mitä joululahjaksi poikäystävälle?

sarmuska

mitä voisin antaa joululahjaksi poikaystävälleni...olisiko jotain ideoita?

28

11440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukki

kääri pimppas pakettii ja anna sille se

• ööö

Ootko lukenu jo tältä palstalta aikasempia vastauksia samaan kysymykseen? Riippuu siitä paljonko rahaa voisit kuluttaa ja mistä poikaystäväsi on kiinnostunut ja minkä ikäinen?

• minnu

voit joko ostaa sille jotain, tai jos oot kätevä käsistäs (heh) niin voit tehdä sille jotain.. vaikka kirjoittaa kirjeen jossa kerrot tunteistasi, tai vaikkapa villasuakt tms..

• Ninax

Voishan sitä myös pitää kunnon illan sen kans...
      Se on parasta jota voi antaa.
      Ajateleeki ni kuinka ilosex sä tulisit jos sun poikaystävä sanois et te pidätte joulun kahestaa niil ja kattoisitte jotain joululeffaa...

• Atte

Osta sille joku makee paita. Noi seksi jutut voi hoitaa muutenkin. Mutta osta sille joku vaate esim paita vaattet ne miehen tekevät.

• ninax
        Atte kirjoitti:

Osta sille joku makee paita. Noi seksi jutut voi hoitaa muutenkin. Mutta osta sille joku vaate esim paita vaattet ne miehen tekevät.

Kiitti ideast...
        Tai voisinhan mä ostaa sille boxeritki... Heh heh

• ansu

Itse ostin joskus syntymäpäivälahjaksi poikayrtävälleni tavallisen pienen pullonavaajan(sellainen hopea,ihan yksinkertainen stokmannilta) ja sitten menin ja kaiverrutin siihen kyseisen henkilön nimen. Hän tykkäsi todella paljon. ei tullut edes kalliiksi joten siihen voi ostaa samalla jotain muutakin.

• Poikaystävä!

Koska olen Mies, tässä neuvoni: ÄLÄ osta alkkareita tai krakaa..., jos et tiedä 100% mistä hän pitää, koko jne. Sen puolen hoitaa kuitenkin äiti tai hän itse! Tavaratalojen lahjapakkauksissa on aina joku jota en tahdo (puhuttiin just siitä kavereiden kanssa: ps. useimmat sano et sen ne (tyttöystävä/ vaimo) ostaa ku ne ei keksi muuta!)

Helpommalla pääset jos ostat partaveden ja hyvän dödön (muista tarkistaa tykkääks se rollista vai spraystä ja partavesi vai voide! -tärkeetä)

Kaikki pienet asiat on myös jees kunhan niissä on ajatusta, esim jalkojenhoitokamat ja pistä mukaan lappu että jalkakylpy tulee kaupanpäälle omalta kullalta, niin kyllä se pistää jokaisen pojan herkäksi :) Sama on manikyyrin laita, muistan aina miten vaimoni ensimmäisen kerran teki minulle manikyyrin!!! -Huomioi sana "muistan" -miehet (minä mukaan lukien) eivät ole mitään muisti-hirmuja. Lahja jonka muistaa pysyy kauemmin, siitä voi puhua kavereille = lopputulos: arvokkaampi lahja!!

Ostospaikoista:
      Hairstore: Hyvä jos aikoo ostaa paljon, muuten ***
      ego3.net: Tavalliset sarjat miehille (lumene nivea)
      TAX FREET: Jos tahdot ostaa kallista: Biotherm for men on ihana!!

Toivottavasti tein jonkun poikaystävän joulun paremmaksi :) Hyvää Joulu Kaikille!!!!!!

• Apuuva

Turha väittää olevasi Mies!!!!!!!!!

• Muistan aina....

että olet Mies on jos "vaimosi" joka teki sinulle manikyyrin onkin oikeesti POIKAYSTÄVÄSI!!

• peJpeJ
        Muistan aina.... kirjoitti:

että olet Mies on jos "vaimosi" joka teki sinulle manikyyrin onkin oikeesti POIKAYSTÄVÄSI!!

Juu ei kyllä heteromies sano että joku fucking thermo whatever on ihana?! Noo leikki leikkinä, mistähän mahtaa olla kysymys?

• Jack
        Muistan aina.... kirjoitti:

"vaimoja" taitaa olla molemmat vuorotellen...Biotherm for men on ihana!...huh huh

• mina vaan

kylpytakki

• ...

Sä voisit ostaa sille vaikka sellaisen sydämmen...ja jotain sellasta mistä tiedät et se pitäisi...

• mirkku

jos poikaystäväsi omistaa auton niin jotain tunningia tietysti kannattaa harkita..

• haha
        mirkku kirjoitti:

jos poikaystäväsi omistaa auton niin jotain tunningia tietysti kannattaa harkita..

just joo. muija tulee spoileri kädes himaa.. go mirkku!

• Jeppe

Lasikantinen laulukirja valtion kaupasta.

• leinikki

Kyllä sain hyvät naurut tälle päivälle, kiitti:)

• aateekoo

anna itelles dildo ja keverilles suihinotto ja pillua

• Poikaystävä

Sinä, minä ja se sun hyvännäköinen ystävä kolmistaan vällyjen alle Jouluaattona...takaan, että muistan vielä vuosien jälkeenkin sen Joulun 2003...oli se hyvä...

• slim shady

Minä ja ne sun kaksi hyvännäköistä ystävätärtä kolmistaan vällyjen alle Jouluaattona...takaan, että muistan vielä vuosien jälkeenkin sen Joulun 2003...oli se hyvä...

• tyttöystävän kaveri

on hikisiä irstaita sikoja!!!!!!!!

• hikinen irstas mies
        tyttöystävän kaveri kirjoitti:

selevä ,anna pillua!

• Saara
        tyttöystävän kaveri kirjoitti:

mutta mikä on vaihtoehto...dildo?

• Lady
        Saara kirjoitti:

mutta mikä on vaihtoehto...dildo?

Kaikki Poikaystävät on hikisiä sikoja loppujen lopuksi / jos saa tilaisuuden - vaikka ne muuta väittääkin ja me haluttais niitä uskoa.Nyt kyllä meni keskustelun ohi, mutta menköön.

• kokotikot

Kato tuolta etusivulta:lahjaideat vasen puoli alhaala!!!!!"! 8ytdkufdjgchik

• heh

Kunnon pano on hyvä lahja

• Lahjan saanut

Laita jouluyöksi päälle sellaiset (punaiset) pikkuhousut, joissa on edessä pieni punainen rusetti tai tee sellainen itse. Joululahja on varmasti toivottu ja ilahduttaa. Sain itse sellaisen joululahjan viime vuonna, se oli paras lahja vaikka sain muutakin tytöltäni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe