Sara Jasmin Emilia.
Aiemmat tytöt on Venla Kaisa Jessica ja Neea Silja Johanna
Tyttömme sai nimen 1.2
8
2070
Vastaukset 8
- 3 nimeä
aivan turhaan pitkä litania, eivätkä edes sovi yhteen, nuo teidän valitsemanne nimet...
- minä vaan
minusta tuo on kaunis nimi
- !!!
minä vaan kirjoitti:
minusta tuo on kaunis nimi
kauniit nimet
- ..
onpas inhottavan lapsellista tulla haukkumaan toisten lapsien nimiä!!!! minusta jokainen äiti ja isä saa olla ylpeä omasta maailman ihanimmasta lapsestaan ja sen maailman ihanimmasta nimestä!!!!! itselläni on kiia ellen olivia ja leevi anton mikael!!! olen maailman ylpein äiti ja mielestäni lapsillani on maailman osuvimmat nimet!!!!
- Jorkus
.. kirjoitti:
onpas inhottavan lapsellista tulla haukkumaan toisten lapsien nimiä!!!! minusta jokainen äiti ja isä saa olla ylpeä omasta maailman ihanimmasta lapsestaan ja sen maailman ihanimmasta nimestä!!!!! itselläni on kiia ellen olivia ja leevi anton mikael!!! olen maailman ylpein äiti ja mielestäni lapsillani on maailman osuvimmat nimet!!!!
Jaha.. täällä on toinen joka kuuluu salaliittoon "Annetaan lapsillemme typerät nimet että niitä kiusataan mahdollisimman paljon koulussa"... Onnea vaan.
- vittuun!
ihan normi nimiähän noi on!
- santtu
ovatpahan ainaskii mun mielestä tosi hyviä nimiä!!!!
- mummo pohjoisesta
olette tyttärillenne antaneet, ei tarvitse vanhempana hävetä.Ole ylpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560