Rapunainen+Kaksosmies

sipsuk

Moro!

Aattelin hieman kirjotella miedän suhteesta.

Tutustuttiin n.4v sitten eräällä harrastuspajalla.Ihastuin tulisesti!Ei mennyt kauaa kun mentiin sänkyyn..Sitten kaksoseni kysyi haluaisinko olla hänen kansaan vakituisesti,epäröin aluksi mutta lopulta vastasin kyllä.Suhteen alussa molemmat olimme aika epävarmoja tilanteesta..Ja kaksoseni on myöntänytkin että ei silloin ajatellut mitään kovin vakavaa suhdetta..Mutta toisin kävi:)

Hengailtiin joka päivä yhdessä mun veljen ja sen kavereitten kaa,myöskin hänen kavereidensa kanssa.Oli mukavaa..
Pikkuhiljaa suhde alkoi "vakavoitumaan"ja muutimme omaan yhteiseen kotiin.Ja täällä ollaan vieläkin..Nyt olemme jo siinä tilanteessa että rakastetaan toisiamme ihan suunnattomasti.Sanatonta viestintää ja hiljaista yhteenkuuluvuutta.
Olemme paita ja peppu..Mutta tietenkin kummallakin oikeus omiinkin juttuihin ja menoihin.
Seksi on mahtavaa mutta joskus ajatuksemme eivät ihan kohtaa,siis henkisellä tasolla..Huumori on suuri osa suhdettamme.Meillä on hauskaa yhdessä.
Joskus kyllästyn siihen että joudun aina tekemään kaiken kotona,siivoamisen,laskut ym..Kaksoseni kun osaa olla niiiiin viaton ja kiertää kaikki vastuudet..Noh olenhan itsekkin välillä aika pirttihirmu joten paha mennä arvostelemaan..
Olemme meinanneet erota ainakin 5 kertaa..joka kerta ollut henkisesti todella raskasta.Kaksoseni sanoo jättävänsä,ja on pari päivää kylmä kuin kivi.Mutta sitten kun eron hetki tulisi,haluaa sittenkin olla kanssani koska rakastaa minua ihan mielettämästi..Nämä yhteenotot ovat sattuneet aina kännissä.Siksi en enää haluakkaan ottaa paljoa kerralla..Parempi niin.

Mutta yhteenvetona nyt elämä on mukavaa,ei euforista eikä kamalaa vaan ihan ok:)
Tavallista arkielämää..Tuemme toisiamme vaikeissa tilanteissa.Meillähän kun on samankaltaisia kokemuksia paljonkin....

Meillä on kaksi kissa,ja ne ovat meidän "vauvoja"En tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu,mutta sen tiedän että Minä Rapunainen olen iloinen kun löysin Kaksosmieheni

3

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happy!

      Ihana kuulla hyvakin kokemus! luin tuolla aiemmin etteivat ravut ja kaksoset ole yhteensopivia. olen tulisesti rakastunut kaksosmieheen ja nyt VIHDOIN 5 vuoden tuttavuuden ja yhdenillan juttujen jalkeen han vihdoin haluaa seurustella. En koskaan ole painostanut hanta suhteeseen millaan tavalla mutta han tajusi miten tarkea olen kun otin ja lahdin jenkkeihin 2 vuodeksi. Kun palasin han vannoi rakkauttaan minulle ja olemme todella onnellisia! :)

      • ladurapu

        Kaksoseen on todella helppoa ihastua..,,Mutta oppiessasi paremmin tuntemaan..hän on narsisti jos kukaan..Jos äkki- ihastun, todella voin oitis päätellä, et taas kaksonen..ja näin on käynyt..ei ainostaan yhdenkerran..vaan useemman..Kierrän kaksosmiehet kaukaa nykyään..


    • G-mini

      Moinen keretomus antoo toivvoa tälle kaksosmiähel, kaksosmiähhist o täl palstal jo usseide vuosien ajan sanottu hyvvee ja huonoa, minkä voinee kiteyttää lauseesseen Kaksonen on loistava kumppani jos se o rakastunu. Ja mielelläni moisen allekirjottaisin. Lause saa jatkoa siitä että jos ei ole, ni o parempi pitää silimällä moista velikultaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe