eli otin jo daalian valoon ja alkoi upeasti puskemaan lehtiä heti. Nyt sitten ihmettelin kun lehdet alkavat käpristymään ja kurkistin kasviin: se asustelee täynnä vihreitä kirvan näköisiä eläimiä, mutta niillä on selkeästi siivet...miten en muista että kirvalla olisi siipiä, vai onko? Niitä ötököitä on nyt sitten muissakin sisäkukissa, että pitäisi saada pois jollain, olisiko ihan mäntysuopaliuos hyvä, jos kyse yleensä on kirvoista?
daalian lehdissä ötököitä!!??
aloittelija 82
2
704
Vastaukset
- joukossa kasvaa.
Konstin jo tiesitkin.
Monet ovat sitä mieltä, ettei kannattaisi ottaa esille liian aikaisin. Tulee honteloita varsia, eikä niitä voi maahankaan istuttaa, kuin joksus kesäkuulla ehkä. Ovat hallanherkkiä.- katoaa
Tolua tai mäntysuopaliuosta, kyllä kirvat häviää,mutta sitä pitää antaa ainakin pari kertaa.
Jos kasvaa liian honteloa vartta, ne voi huoletta leikata, kasvavat ja tuuheentuvat entisestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013