Onko nimesi Paul, ja matkustit Hki-Tku junalla 18.2.2009?

nnetsi

Saatan vaikuttaa todella epätoivoiselta, sitä minä olenkin.
18.02.2009 Hki-Tku junassa, joka lähti Helsingistä n. klo 14.00, oli eräs komea mies joka oli ystävineen matkustelemassa.
Nimeksi osottaitui Paul, sukunimi alkaa J kirjaimella ellen ole ihan pihalla ja ikää on 23v.
Haluan todella löytää kyseisen miehen!!!
Jos joku sattuu olemaan tietoinen tällaisesta henkilöstä, tosin todennäköisyys on 0% mutta pitää ainakin yrittää.

Jos joku on tietoinen jonkinlaisesta ranskalaisesta sivustosta mikä on suht yleinen missä voisi tehdä tällaisen samankaltaisen "etsintäkuulutuksen" niin olisin siitäkin todella kiitollinen.:)

7

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta....

      Toivon että löydät 'miehesi'.... Aika romanttista. Älä luovuta!

      • netsi

        en todellakaan luovuta:) en vain tiedä millä ja mistä hänet löytäisin. selasin jo läpi kaikki facebookin paul nimiset, vain muutama tuhat kpl.. mutta sielä ei onnistanut:) :(


    • Matkustan myös

      Kunhan et vain ole erehtynyt nimestä.
      Sillä olen tavannut saman tyyppisen ja käyttäytyvän miehen mutta hänen nimensä
      oli Pauli Jonsson , sanoi sano pool vain.

      • netsi

        ..mut mun mielestä nimi oli kyllä joku paul jer... mut ainahan mä voin muistaa väärin:/ mut sen tiiän varmasti et se o ranskalainen ja 23v.


      • suomenranskalaisille
        netsi kirjoitti:

        ..mut mun mielestä nimi oli kyllä joku paul jer... mut ainahan mä voin muistaa väärin:/ mut sen tiiän varmasti et se o ranskalainen ja 23v.

        Tässä Suomessa asuvien ranskalaisten käyttämä sivusto, voit kokeilla onneasi siellä.
        http://www.sudfinlande.net/communaute/index.php


    • OU EST-TU?

      Haloo….

      Connaissez vous un certain Paul Jer… ou Paul Ger…de 23 ans qui semblait-il voyager avec ses copains de Helsinki vers Turku dans l’après-midi du 18. Février 2009

      Si oui, a savoir qu’il y a une jolie finlandaise, l’air plus que mignon, qui est a la recherche de Paul…Alors dépêche toi mon vieux et ne l’a laisse pas souffrir.

      (Jospa Paul ei puhu suomea, koitetaan ranskaksi)

      • nnetsi

        Kiitti tosi paljon käännöksestä:) ranska ei noin hyvin multa vielä suju ni enpä saanu käännettyä :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe