Eroon

kakka-canalista?

Miten olette päässeet nopeasti eroon tästä kidutuksesta? Ollaan jo kyllästytty samaan paskaan, pelkkää sarjaa vaan tulee ja samoja leffoja, spidermankin joutui katsomaan kaverilla jolla oli viasat.

pitäis hankkia viasat, mutta ei voi kun on sitova canal paska sopimus.

8

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahri marjalainen

ota luuri käteen ja soita asiakaspalveluun, jos ei äly riitä niin siihen ei sitten apuja enää olekaan. Sano syyksi vaikka työttömyys niin katkovat vaikka kesken sopimuskautta kun se on laillinen syy. Viasat vaan on paskempi vielä kuin canalin kanavat. Jos ei sarjat kiinnosta niin miks ihmeessä otit canalin kanavat? Tyhmä vai?

• terveisiä...

Kyllä viasat pesee canalin 10-0! 6 leffakanavaa ilman turhia sarjoja, siinä se ero ja vain yksi monista!

• huonoja kokemuksia
        terveisiä... kirjoitti:

Kyllä viasat pesee canalin 10-0! 6 leffakanavaa ilman turhia sarjoja, siinä se ero ja vain yksi monista!

Tuota itse olen ollut kohta 2 vuotta Viasatin asiakas ja olen todella tyytymätön leffatarjontaan. Kanavia toki on 6 kpl, mutta sisältö on ihan syvältä siltä minne ei aurinko paista. Leffoista suurin osa on B- ja C-luokan leffoja. Uutuuksia tulee harvoin ja niitä pyöritetään samalla tavalla kuin Canalillakin. Itse olen sellainen joka on kerran siirtynyt Canalilta Viasatille ja nyt olen siirtymässä takaisin Viasatilta Canalille. En leffojen takia, vaan paremma HD-sisällön takia. Canalilta tulee enemmän itseäni kiinnostavaa urheilua. Viasatilla meni pahasti urheilu mönkään, kun usean urheilukanavan sijaan tuli yksi kanava. Useassa kanavassa oli se etu, että jalkapallon esim. mestareiden liigan otteluita tuli useampia samaan aikaan, mistä sai valita mieleisensä. Nyt tätä valinnan mahdollisuutta ei enää ole - ainakaan livenä. Olen sitä mieltä, että molemmilla on hyvä ja huonot puolensa. Jos Viasatin golf ja osa leffoista yhdistettäisiin Canalin HD-kanaviin ja urheiluun, niin siinä olisi itselleni riittävä paketti. Nyt vaan joutuu aina ostamaan muutaman kanavan takia 50 tyhjänpäiväistä kanavaa. Toivon, että joskus joku sateliitti-tarjoaja toisi markkinoille saman idean kuin plus-tv toi eli maksat vain niistä kanavista, mitä katsot. Tietysti jokin minihinta täytyy olla. Ei kukaan bisnestä ilmaiseksi tee.

• jotain muutakin
        huonoja kokemuksia kirjoitti:

Tuota itse olen ollut kohta 2 vuotta Viasatin asiakas ja olen todella tyytymätön leffatarjontaan. Kanavia toki on 6 kpl, mutta sisältö on ihan syvältä siltä minne ei aurinko paista. Leffoista suurin osa on B- ja C-luokan leffoja. Uutuuksia tulee harvoin ja niitä pyöritetään samalla tavalla kuin Canalillakin. Itse olen sellainen joka on kerran siirtynyt Canalilta Viasatille ja nyt olen siirtymässä takaisin Viasatilta Canalille. En leffojen takia, vaan paremma HD-sisällön takia. Canalilta tulee enemmän itseäni kiinnostavaa urheilua. Viasatilla meni pahasti urheilu mönkään, kun usean urheilukanavan sijaan tuli yksi kanava. Useassa kanavassa oli se etu, että jalkapallon esim. mestareiden liigan otteluita tuli useampia samaan aikaan, mistä sai valita mieleisensä. Nyt tätä valinnan mahdollisuutta ei enää ole - ainakaan livenä. Olen sitä mieltä, että molemmilla on hyvä ja huonot puolensa. Jos Viasatin golf ja osa leffoista yhdistettäisiin Canalin HD-kanaviin ja urheiluun, niin siinä olisi itselleni riittävä paketti. Nyt vaan joutuu aina ostamaan muutaman kanavan takia 50 tyhjänpäiväistä kanavaa. Toivon, että joskus joku sateliitti-tarjoaja toisi markkinoille saman idean kuin plus-tv toi eli maksat vain niistä kanavista, mitä katsot. Tietysti jokin minihinta täytyy olla. Ei kukaan bisnestä ilmaiseksi tee.

Hah hah... mistäs sinä tiedät ja osaat erottaa mitkä niitä B ja C luokan elokuvia muka ovat? hahahaa... Jos tuo pitäisi paikkansa niin sitten niitä näytetään C-anaalillakin.
        ja sitäpaitsi 6 leffakanavaa on parempi kuin 5!
        Mene sinä vaan katsomaan urheilua ja jätä leffafaneille Viasat, jos ei hyvät leffat kiinnosta. C-Anaali tuntuu lähettävän vain jo usein katsottuja ja heti kun tulee joku vitun lisenssileffa Bond tai Batman niin Canalilla näkyy. Vittu kun nuo on lapsellisia nuo supersankari leffat. Amityvillen uusin tuli Viasatilta, mahtuupa sekaan tällainen Spiderman 3 C-anaalileffakin, sekö nyt sitten B tuotantoa? Etkö urvelo tajua että Nordic kanava on vain lisä, ja sitä ei C-anaali edes tarjoa. Pohjoismaisiakin saa nähdä viasatilta. sen päälle vielä kaikkea muuta.
        Tuskinpa se C-anaali lähettää yhtään enempää ensi-iltoja kuin Viasat.

- Janne

• paluu..
        jotain muutakin kirjoitti:

Hah hah... mistäs sinä tiedät ja osaat erottaa mitkä niitä B ja C luokan elokuvia muka ovat? hahahaa... Jos tuo pitäisi paikkansa niin sitten niitä näytetään C-anaalillakin.
        ja sitäpaitsi 6 leffakanavaa on parempi kuin 5!
        Mene sinä vaan katsomaan urheilua ja jätä leffafaneille Viasat, jos ei hyvät leffat kiinnosta. C-Anaali tuntuu lähettävän vain jo usein katsottuja ja heti kun tulee joku vitun lisenssileffa Bond tai Batman niin Canalilla näkyy. Vittu kun nuo on lapsellisia nuo supersankari leffat. Amityvillen uusin tuli Viasatilta, mahtuupa sekaan tällainen Spiderman 3 C-anaalileffakin, sekö nyt sitten B tuotantoa? Etkö urvelo tajua että Nordic kanava on vain lisä, ja sitä ei C-anaali edes tarjoa. Pohjoismaisiakin saa nähdä viasatilta. sen päälle vielä kaikkea muuta.
        Tuskinpa se C-anaali lähettää yhtään enempää ensi-iltoja kuin Viasat.

- Janne

Näköjään saimme todistaa Viasat-myyjä/häirikkö Jannen paluuta.
        Etköhän viittis mennä sinne missä pippuri kasvaa, et osaa keskustella muuten kuin haukkumalla ja/tai tyrkyttämällä sitä Viasattias joka helvetin ketjussa!

Bannia sulle pitäis antaa ja pitkäksi aikaa! Sun edelliset viestiskin poistettiin ja toivottavasti tullaan poistamaan tulevatkin.

• paska.
        paluu.. kirjoitti:

Näköjään saimme todistaa Viasat-myyjä/häirikkö Jannen paluuta.
        Etköhän viittis mennä sinne missä pippuri kasvaa, et osaa keskustella muuten kuin haukkumalla ja/tai tyrkyttämällä sitä Viasattias joka helvetin ketjussa!

Bannia sulle pitäis antaa ja pitkäksi aikaa! Sun edelliset viestiskin poistettiin ja toivottavasti tullaan poistamaan tulevatkin.

No eipä ole janne ainoa joka samaa mieltä tästä asiasta. Minulla canal ollut jo toista vuotta ja ihan paskaa tarjontaa on. Kaverilla näkyy viasat ja leffat on laadukkaampia selvästi, se on huomattu!

joten tungehan sinä ne "bannisi" tai mitä ovatkaan syvälle perseeseesi.

t. antti hollolasta canal vankeudessa!

• tunge..
        paska. kirjoitti:

No eipä ole janne ainoa joka samaa mieltä tästä asiasta. Minulla canal ollut jo toista vuotta ja ihan paskaa tarjontaa on. Kaverilla näkyy viasat ja leffat on laadukkaampia selvästi, se on huomattu!

joten tungehan sinä ne "bannisi" tai mitä ovatkaan syvälle perseeseesi.

t. antti hollolasta canal vankeudessa!

"joten tungehan sinä ne "bannisi" tai mitä ovatkaan syvälle perseeseesi."

No kuule, oon ihan hetero ja heterot ei tunge perseeseensä mitään, sieltä vain tulee ulos tavaraa ja sisään ei mene mitään.

• fatima guiwa
        tunge.. kirjoitti:

"joten tungehan sinä ne "bannisi" tai mitä ovatkaan syvälle perseeseesi."

No kuule, oon ihan hetero ja heterot ei tunge perseeseensä mitään, sieltä vain tulee ulos tavaraa ja sisään ei mene mitään.

joo...ottaisin viasatin kokeeks jos se näkyis antennitalouksissa, mutta ei, canal alkaa jo tympiä muutaman vuoden jälkeen ja kun alkoivat tähän ruotsalaismalliseen tyyliin lähettämään vanhoja hinttileffoja...anteeks, hittileffoja niin haistakoon rupareikää. Ja jättivät luuserit Dexterin näyttämättä, haha. Leffatkin on huonontuneet, alaspäin menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe