lienee aika ainutlaatuista musiikintekijöissä. Onkohan kevyen musiikin lajia jota hän ei olisi tehnyt, löytyy kaikkea räpistä, valssiin ja tangoon ja rokkiin. (regeetä en nyt keksi, mut kai sekin löytyy).
Juicen monipuolisuus
7
414
Vastaukset
- ainakin yksi
Ja onhan noita reggae-rytmejä muissakin kappaleissa, esim. Eesti (on my mind). Ja löytyyhän sieltä jopa virsikin, jenkka tietysti.
Entä polkka?- Kylähullu (the last one)
Ainakin chachachaata, kantria ja löytyyhän nitä latinorytmejäkin ainakin kappaleesta Vaiti, aivan hiljaa
- eiks siinäki
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Ainakin chachachaata, kantria ja löytyyhän nitä latinorytmejäkin ainakin kappaleesta Vaiti, aivan hiljaa
oo latinorytmejä..
- juusoko
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
tietäiskö joku..Afroditen poika?
- Afroditen_poika
juusoko kirjoitti:
tietäiskö joku..Afroditen poika?
Olen hieman huono tuntemaan musiikkilajeja, mutta "Hattulan pappilassa" kuulostaisi minun mielestäni menevän polkan tahtiin :) Korjatkoon joku jos olen väärässä.
- K. Vaakku
Paahtoihan se bändi myös jykevää heviä...Heavydiggarin vuorisaarnassa.
- hippinuorukainen
ainakin sinä-levyltä löytyy jazzahtava sinä(yönä lähtivät jäät)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-216150Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite915786Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993779- 1263762
- 1281545
- 571447
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301372- 381179
- 451153
- 271137