onko kaurisnainen tällainen?

..............................

Onko kaurisnaiset yleensä suhteen alussa tällasia, eivät näytä tunteitaan ja jopa sanoo ettei tunteita ole vaikka oliski? Eivät osaa olla avoimia ja sillai pienillä vihjeillä yrittävät kertoa tunteitaan.Eivät uskalla edetä suhteessa koska pelkäävät jne...

34

4365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kaursnaiset tuollaisia

      olen itse kuumerkissä kaurisnainen ja täytyy sanoa että kauriit ovat tuollaisia kun kuvasit koska olemme varovaisia suhteen alussa...olemme haavoittuvia ihmisiä ja herkkiä joten emme haluaisi että joku särkee meidän sydäntämme...lisäksi haluaisimme olla varmoja tunteistanne joten siinä auttaisi romantiikka ruusut, suudelmat ja hellät sanat...

      • kaurisminäkin

        muistellessani alkuaikojani silloisen poikakaverin, nyt mieheni kanssa.
        En sietänyt yhtään aluksi, että hän puhui meidän tulevista häistä. En muka kestänyt ajatella sinne asti, halusin vain huolettomana elää tätä hetkeä.
        Sitten kesti pitkään ennenkuin osasin sanoa poikakaverilleni että rakastan sinua. Se ei vaan tullut ulos suusta, halusin olla varma, en uskaltanut tai jotain...:)
        Nyt ollaan oltu 9 v naimisissa ja voi sitä tunteiden näyttämistä ja rakkautta, ihanaa on.


      • .niin

        romantiikka ruusut, suudelmat ja hellät sanat VARMISTAVAT kauriin tunteet? kuka tahansa auervaaran planttuhan tuon vertaiseen kykenee.


      • Ääääh...

        ...kliseinen ruusukimppu osoittaa
        puutteellista mielikuvitusta.
        Jos mies ei osaa valita kukkia yksittäisen naistyypin mukaan, voi yhtä hyvin tuoda
        vastan saunaillan ratoksi.


      • minäkin kauris
        .niin kirjoitti:

        romantiikka ruusut, suudelmat ja hellät sanat VARMISTAVAT kauriin tunteet? kuka tahansa auervaaran planttuhan tuon vertaiseen kykenee.

        Naispuolisena kauriina ainakin mun suurimmat rakkaudentunnustukset tuli tehtyä konkreettisesti. Ei sanoja vaan tekoja. Valmiiks tehtyjä leipiä, valmiiks lämmitettyä saunaa tai jtn muita tekoja. Tosi harvoin sanoja!


      • rikkinäinen?
        minäkin kauris kirjoitti:

        Naispuolisena kauriina ainakin mun suurimmat rakkaudentunnustukset tuli tehtyä konkreettisesti. Ei sanoja vaan tekoja. Valmiiks tehtyjä leipiä, valmiiks lämmitettyä saunaa tai jtn muita tekoja. Tosi harvoin sanoja!

        Minulla sama juttu, haluaisin sanoa mitä tunnen, mutta olen jotenkin estynyt, kärsin tästä asiasta todella paljon.. kaikki ei ymmärrä tekojen päälle, pitäisi osata leperellä kaikenmaailman lemmenjuttuja!! Mikä avuksi?


      • ainakin
        rikkinäinen? kirjoitti:

        Minulla sama juttu, haluaisin sanoa mitä tunnen, mutta olen jotenkin estynyt, kärsin tästä asiasta todella paljon.. kaikki ei ymmärrä tekojen päälle, pitäisi osata leperellä kaikenmaailman lemmenjuttuja!! Mikä avuksi?

        osaan näyttää teoilla sekä sanoilla tunteeni. Ne tulevat aivan luonnostaan. Haluan toisen tietävän ja tuntevan, että rakastan!!!
        Odotan saavani myös samaa toiseltakin...
        mutta kai turhaan.
        On tämä ihmismieli (ainakin naisen) niin kummallinen, kun sitä kaipaa toiselta niitä pieniä tekoja ja sanoja. Pelkkä "tykkään susta" tai "oot ihana" riittäisivät tai hellä kosketus ja syliin ottaminen. Ei ole kivaa olla itse aina se aloitteen tekijä...
        En usko, että vaadin liikoja...


    • saa vaikutelman,

      että kaurisnaiset olisivat pelokkaita nyrvelöitä.
      kyllä kaurisnainen osaa tunteensa näyttää, mutta näyttää vaan todelliset tunteensa -enemmät tai vähemmät- eikä ryhdy tunteita näyttelemään. (lukuunottamatta tietysti joitain syystä tai toisesta poikkeusyksilöitä)
      siksi kauriin kanssa ei ole syytä pyrkiä parisuhdeasioissa peffa edellä puuhun tai kauris pistää jarrut päälle.

    • törmänny

      kahteen kauris naiseen ja täytyy toeta että kumallisia möllisköjä ovat olleet kumpikin !kuin puupökkelöitä tunteitten suhteen,ei selvää ota !!

      • vaan ja

        virittele hissukseen "nuotioa" niin saatat huomata, että puupökkelö syttyy, leimahtaa ja "palaa iloisesti roihuten".


      • olla samanlainen

        pökkelö, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!


      • vastaa
        olla samanlainen kirjoitti:

        pökkelö, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

        läheskään aina niin kuin sinne huudetaan.
        Sinä tosin teit niin. :)
        Mutta ymmärtäähän sen. Monikaan ei ole
        aamuisin klo 5.17 parhaimmillaan.
        t, kauristyttö


    • on tämä...

      KaurisNainen: Iloinen, huumorintajuinen, avoin, rehellinen, kuunteleva, intohimoinen, hellä, herkkä ja romanttinen, aktiivinen, vaativa, mut myös paljon antava ja etsii elämästä aina ne positiiviset asiat kaiken kokemansakin jälkeen!

      • naurut

        ei ikinä oo tommottinen kauris nainen haluis olla,mut kun ei niin ei.palaa maan pinnalle,muut näkee taatusti sut toisenlaisena : D D D


      • sinä...
        naurut kirjoitti:

        ei ikinä oo tommottinen kauris nainen haluis olla,mut kun ei niin ei.palaa maan pinnalle,muut näkee taatusti sut toisenlaisena : D D D

        luulet, mutta on ikävä pilata ilosi. Mainitut ominaisuudet ovatkin nimenomaan muiden eli työkavereitteni sekä kohtaamieni ja kanssani elävien ihmisten arvioita minusta !!!
        Olen kuullut usein niin miehiltä kuin naisiltakin, että olen ihana ihminen. Toisten kehut eivät ole tehneet minua ylpeäksi eikä itsekeskeiseksi. Kerroinpahan vaan, että on tälläisiakin kauriita olemassa, oikeasti!
        Ja lisäksi tämä kaurisN pitää juuri ne jalat maanpinnalla, koska olen myös realistinen! :)
        En usko horoskooppeihin, mut en ole tyypillinen kauris, tiedän sen.


      • tammikuukauris
        sinä... kirjoitti:

        luulet, mutta on ikävä pilata ilosi. Mainitut ominaisuudet ovatkin nimenomaan muiden eli työkavereitteni sekä kohtaamieni ja kanssani elävien ihmisten arvioita minusta !!!
        Olen kuullut usein niin miehiltä kuin naisiltakin, että olen ihana ihminen. Toisten kehut eivät ole tehneet minua ylpeäksi eikä itsekeskeiseksi. Kerroinpahan vaan, että on tälläisiakin kauriita olemassa, oikeasti!
        Ja lisäksi tämä kaurisN pitää juuri ne jalat maanpinnalla, koska olen myös realistinen! :)
        En usko horoskooppeihin, mut en ole tyypillinen kauris, tiedän sen.

        hyvien ominaisuuksien luettelo, minkä jälkeen toteamus, että et ole tyypillinen kauris.

        Tämä tarkoittanee, että tyypillinen kauris on mielestäsi vieläkin erinomaisempi. :)
        Vai ymmärsinkö väärin?


      • tammikauriit
        tammikuukauris kirjoitti:

        hyvien ominaisuuksien luettelo, minkä jälkeen toteamus, että et ole tyypillinen kauris.

        Tämä tarkoittanee, että tyypillinen kauris on mielestäsi vieläkin erinomaisempi. :)
        Vai ymmärsinkö väärin?

        on totisia juroja kapakaloja joulukauriit paljon seuralisempia ja elosampia.


      • niin,
        tammikuukauris kirjoitti:

        hyvien ominaisuuksien luettelo, minkä jälkeen toteamus, että et ole tyypillinen kauris.

        Tämä tarkoittanee, että tyypillinen kauris on mielestäsi vieläkin erinomaisempi. :)
        Vai ymmärsinkö väärin?

        että tyypillinen kauris on vieläkin IHANAMPI! :)


      • tammikuukauris
        niin, kirjoitti:

        että tyypillinen kauris on vieläkin IHANAMPI! :)

        Oi kiitoksia.
        Taidat tosiaan olla maineesi veroinen.


      • olen siis

        tammikaursiN. Kylmään tammipakkaseen syntynyt, mutta sitäkin lämpimämpi ja hellä sydän rinnassa!


      • kauriilla monesti
        tammikauriit kirjoitti:

        on totisia juroja kapakaloja joulukauriit paljon seuralisempia ja elosampia.

        mielenterv ongelmaa kun tavella syntyneillä tutkittukkin.


      • sinä piristävä
        kauriilla monesti kirjoitti:

        mielenterv ongelmaa kun tavella syntyneillä tutkittukkin.

        "tietopankki". :))


      • sieltä...
        kauriilla monesti kirjoitti:

        mielenterv ongelmaa kun tavella syntyneillä tutkittukkin.

        synkistelemästä ulos auringon paisteeseen ja pikku pakkaseen !!! Valoa kevääseesi :)


      • syntyneenä
        tammikauriit kirjoitti:

        on totisia juroja kapakaloja joulukauriit paljon seuralisempia ja elosampia.

        kauriin ominaisuudet eivät oikein sovi mitenkään,
        sensijaan jousimiehen ihan nappiin eli vois olla merkitystä mihin syntymäpäivä sijoittuu..


    • K A U R I S

      Kyllä on suhteen alussa juuri tuollaisia, ainakin minä, minulla kestää kauan ennenkuin tunnustan tunteeni, ehkä liiankin kauan. En hyppää täysillä suhteeseen, haluan olla varma toisen tunteista, ei sitten tule suuria pettymyksiä, osaa olla mainiosti yksin, enkä ymmärrä ihmisiä jotka tarvitsevat "jonkun vaan" kun ei osata yksin olla.

      Mutta kun tiedän/tunnen että on oikea löytynyt, annan kaikkeni ja olen erittäin kuuma pakkaus, tosin jotkut ei vain jaksa odottaa, noh, se ei ole minun ongelma..

      • joulukuunK

        olen ihan päinvastainen kuin mitä tässä ketjussa on kirjoitettu. tunnustan tunteeni nopeaan, se voi säikäyttää miehet karkuun.
        turhiin suhteisiin en hyppää, tunteet pitää olla, molemminpuoliset.
        olen herkkä, 'sylikissa', mutta kun kemiat pelaa ja on ne tunteet niin silloin tällöin kuuma pakkaus ;-)
        väitän että joulu- ja tammikuun kauriilla on eroa, joulukuun ovat herkempiä, tammikuun kylmiä, laskelmoivia (niitä kiipijöitä ja urakeskeisiä)


    • r mies

      kauris naisilla on monesti estoja tolla seksipuolella.

      • takkuaa.

        kylmistä riippuvaisiin on sama
        kuin muillakin.
        kauris vaan on huono valehtelija
        eikä innostu montaa kertaa
        näyttelemään jos homma...


      • oikeastaan

        hienotunteisuutta, koska kauris ei halua loukata toista, jos touhu ei kiinnosta.
        Silloin, kun vetovoima on molemmin puoleista, niin ainakin meikä syttyy herkästi ja aktiivisuutta löytyy joskus liikaakin...
        Kauris ei kelpuuta ketä tahansa ja tunnetta täytyy myös olla :)


      • joulukuunK
        oikeastaan kirjoitti:

        hienotunteisuutta, koska kauris ei halua loukata toista, jos touhu ei kiinnosta.
        Silloin, kun vetovoima on molemmin puoleista, niin ainakin meikä syttyy herkästi ja aktiivisuutta löytyy joskus liikaakin...
        Kauris ei kelpuuta ketä tahansa ja tunnetta täytyy myös olla :)

        sinä sen sanoit, samanlainen olen.
        en halua loukata toista. mitään kauheempaa ei ole kuin mies josta ei välitä ja joka roikkuu, tosi vaikea kertoa että ei kiinnosta.
        ja sitten kun se vetovoima on molemminpuolista, voi sitä intohimoa ja aktiivisuutta, tosiaan liikaakin joskus ;)


    • kumpa vain

      minäkin tuntisin tuollaisia kauris naisia kuin yllä ketjussa on mainostettu.
      Valitettavasti ovat sukulaisia ja heitä on siten pakko silloin tällöin sietää.

    • NKIH

      Itteeni vastaa tuo kuvaus lähes täysin.

    • kauris n

      taitaa olla niin et mielummin katsoo ensin ettei tarttis katua,eli varovaisuutta on,joskus toinen vaan kyllästyy odottamaan

      • 19.01

        Kun malttaa odottaa ja ei hötkyile suuna päänä päätä pahkaa. Itsekkin olen huomannut et mielummin jätän sanomatta kun loukkaisin toista. Mutta jos homma toimii niin siinä sitä loistoa ja räiskettä (positiivistä) piisaakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2739
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      352
      2594
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      70
      1744
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      132
      1648
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1402
    Aihe