onko nokialla mulla töitä? plz

marokko lainen

10 vuoteen takaa nokian osakeet ovat näin halpoa oleet, ei ihmeetä ku jorma ollila lähi pois, nokialla on yllätäin kadonyt hayvän puhelimeen hyvän muoti maut,ja vanhoja mallija jotka eivät ole menestyneet ennenkin kehitetään muttä samalla jätetään ulkonäky sama,myös uusia tuotetta ja ideat ovat yllätäion kadoneet, eikä yhtäin nokia matkapuhelimia ulkomuoto viehittä ketään.
päin vastoin samsunglla amene lujä, siksi inovaatio sielä toimii,ja uusia mallija ja uusia strategia keksitään koko ajan.
minulla on pari kolme ainutlaatuisia ideat millä saadaan nokian matkapuhelimia myyntin, esim: 1.ensi pitäis etsi uusia potetiaalinen asiakas ryhmä,esim;siirtolaisia maailmaan laajuudesti,facta on se et maailamaan laajuudesti siirtolaiset ovat lähettäneet omaan kotimaaleen satoja miljärdeja euroa.2.luoda uusi muotolinen designe puhelin,3.ainutlaatuinen ominaisuus,4.helpo mutta viehettävä käytöinen puhelimen,5.keski hintainen puhelimen noin 3sata tai 4sata dollarin maksama,6 nokia pitäis luoda omaa sateliitensa milää kyseisija puyhelin käytäjät saavat puhua tietyllä ulkomaalla ilmaiseski,siis oman matkapuhelimensä piikiinsä, toki ennakoon säädettyn ja määrätun aika joka voi olla jopa tuhat tuntia.ei koksee sisäisiä maata soitoa,7.keksi jollain lailla joko menetelmät millä ssadan kansaiväliset kanavat näkyvin kyseiseen puhelimeen,8.kyseiseen matkapuheliin palautus ja vaihto oikeus käytöön jalkeen nokia jallen myyjulle vapaasti, ja hyvitus summasta mikä vähenetään uudesta nokiasta normaali hinnasta, (sama ku auto kaupa),ota siihen matkapuhelimisia huomioon kyseiseen asiakaan hengeeliset ja uskonto vaatimukset,esim;juutalaisteen, hindu,kiinaliset,muslimit,kristin omaan uskonoon joka päiväin pakkolisia,,9. pateetoimaan kaiki nuo kyseiset keksinyt etei kukaan muun toinen matkapuhelun valmistajä niitä käytä.
työtön toki olen mutta osaan 7 eri kieltä ,ja olen marketin manegement opiskelut, noin 30 vuotia kaveri.:))

8

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt vittu

      puhumaan suomea ensin saatanan pelle.

    • Jooseppi-1

      Kymmeneen vuoteen ei Nokian osakkeet ole olleet näin halpoja, ei ihmetytä että Jorma Ollila lähti pois. Nokialta on yllättäen kadonnut käsitys hyvästä puhelimen muotoilusta, ja vanhoja malleja jotka eivät ole menestyneet kehitetään mutta samalla pidetään sama ulkonäkö, myös uusien tuotteiden ja ideat ovat yllättäen kadonneet, yhdenkään Nokian matkapuhelimen ulkomuoto ei viehätä enää ketään.

      Sen sijaan Samsungilla menee lujaa, koska innovaatiot siellä toimii, ja uusia malleja ja uusia strategioita keksitään koko ajan.

      Minulla on monia ainutlaatuisia ideaa millä saadaan Nokian matkapuhelimia myynti kasvuun, esim.:

      1) Ensiksi pitäisi etsiä uusia potentiaalisia asiakas ryhmiä, esim. siirtolaisia maailmaan laajuisesti, fakta on se, että siirtolaiset ovat lähettäneet omaan kotimaihin satoja miljardeja euroja.

      2) Parantaa puhelimien muotoilua (design).

      3) Ainutlaatuisia ominaisuuksia.

      4) helppokäyttöinen mutta houkutteleva puhelin.

      5) Keskihintainen noin 300-400 dollarin hintainen
      puhelin.

      6) Nokia pitäisi luoda omaa satelliitti järjestelmä, millä kyseisiä puhelimia käyttäjät voisivat käyttää tietyssä maassa ilmaiseksi, toki määrätyn ajan joka voi olla jopa tuhat tuntia, ei koske maan sisäisiä puheluja.

      7) Kehittää menetelmät millä saadaan kansaiväliset kanavat näkyvin kyseiseen puhelimeen. (? kanavat, TV ? vai mikä)

      8) Kyseiseisiin matkapuheliin palautus ja vaihto oikeus käytöön jalkeen nokia jalleen myyjille vapaasti, ja hyvitus summasta mikä vähenetään uudesta nokiasta normaali hinnasta, (sama ku auto kaupassa).

      8½) Matkapuhelimissa otettava huomioon kyseiseen asiakaan hengelliset ja uskonnolliset tarpeet, esim. juutalaisten, hindujen, kiinalaisten, muslimien, sekä kristityiden. Puhelimessa toimintoja, jotka muistuttavat päivän pakkolisista hengellisistä asioista.

      9) Nokia patentoimaan kaikki nuo kyseiset keksinnöt ettei kukaan muun toinen matkapuhelun valmistaja käytä niitä. (Lienee itsestään selvää jo nyt)

      Olen työtön, mutta osaan 7 eri kieltä, ja olen opiskellut markkinointia (marketing management), olen noin 30 vuotia kaveri.:))


      -------------------------------------
      Itse en ole Nokialla töissä, olen joskus ollut, mutta pahalta näyttää, kesätöihinkään ei tänäkesänä oteta ketään.

      • Jooseppi-1

        7) Kehittää menetelmät, millä saadaan kansainväliset kanavat näkyvin kyseiseen puhelimeen. (? kanavat, TV ? vai mitkä)

        8) Kyseisiin matkapuhelimiin palautus ja vaihto oikeus käyttöön nokia jälleen myyjille, ja hyvitys summasta mikä vähennetään uudesta Nokia-puhelimen normaalihinnasta, (saman tapaan kuin auto kaupassa).

        8½) Matkapuhelimissa otettava huomioon kyseiseen asiakaan hengelliset ja uskonnolliset tarpeet, esim. juutalaisten, hindujen, kiinalaisten, muslimien, sekä kristityiden. Puhelimessa toimintoja, jotka muistuttavat päivän pakollisista hengellisistä asioista.


      • Jooseppi-1

        Omat (Jooseppi-1:sen) vastaukseni tässä:

        1) Tuo on totta. Pitäisi olla mahdollista että esim. perheellä on yksi
        puhelinsopimus ja siihen useita numeroita.
        Mutta tämä on emnemmän operaattorin asia kuin puhelinvalmistajan.

        2) Ja tehdä puhelimet kestävämmäksi, ennen ne olivat.

        3) Hmmm... Vaikea keksiä.

        4) Vaatii Symbianin ja Series 40:n yksinkertaistamista. Pitää ottaa huomioon myös
        luku ja kirjoitustraidottomat.

        5) Näitä kyllä on, nokiallakin.

        6) Erittäin kallista, Motorolalla on/oli sellainen nimeltään Iridium.
        On kai mennyt konkursiin ?. http://fi.wikipedia.org/wiki/Iridium_(yritys)

        7) Se vaatisi uuden lähetysverkon rakentamisen jos sellaista ei ole.
        Kallista sekin. Standardeja on useita ja eivät ole yleistyneet missään,
        paitse ehkä Etelä-Koreassa ja japanissa.

        8) Joo, ihan hyvä idea. Näin syntyisi myös vähemmän elektroniikkaromua.
        Käytetyn ja toimivan puhelimen voisi sitten myydä edullisesti eteenpäin.

        8½) Niin kai, mutta sen voisi hoitaa softan päivityksellä.

        9) Sulkeissa olikin oma kommenttini. Eli (Lienee itsestään selvää jo nyt).


      • TuringMachine

        Nimimerkkini on Jooseppi-1.

        Omat ehdotukseni Nokialle.

        Puhelin jossa:

        A) 3G, HSDPA ja LTE
        B) Tehokas prosessori (>1Ghz) ja paljon muistia n. 100 GT
        C) Liitin (tai langaton yhteys) ulkoiseen näyttöön (vähintään 1280x800 pikseliä)
        (joissakin malleissa voi olla dataprojektori). Tällä systeemillä voisi korvata
        esim. miniläppärin tai pöytäkoneen. Myös muita laitteita olisi kiva liittää
        puhelimeen esim. täysikokoinen näppäimistö ja hiiri. Näitä varten pitäisi olla ehkä
        telakointi asema tai jokin hubi.
        D) Helpot ja toimivat sähköpostiyhteydet
        E) Kestävät kuoret, jotka eivät nitise

        Musiikki ja kamera tai muista nuoriso-ominaisuuksia en kaipaa, koska olen keski-ikäinen äijä. Nykyiset kelpaa.


      • arab.maroc

        ku autatte korjaaman virheeni.kiitos.

        tarkoitin 3 asiakas rthmä.

        1: siirtolaisia

        2: touristit

        3: ja ihmisia jotka valitta oman ympäristöön( in the resicling feelds)

        4: nuukat, kaiki pitää ilmaispuheluistä.

        5: vaihto oikeus: sillä saadan asiakaiden loyaalisuus, ja luovuttaman oman käytetyyn puhelimensa.

        6: minä olen kokki nykyään, meen ranskan seuravaan kesään ( toivottavasti )osalistumaan michelin tähtin kilpailuun, mä vaan toivoisin autta tää maata joka antoi mulle ruoka ja perheen 20 vuoteen ajan omalla tavallani, ja kaikea hyvä nokialle ja suomelle.
        toki meen niile toikhin jos ne tarjois haastettelun.:)


      • arab.maroc
        arab.maroc kirjoitti:

        ku autatte korjaaman virheeni.kiitos.

        tarkoitin 3 asiakas rthmä.

        1: siirtolaisia

        2: touristit

        3: ja ihmisia jotka valitta oman ympäristöön( in the resicling feelds)

        4: nuukat, kaiki pitää ilmaispuheluistä.

        5: vaihto oikeus: sillä saadan asiakaiden loyaalisuus, ja luovuttaman oman käytetyyn puhelimensa.

        6: minä olen kokki nykyään, meen ranskan seuravaan kesään ( toivottavasti )osalistumaan michelin tähtin kilpailuun, mä vaan toivoisin autta tää maata joka antoi mulle ruoka ja perheen 20 vuoteen ajan omalla tavallani, ja kaikea hyvä nokialle ja suomelle.
        toki meen niile toikhin jos ne tarjois haastettelun.:)

        ranskassa ja saksassa auto teolisuus, ja mitkä uusia ja kannustäviä menetelmät saksaan ja ranskan valtio otti ja otaa käytöön edistääkseen auton kauppan myynti esim: ranskan halittus lupaa noin kymennen percentia 2500 euro hyvitustä vanhasta autoista ku ostetaan uuta vastaavaa, lisäksi kyseiseen käytettun auton omaan arvon.se han teen noin 15 percentia alkuperäistä hinnasta, ja ranskan vetoa sil et ilmaisto muutokseen pysähtelyyn menetelmät ja toki edistämään työlisuutä ja niin edeleen...
        nuo kyseiset käytetun autoa romutetaan jä myydän niin raaka aineesto edelleen autotehtaileen.
        :)


      • Jooseppi-1
        arab.maroc kirjoitti:

        ku autatte korjaaman virheeni.kiitos.

        tarkoitin 3 asiakas rthmä.

        1: siirtolaisia

        2: touristit

        3: ja ihmisia jotka valitta oman ympäristöön( in the resicling feelds)

        4: nuukat, kaiki pitää ilmaispuheluistä.

        5: vaihto oikeus: sillä saadan asiakaiden loyaalisuus, ja luovuttaman oman käytetyyn puhelimensa.

        6: minä olen kokki nykyään, meen ranskan seuravaan kesään ( toivottavasti )osalistumaan michelin tähtin kilpailuun, mä vaan toivoisin autta tää maata joka antoi mulle ruoka ja perheen 20 vuoteen ajan omalla tavallani, ja kaikea hyvä nokialle ja suomelle.
        toki meen niile toikhin jos ne tarjois haastettelun.:)

        ihmiset tulevat aina syömään, joten ravintola-ala säilyy niin kauan kuin ihmiset syövät :)

        Olen tuntenut muutaman marokkolaisen ja ovat olleet kivoja ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe