Sara Jasmin Emilia.
Aiemmat tytöt on Venla Kaisa Jessica ja Neea Silja Johanna
Tyttömme sai nimen 1.2
8
2024
Vastaukset
- 3 nimeä
aivan turhaan pitkä litania, eivätkä edes sovi yhteen, nuo teidän valitsemanne nimet...
- minä vaan
minusta tuo on kaunis nimi
- !!!
minä vaan kirjoitti:
minusta tuo on kaunis nimi
kauniit nimet
- ..
onpas inhottavan lapsellista tulla haukkumaan toisten lapsien nimiä!!!! minusta jokainen äiti ja isä saa olla ylpeä omasta maailman ihanimmasta lapsestaan ja sen maailman ihanimmasta nimestä!!!!! itselläni on kiia ellen olivia ja leevi anton mikael!!! olen maailman ylpein äiti ja mielestäni lapsillani on maailman osuvimmat nimet!!!!
- Jorkus
.. kirjoitti:
onpas inhottavan lapsellista tulla haukkumaan toisten lapsien nimiä!!!! minusta jokainen äiti ja isä saa olla ylpeä omasta maailman ihanimmasta lapsestaan ja sen maailman ihanimmasta nimestä!!!!! itselläni on kiia ellen olivia ja leevi anton mikael!!! olen maailman ylpein äiti ja mielestäni lapsillani on maailman osuvimmat nimet!!!!
Jaha.. täällä on toinen joka kuuluu salaliittoon "Annetaan lapsillemme typerät nimet että niitä kiusataan mahdollisimman paljon koulussa"... Onnea vaan.
- vittuun!
ihan normi nimiähän noi on!
- santtu
ovatpahan ainaskii mun mielestä tosi hyviä nimiä!!!!
- mummo pohjoisesta
olette tyttärillenne antaneet, ei tarvitse vanhempana hävetä.Ole ylpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745