asiaan

Minä itken sen maan puolesta jonka rakastan kaikkine hyvineen ja pahoineen, se maa on suomi
se on suomalaisten maa jossa minä olen saanut olla vieraana jo pitkän ajan.
Pitäkää tämä hieno maa suomalaisena suomalaisille toista maatta ette tule saamaan tämä on ainutkertainen tilaisuus pitäkää siitä kiinni.

11

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilaavat suomen

      ei mene 50 vuottakaan kun venäläiset vaativat itä-suomea liitettäväksi Venäjään koska siellä on niin paljon venäläistem loma-asuntoja. Samoin kävi Karjalalle. Kyllä suomalaisille riittää tietenkin uudenmaan kokoinen tynkä-suomikin. Kaikki suomalaiset ovat nimittäin siihen mennessä muuttaneet pääkaupunkiseudulle.

    • Siisä se on

      perussuomalasiten "maahanmuuttokriitikoiden" tosiasiallinen sanoma.

      Joten onkin aiheellista kysyä, milloin wonterghem pakkaa laukkunsa ja häipyy sinne mistä on tullutkin?

      • suomi saa ovet ja iku.....



        lähden ....kaan


    • Aitosuomalainen kantaotus

      Isoisäni ajoi natsit aikoinaan maasta ja nyt on minun vuoroni ajaa ulkomailta tulleet rasistit sun muut sisulaismieliset vihanlietsojat huitsin helvettiin maata pilaamasta. Yksikään Vlaams Blokia mielistellyt vieras ei ole maahani tervetullut ja tuollaiset sekasikiöt ymmärtävät toivottavasti poistua maastani jonne eivät ole edelleenkään tervetulleita.

      • suomalaiset

        kun käänsivät aseensa saksalaisia päin ja ryhtyivät hännystelemään venäläisiä.
        Siinä kaveri ja uskollinen liittolainen jätettiin heti tiukan paikan tullen.
        Eli vaarisikin oli kusipäinen raukka.


      • isoisäsi

        olette pelkkiä punikkeja,maanpettureita,ja vasemmisto sikoja....sinä voisit painua vittuun Suomesta ja viedä koko punaisen sukusi mukana.


      • Pohjois-Suomeen
        suomalaiset kirjoitti:

        kun käänsivät aseensa saksalaisia päin ja ryhtyivät hännystelemään venäläisiä.
        Siinä kaveri ja uskollinen liittolainen jätettiin heti tiukan paikan tullen.
        Eli vaarisikin oli kusipäinen raukka.

        Siellä meni aika monelta suomalaiselta koti ja henki kun natsitoverisi polttelivat Suomea.

        Valokuva natsi-isäsi hävittämästä Rovaniemestä:

        http://www.metsapirtti.net/artikkelit/penttiahtiainen/jankajaak/janka57.jpg

        Tuollaista tekivät Suomelle nämä Timpan hyysäämät natsiloiset.


      • lappiin asti
        Pohjois-Suomeen kirjoitti:

        Siellä meni aika monelta suomalaiselta koti ja henki kun natsitoverisi polttelivat Suomea.

        Valokuva natsi-isäsi hävittämästä Rovaniemestä:

        http://www.metsapirtti.net/artikkelit/penttiahtiainen/jankajaak/janka57.jpg

        Tuollaista tekivät Suomelle nämä Timpan hyysäämät natsiloiset.

        mennä, mutta raukkamaista vaariasi voisin mennä panemaan perseeseen.


      • epä-yllätys
        lappiin asti kirjoitti:

        mennä, mutta raukkamaista vaariasi voisin mennä panemaan perseeseen.

        Sisulaiset on homoja.


      • jääneet toiseksi
        isoisäsi kirjoitti:

        olette pelkkiä punikkeja,maanpettureita,ja vasemmisto sikoja....sinä voisit painua vittuun Suomesta ja viedä koko punaisen sukusi mukana.

        ..kun miehestä otetaan mittaa. Aika raukkamaista sakkia ovat - pullistelevat vain pienemmilleen. Kun tulee oikea mies vastaan, otetaan pätkälaukka ja ripulipaskaa rutisee housut täyteen. Hyh-hyh, eihän sellaiseen natsipaskaan viitsi edes käsiään liata.


    • Kysyy oletko idiooteja? Minä flaami hän valooni.
      Suomessa löytyy yhteinen sävel.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      182
      1284
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      859
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe