koko palsta. Luin pari ja tuli paha olo. ET kuvittele yhdenkään viestin täällä olevan multa. Selkeskö? Ikävöin ja haaveilen susta, mutta en täällä sen enempää selvitä mitään. Tämä paikka ei ole sitä varten. Heippa ja mukavat weekendit.
Tää on sairasta
6
542
Vastaukset
- niin,,
muistelen sinua kaivaten.nähdäänhän me taas ensiviikolla.
Itketti kun ajoin kotiin illalla ja olin niistellyt koko illan.Oli melko hehkeä olo ja tietysti poliisi puhallutti:( ei siinä mitään,selvin päinhän olin,mutta nolotti..taisin olla vähän kumma näky:( - koska multa
se vuoto ei ole voinut tulla kun en ole kenellekään kertonut...on se tainnut tulla silloin sulta?
- vuoto?
Haloo ja kone kiinni pariksi päiväksi, jos mielikuvitus ei pysy järjen kanssa tasoissa.
- olen lukenut
joitakin juttuja ja tuli tosi paha olo, että näinkö halvasti hän minusta ajatteli. Tuli niin sairas olo. En kävisi täällä, jos minulla ei olisi häntä ikävä.
- -nyt
on vetänyt herneen nenäänsä?
- VINKKINÄ
vaan että kerro suoraan se hänelle itselleen, miksi täällä vaahtoot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535