Tietääkö kukaan, onko "Pelastakaa edes äidit ry" vielä hengissä? Ja jos on, niin äkkiä yhteystiedot tänne!! Eihän tätä tiskaa-pyykkää-soitamunpuolesta-niistä-voisitsäkuuletonkintehdä-HELVETTIÄ kestä kukaan!!!
mitta täynnä...
...akku tyhjä
2
912
Vastaukset
- tollaseen
Jos tollanen yhdistys on olemassa, mä haluun kans jäseneks. 2v ui just koiran kusessa ja levitti paskan vaipasta päälensä ja kaato maidot lattialle. 5vee hyppi isin ja äitin sängyssä ja sängyn pohja halkes... Lomaa tiedossa 2025 kun nuorin täyttää 18vee...
- voi...
...teitä on muitakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60856
- 47809
- 45742
- 40731
- 39688