Heippa!Ollaan perheen kanssa suunnittelemassa kesällä reissua Tanskaan ja tietenkin Legolandiaan. Voisiko joku valaista ensikertalaisia vähän, että kannattaako esim lähteä autolla ? Ja missä olisi hyviä levähdyspaikkoja?Ja sitten onko nuo Billundin omat mökkialueet millaisia?Ja minkä hintaista Tanskassa noin yleisti on?:)
Näihin kysymyksiin..
Kiitokset jo etukäteen-
[email protected]
voisiko joku kertoa legolandista?:)
2
1086
Vastaukset
- käyty on
Tanska on kallein Pohjoismaa (jo ennen Norjan ja Ruotsin kruunun romahdusta), jonne pääsee 7 tunnissa Tukholman lauttarannasta. Siitä sitten pari tuntia lisää ja olette Legolandissa.
Legolandissa on toimiva leirintäalue, jossa olemme yöpyneet kautta aikain kalleimmat yöt teltassa (pikkuperusmökin saa suunnilleen samaan hintaan).
Pohjanmeren rannassa hienot hiekkarannat ja pieni merenneito voi olla pieni antikliimaksi. - taavi
oltiin Tanskassa viikko ja legolandissa vierähti 2 päivää. Päivä menee hyvinkin jopa aikuisilta vain niitä legorakennelmia katsellessa ja sitten toinen päivä huvipuistossa. Lennettiin Bremeniin ja vuokrattiin auto. Hinta käytännössä sama kuin olisi ajettu omalla Ruotsin kautta. Aikaa säästyi lisäksi 2 päivää. Yövyttiin lähinnä hostelleissa tai leirintäalueen mökeissä ja hinnat 4 hengeltä oli aamiaisen kanssa jotain 60-100 €/yö. Esim. oltiin 2 yötä hostellissa Vejlessä n. 30 km Billundista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882