Radiohaastattelut !

Manna@

Mukava juttu, että Radio Suomesta tulee sunnuntaina ja maanantaina Tapsan haastattelut. Ja mikä parasta haastattelut on tehty tällä viikolla, eli on kiva kuulla Tapsan tuoreita kuulumisia.

12

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • noname

Erittäin hienolta kuulostavia biisejä! Tälläistä musaa olen Tapsalta odottanut.

• Zori

Kuntelin tuon ja aivan ihastuttava biisi se Toukokuun yö. Niin nätti ja herkkä tulkinta ja sanatkin on hyvät sävellys. Liekö vaan liian hieno biisi Iskelmän soittolistalle ?
        Äidin pikkupojan paluu, Rakkautta on ja rauhaa ei ovat hienoja biisejä myös.
        En ole se mies, on sellainen biisi jota olen Tapsalta pitkään odottanut. Upeeta tenhovoimaa! Aivan hittiainesta.

• myös se

yöradion haastattelu sunnuntaiyöltä?

• OK.
        myös se kirjoitti:

yöradion haastattelu sunnuntaiyöltä?

Valitettavasti sitä ei taida ainakaan tuolla Ylen Areenassa olla. Ainakaan minä en sitä sieltä löytänyt. Harmi.

• Sepitini

Kyllä on sykähdyttäviä biisejä. Vaikuttaa siltä että tämä on Tapsan parhaita pop-iskelmälevyjä pitkiin, pitkiin aikoihin.

• Katsokaa telkkua NYT!

Nelosella tulee paraikaa Tapsukkaa käsittelevä tai ainakin läheisesti sivuava ohjelma! Käykääpä tsiigaamassa murut!

• Gilla*

Heh.Sinun ongelmiasi siinä taidetaan käsitellä, kun olet siitä niin kiinnostunut.

• Sepitini

Keskityppä nyt vaan sinä "pierupussi" itse kaikessa rauhassa siihen haisevaan harrastukseesi. Äläkä siihen muita sotke ;-)

• Puuro@

Mitähän tuoreita KUULUmisia Tapsulla voi sitten olla: wanha käppänä jolla KUULOkin omien sanojensakin mukaan pätkii (vrt euroviisujen keskeytys)...

• Tiedoks vaan,että siellä viisukarsinnoissa oikeesti kuulu se taustamusiikki huonosti ( miksaus oli ehkä päin prinkkalaa). Ei kai muuten melkein kaikilla esiintyjillä olis ollut niitä korvamonitoreita käytössä. Tapsa ei ole käppänä ,eikä edes vanha sellainen. Tapsa on cool jäbä.

• Kuuntelin tuon haastattelun biisit ja nyt on kyllä niin upeita biisejä tulossa ,että tää levy on ehdottomasti varmaan yks Tapsan parhaista iskelmälevyistä... toistaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe