Suurin fetissini on miehen alistaminen. Jo pelkästään se, että pääsen ratsaille kiihottaa, sillä mies on alla suhteellisen avuttomana itseeni nähden.
Eniten sytyttäisi tilanne, jossa mies makaisi selällään kädet, jalat ja silmät sidottuna, ja saisin rauhassa kiusoitella ja lopulta runkata tämän laukeamiseen asti. Pieni piiskauskaan ei tekisi pahaa! Kovin väkivaltaiseksi en kuitenkaan alkaisi, enemmänkin kiusoittelu kiinnostaa. Mies nautiskelee ja minä hallitsen tilannetta.
Olen parikymppinen, varsin vetävän näköinen naisenalku vaikka itse sanonkin. Kukaan aiemmista poikaystävistäni ei ole valitettavasti innostunut tällaiseen fendom-touhuun =(
HALUAN ALISTAA MIEHEN
12
7972
Vastaukset
- Karpovi
Tuollainen nainen olisi minun unelmani. Yleisimmin naisten fantasiat menevät ihan toisinpäin.
Aivan täydellistä kanssasi olisi leikkiä... - V-nuss
Minulla on aivan sama fantasia! En ole päässyt toteuttamaan sitä. Pitäisi hommata vakituinen pano, parisuhde tai seksisuhde, yhden illan jutun kanssa ei kehtaa hirveän riettaaksi heittäytyä.
Toteutan tämän fantasiani kyllä heti kun saan mahdollisuuden! - Alistettu mies
Et ole suinkaan ainut nainen jolla on fantasiana alistaa mies ja kuten olet huomannut miehet haluaa alistua.
Kannan korteni kekoon toteamalla että parisuhteessa jossa nainen haluaa alistaa ja mies alistua ON mukavaa elää. Meillä ainakin kipinää riittää makuuhuoneessa. Onnea matkaan ja nautinnollisia hetkiä. - ---------------
Juu, kukapa mies nyt suostuisi jos vetävän näköinen parikymppinen muija tuollaisia ehdottelee. Lopetahan poju tyttönä palstoille kirjoittaminen tai keksi juttusi uskottavammiksi.
- Hösöttäjä
Kato nyt mihin vastaat, tuo kirjoitus oli viime tammikuulta!
- mikäpäs siinä
Sehän on mitä parhainta olla naisen vietävis ja täysin naisen armoilla :) kyl mä vaa olen tykänny.. tosin en ole kuin yhden exäni kanssa sitä joskus harrastanu, että siihen ne o sitten jääny.. eipä ole sen jälkee tullu puheeks muiden tapausten kanssa, mutta kun noinkin paljon asiasta pitävä ja kokeilun haluinen nainen sitä pyytää ni sehän on taivaallista.. T: M 22
- Alistajana ja alistettavana
Ollaan jo nelikymppinen pari. Nautin siitä kun mies makaa selällään kädet ja jalat sidottuna nahkakahleilla ja nahkahihnoilla. Hyväilen ,kiusoittelen, runkkaan, imen ja välillä ratsastan hänen päällään. Meiltä löytyy joitakin "nipistimiä", jota voi laittaa herkkiin paikoihin (nännit, kivespussit, penis). Myös pienet "raipat" kuuluvat asiaan. Mieheni nauttii tästä "leikistä todella paljon. Niin nautin minäkin. Välillä runkkaan, otan suihin tai ratsastan laukeamiseen asti.
Välillä teemme toisin päin. Mieheni sitoo minut ja makaan jalat levällään. Mieheni hyväilee koko vartaloani. Tuntuu kiihottavalta vain olla, eikä pysty tekemään mitään. Tuntuu välillä uskomattomalta olla toisen nuoltavana, naitavana tai dildolla runkattavana, eikä itse voi tehdä mitään. En pidä kovinkaan paljoa "kivusta", mutta pieni piiskaus on joskus ok. Itse saan näissä "sidontaleikeissä" aika usein tosi hurjia ja pitkiä orkkuja.
Ollaan viime aikoina muutama kerta kokeiltu: sidon mieheni ja laitan suukapulan, soitan jollekin tuntemattomalle miehelle sex-linjoille. Puhuessani vieraan miehen kanssa, esittelen itseäni miehelleni ja samalla hyväilen ja masturboin itseäni. Mieheni on kiihottunut näistä jutuista "räjähdyspisteeseen" ja se on vain lisännyt omaa kiihotustani. Välillä olen "hipaissut" mieheni kalua ja lopulta runkannut loppuun saakka. Myös puhelimen toisessa päässä ovat olleet tyytyväisiä !
Joskus tuntuu hassulta, miten "villiksi ja vapautuneeksi" voi muuttua vanhemmiten ! ! ! - Alistettu mies
mitä tiedän. Kun kunnon amatsooni lähes tukehduttaa ensin istumalla naamallani ja ottaa tiukkaan ratsastusotteeseen naiden minut tainnoksiin, niin kyllä sitä mielellään antaa naisen päättää seuraavana päivänä siitä kaapin paikasta. Sama voi toistua sitten uudemmankin kerran...
- hgds
Meillä kotioloissa on suunnilleen tuo meininki, paitsi että ei tarvita sidoksia vaan pelkkää käskytystä, lateksia ja sopimus kumpi tänään hallitsee. Jos huppu rajoittaa näkymää, jää enemmän tilaa mielikuvitukselle. Sinusta olisi hyvinkin kolmanneksi pyöräksi meidän jengiin.
- Anonyymi
alistavat naiset ovat upeita
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.595668- 1024770
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902832Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s871334Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65941
- 28903
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829