asiaan

Minä itken sen maan puolesta jonka rakastan kaikkine hyvineen ja pahoineen, se maa on suomi
se on suomalaisten maa jossa minä olen saanut olla vieraana jo pitkän ajan.
Pitäkää tämä hieno maa suomalaisena suomalaisille toista maatta ette tule saamaan tämä on ainutkertainen tilaisuus pitäkää siitä kiinni.

11

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilaavat suomen

      ei mene 50 vuottakaan kun venäläiset vaativat itä-suomea liitettäväksi Venäjään koska siellä on niin paljon venäläistem loma-asuntoja. Samoin kävi Karjalalle. Kyllä suomalaisille riittää tietenkin uudenmaan kokoinen tynkä-suomikin. Kaikki suomalaiset ovat nimittäin siihen mennessä muuttaneet pääkaupunkiseudulle.

    • Siisä se on

      perussuomalasiten "maahanmuuttokriitikoiden" tosiasiallinen sanoma.

      Joten onkin aiheellista kysyä, milloin wonterghem pakkaa laukkunsa ja häipyy sinne mistä on tullutkin?

      • suomi saa ovet ja iku.....



        lähden ....kaan


    • Aitosuomalainen kantaotus

      Isoisäni ajoi natsit aikoinaan maasta ja nyt on minun vuoroni ajaa ulkomailta tulleet rasistit sun muut sisulaismieliset vihanlietsojat huitsin helvettiin maata pilaamasta. Yksikään Vlaams Blokia mielistellyt vieras ei ole maahani tervetullut ja tuollaiset sekasikiöt ymmärtävät toivottavasti poistua maastani jonne eivät ole edelleenkään tervetulleita.

      • suomalaiset

        kun käänsivät aseensa saksalaisia päin ja ryhtyivät hännystelemään venäläisiä.
        Siinä kaveri ja uskollinen liittolainen jätettiin heti tiukan paikan tullen.
        Eli vaarisikin oli kusipäinen raukka.


      • isoisäsi

        olette pelkkiä punikkeja,maanpettureita,ja vasemmisto sikoja....sinä voisit painua vittuun Suomesta ja viedä koko punaisen sukusi mukana.


      • Pohjois-Suomeen
        suomalaiset kirjoitti:

        kun käänsivät aseensa saksalaisia päin ja ryhtyivät hännystelemään venäläisiä.
        Siinä kaveri ja uskollinen liittolainen jätettiin heti tiukan paikan tullen.
        Eli vaarisikin oli kusipäinen raukka.

        Siellä meni aika monelta suomalaiselta koti ja henki kun natsitoverisi polttelivat Suomea.

        Valokuva natsi-isäsi hävittämästä Rovaniemestä:

        http://www.metsapirtti.net/artikkelit/penttiahtiainen/jankajaak/janka57.jpg

        Tuollaista tekivät Suomelle nämä Timpan hyysäämät natsiloiset.


      • lappiin asti
        Pohjois-Suomeen kirjoitti:

        Siellä meni aika monelta suomalaiselta koti ja henki kun natsitoverisi polttelivat Suomea.

        Valokuva natsi-isäsi hävittämästä Rovaniemestä:

        http://www.metsapirtti.net/artikkelit/penttiahtiainen/jankajaak/janka57.jpg

        Tuollaista tekivät Suomelle nämä Timpan hyysäämät natsiloiset.

        mennä, mutta raukkamaista vaariasi voisin mennä panemaan perseeseen.


      • epä-yllätys
        lappiin asti kirjoitti:

        mennä, mutta raukkamaista vaariasi voisin mennä panemaan perseeseen.

        Sisulaiset on homoja.


      • jääneet toiseksi
        isoisäsi kirjoitti:

        olette pelkkiä punikkeja,maanpettureita,ja vasemmisto sikoja....sinä voisit painua vittuun Suomesta ja viedä koko punaisen sukusi mukana.

        ..kun miehestä otetaan mittaa. Aika raukkamaista sakkia ovat - pullistelevat vain pienemmilleen. Kun tulee oikea mies vastaan, otetaan pätkälaukka ja ripulipaskaa rutisee housut täyteen. Hyh-hyh, eihän sellaiseen natsipaskaan viitsi edes käsiään liata.


    • Kysyy oletko idiooteja? Minä flaami hän valooni.
      Suomessa löytyy yhteinen sävel.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      425
      1859
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      197
      1532
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      173
      1396
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1056
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      938
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      896
    Aihe