi ilmeisesti koko orjahistoria, ne vain uhrautuvat valkoisen miehen hyväksi.
Suomessa Somalialaisten toiveesta voisi siirtyä kastijärjestelmään, eli he olisivat juuri se kasti joka
hoitaisi linja-autoliikenne, ja raskaimmat työt hoivakodeissa.
Sama puheenjohtaja eli Said Aden kysyi minulta olenko menettänyt järkeäni ja enkö minä ymmärrän paljonko pakolaisten vastaanotto tuo raha ja työllistää Kotkalaisia, minä olen hyvin tietoinen siitä ja
ei siinä mitään olisi, jos Somalialaiset maksaisi tuon, mutta kun maksaja on suomen veronmaksajat.
Maahanmuuttoilta
9
732
Vastaukset
- muka on?
"Sama puheenjohtaja eli Said Aden kysyi minulta olenko menettänyt järkeäni"
Sitä ihmettelee kovin moni muukin. - sdfgsfggg
Sanotaan nyt suoraan, että pikemmin hyvin tyhmältä.
Miten ihmeessä sinä saat väännettyä asian negatiiviseksi, kun somali ilmoittaa heidän halukkuudestaan tehdä työtä suomalaisen yhteiskunnan hyväksi? Häh? Eikös sisupersut nimenomaan vaadi heitä tekemään työtä? Nytkä se onkin huono asia, jos somali tekee töitä? Siis ei saisi olla työtön, mutta ei saisi tehdä töitäkään! Valitse siitä sitten, kuten Tommy Taberman osuvasti sanoi eduskunnassa tämän persulogiikan tuotoksen tiimoilta.olisi ehdotanut tämä, se vasta rasistista olisi. Mutta kun itse Somali tämä sanoi joku saa orgasmin.
- Suomi ei
kaipaa kaltaisiasi isänmaamme asioita sekoittamaan.
- suvaitsemattomuus :
se on jotain fanaattista
- ei kannata Wonteri
välittää. Kyllä ne hillumiset kohta loppuu.
Minusta on hienoa, että oikea maahanmuuttaja esiintyy omalla nimellään ja kertoo mielipiteistään, niinkuin te herra Wonterghem.
Ja täytyy sanoa, että "Maassa maan tavalla" -yhdistys vaikuttaa maahanmuuttajien kotouttamisen kannalta erittäin suositeltavalta yhdistykseltä, siis ihan vaan nimensä perusteella.
Eli ei muuta kuin hyvää jatkoa vaan oikeana maahanmuuttajana Suomessa.- Belgium
www.youtube.com/watch?v=oXDEgjm3GJ8
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483
