heipparallaa!
osaisko kukaan sanoo et mistä löytyis melko hyvin ja suomenkielistä tekstiä axolotl: ista? ku kaikkialla on englanniks tai jollain muulla kielellä :D ja jos joku osaa sanoo niin onko niitä albino axoja jossain tääl oulun/muhoksen lähellä myytävänä ja paljonkohan pitää esim eläin kaupassa hintaa ?? tai sit joku "yksityinen" kasvattaja....?
Kiitos jo näin alku käteen :)
Apuva
5
581
Vastaukset
- vähän
tietoa: http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=29&t=135657&start=0&st=0&sk=t&sd=a
ja herppi.net: http://www.herppi.net/keskustelu?func=view&catid=8&id=173781
Haaparannan eläinkaupassa maksoi aksolotli muistaakseni 26 e, mutta olen kuullut, että muista paikoista saa jyös halvemmalla. Voisi sanoa, että yksi akso maksaa 10-30 e ostopaikasta riippuen. 8)- :-)
että miten tuo axojen akvaarion perustus?
montako viikkoa enenn pitää laittaa allas valmiiksi ennenkuin söpöläiset tulee ja millä tavoin olette ne sinne laittaneet? tarviiko mtn erikoisia hapettimia sun muita? `heikosti` virtaava suodatin, allas, pohja materiaali, piiloja, kasveja, pieni valaistus ja ruokaa tietenkin? :D - aksot
:-) kirjoitti:
että miten tuo axojen akvaarion perustus?
montako viikkoa enenn pitää laittaa allas valmiiksi ennenkuin söpöläiset tulee ja millä tavoin olette ne sinne laittaneet? tarviiko mtn erikoisia hapettimia sun muita? `heikosti` virtaava suodatin, allas, pohja materiaali, piiloja, kasveja, pieni valaistus ja ruokaa tietenkin? :DEdellisessä viestissäni olevat linkit kannattaa kattoa. Herppi.net on keskustelufoorumi, lueppa se topic aksojen hankkimisesta. Muutenkin kannattaa lukea muutkin aksoihin liittyvät topicit sieltä läpi. Varmasti löytyy hyviä vinkkejä ja tietoa.
- -.-
aksot kirjoitti:
Edellisessä viestissäni olevat linkit kannattaa kattoa. Herppi.net on keskustelufoorumi, lueppa se topic aksojen hankkimisesta. Muutenkin kannattaa lukea muutkin aksoihin liittyvät topicit sieltä läpi. Varmasti löytyy hyviä vinkkejä ja tietoa.
topic?
pitäiskö jotenki olla kirjautuneena vai?
ku en ainakaan hoksaa tuos mitään sellasta kohtaa :D ? - tarvitse
-.- kirjoitti:
topic?
pitäiskö jotenki olla kirjautuneena vai?
ku en ainakaan hoksaa tuos mitään sellasta kohtaa :D ?olla kirjautunut, ellei halua lähettää viestejä. 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483