http://www.kymensanomat.fi/Online/2009/02/20/Vehkalahden yl%E4koulu puretaan/200936663668/4
Vehkalahden koulu
10
1838
Vastaukset
- jee
viiisaita ihmisiä.
- Mätäkuukunen
Eiköhän joku urpo tuostakin kohta nettiadressin pistä pystyyn. Mätä homekoulu suojeltava, niinkuin aholaisenkulman kanssa.
- olin
silloin 9:llä kun Ruissalon ylä-aste aloitti
- seiska ceelle
olin kirjoitti:
silloin 9:llä kun Ruissalon ylä-aste aloitti
menin kun koulu aloitti vuonna 1977, katto vuoti vettä jo silloin muistan kun ämpäreitä oli pitkin käytäviä.
- tapaus.............
rakennuksesta joka on suunniteltu ja rakennettu neuvostoaikana.
Suunnittelijoiden ja rakentajien koulutus tuohon aikaan muodostui pääasiassa poliittisesta ay-koulutuksesta ja pyrki antamaan valmiudet neuvostoliittolaiseen käsitykseen rakentamisen laadusta. Johtoajatuksena oli "njetsivo, harasoo.."
Kaikenlainen tarkastustoiminta, niin suunnittelun valvonta kuin itse rakentamisen valvonta seurasi ainoastaan sitä että kaikki rakentamiseen osalliset kuuluvat ay-liikkeeseen ja tuomitsivat kaikenlaisen neuvostovastaisuuden.- Verotettava
Juuri niin on tapahtunut. Toivottavasti nyt rakennetaan oikean kokoinen koulu ja unohdetaan DDR-neuvostoliittolaistyyliset homekolossit, tarkoituksena suuri ja mahtava yhtenäiskoulu jonka kustannuksella pitäisi lakkauttaa kaikki ympäristön hyvät kyläkoulut. Käsittämätöntä että keittiö uusittiin vaikka koko koulun tiedettiin olevan täyttä paskaa jo useita vuosia. Veronmaksajana tällainen vastuuttomuus - vieläpä lasten terveyden kustannuksella - järkyttää. Tästäkään ei varmaan vielä opita mitään. olisikohan virkamiesten ja päättäjien syytä harjoittaa itsetutkiskelua, vai pitäisikö jonkun muun tahon tutkia nämäkin tekemiset ja etenkin tekemättä jättämiset? Vielä piti kyseiseen homeluolaan väkisin haalia lisää oppilaita sairastumaan kuin käärmettä pyssyyn. Onneksi siinä eivät kuitenkaan onnistuneet.
- Haminahan
Verotettava kirjoitti:
Juuri niin on tapahtunut. Toivottavasti nyt rakennetaan oikean kokoinen koulu ja unohdetaan DDR-neuvostoliittolaistyyliset homekolossit, tarkoituksena suuri ja mahtava yhtenäiskoulu jonka kustannuksella pitäisi lakkauttaa kaikki ympäristön hyvät kyläkoulut. Käsittämätöntä että keittiö uusittiin vaikka koko koulun tiedettiin olevan täyttä paskaa jo useita vuosia. Veronmaksajana tällainen vastuuttomuus - vieläpä lasten terveyden kustannuksella - järkyttää. Tästäkään ei varmaan vielä opita mitään. olisikohan virkamiesten ja päättäjien syytä harjoittaa itsetutkiskelua, vai pitäisikö jonkun muun tahon tutkia nämäkin tekemiset ja etenkin tekemättä jättämiset? Vielä piti kyseiseen homeluolaan väkisin haalia lisää oppilaita sairastumaan kuin käärmettä pyssyyn. Onneksi siinä eivät kuitenkaan onnistuneet.
onkin hämäryyksien kaupunki!
- Nimet esiin
Mikä oli rakennusliike ja kuka sen vastaava mestari? Mukava huomauttaa noin kalliista sudesta!
Hävytöntä verorahojen tuhlausta! Keittiöremonttikin vei huikeasti rahaa!- ajdga
ääääääääliö tule itte niiskuttamaan oppitunnneilla ja haistelemaan tunkkaista ilmaa! tervetuloa!
- Rexi.
Ydinpommilla siitä selviää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834