onko kaikki rapu naiset

ovat tyhmiä??

minulla on melkein 4 työkaveria rapuja siis naisia kaikki ja itse olen kalat, mutta joskus tuntuu niin vaikealta olla tekemisessä niitten kaa, kun on niin avuttomia ja tyhmiä suoraan sanoisin:-) anteeksi vaan, mut miksi ne ei opi eikä halua tehdä hommat niin kuin pitää? ja niin itsepäisiä kuin mikä,kun vaan hän on oikeassa ja hän antaa aina neuvoja vaikka ei osa mitään eikä selviä ilman minua missään!!! must tuntuu kaikki ravut N on ärsyttäviä, ei noiden kaa tuu toimeen millään.....

15

3325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ravut tyhmiäkö?

      Taidat itse olla tyhmä!! vai että melkein 4 työkaveria,just...kuule me ravut ollaan todella viisaita ja siinä se sun ongelma juuri piileekin.Ai miten niin?? Mietippä sitä hiljaa mielessäsi =))

    • rapu@kala - ei töitä yhdessä

      ...itsepäinen, ahkera ja poikkeuksellisen viisas = analyyttisesti ajatteleva ja johdonmukainen. Kalan ajatusmalli on täysin erilainen, siksi teille tulee ristiriitoja.

      Rapu ja kala tulevat hyvin toimeen yhdessä, täydentävät toisiaan, mutta työnteko yhdessä ei suju.

      Puhun ihan tosissaan, sillä olen rapu ja ollut kalan kanssa yhdessä monta kymmentä vuotta. Muuten menee tosi hyvin melko sopuisastikin, mutta auta armias, jos teen sen kanssa yhdessä jotain hommaa. Viimeksi kun asensimme pienen huoneen laminaattilattian, luulin, että joudun hakeutumaan psykiatriseen hoitoon. Kesti kuukauden ennen kuin toivuin "yhteistyöstä".

      • Skopu-M

        N-Rapuja ainakin`ärsyttää`kalojen natsimaissuus,eli se että kalat tulee ja sanoo mitä pitää tehdä!?
        Ja sitten kun rapu sanoo jotain`vastaan`,tai poikkinaisen sanan,niin sukset ristiin.
        Tämä tuli rapu-N suusta,kun kysyin mielipidettä,että kenen kanssa et tule toimeen.
        Itselläni ei oo muistikuvia kaloista,eli me skoput tullaan toimeen kalojen kanssa,vissiin,eli ei ärsytetä eikä tallota toistemme varpaille.
        Oppikkaa ihmiset hyväksymään toisenne.Ja ennenkaikkia rakastamaan kaikkia mikä elää,likkuu,ja kunniottamaan toisianne,myös luonto kuuluu tähän gategoriaan.
        Ainiin tuosta rapu-N.ki vois veistellä,ja vaikka ja mitä.Niin kun se itekki on natsi´...Yrittää hallita skopua(Sänkykammarissa ainakin:)Vaikka vähän outo onkin...Kukapa meistä ei olisi.


      • Pirre*

        kuulostaa Leijonan ja KalanN yhteistyöltäkin :))


    • rapunaisien kaveri

      ittellä on 2 rapunaiskaveri;

      toinen on sellane superfiksu. On se toinenki, mut se ei ilmaise sitä yhtä vahvasti.

      Tarkoitan, että superfiksu kertoo ja näyttää fiksuudensa joka paikassa, mut sitte toinen rapunaiskaverini näyttää fiksuuttaan sillee ovelasti. hankala selittää

      mut on ne kuitenki fiksuja. EI ne mitää tyhmiä ole.

    • kalat

      Kuulepas fisu, taidat olla itse hankala ja vaikea, mutta et näe sitä itsessäsi. Herkät rapunaiset reagoivat siihen, ettet osaa kohdata heitä rakentavalla ja arvostavalla tavalla. Sitä saa mitä tilaa, joten katsopa itseäsi peiliin!

      • kyllä..

        Rapunainen on todella vaikea tapaus. Itsepäisyydessään tyhmä. Minä, minä, minä.

        Pitää oikeutenaan tehdä mitä lystää. Vähät välittää muista. Narisee ja nalkuttaa.


      • neitsyt mies
        kyllä.. kirjoitti:

        Rapunainen on todella vaikea tapaus. Itsepäisyydessään tyhmä. Minä, minä, minä.

        Pitää oikeutenaan tehdä mitä lystää. Vähät välittää muista. Narisee ja nalkuttaa.

        ja narisee munki eukko ja kauris on, ex oli kaksonen ja se oli kyllä huippu nalkuttaja, juoppo ja sitä toistakin paskaa.


      • juuri näin on
        kyllä.. kirjoitti:

        Rapunainen on todella vaikea tapaus. Itsepäisyydessään tyhmä. Minä, minä, minä.

        Pitää oikeutenaan tehdä mitä lystää. Vähät välittää muista. Narisee ja nalkuttaa.

        ainakin mun rapu työkaveri on sellanen että aina minä minä vaikka on tyhmääääääääääää ylikaikkein.
        se tekee mitä hän haluu ja mun mielipideellä ei oo väli,,, se on yksinkertaisesti tyhmääääää:( ei muuta voi sanooooooooooooo.....


      • minäääääh
        juuri näin on kirjoitti:

        ainakin mun rapu työkaveri on sellanen että aina minä minä vaikka on tyhmääääääääääää ylikaikkein.
        se tekee mitä hän haluu ja mun mielipideellä ei oo väli,,, se on yksinkertaisesti tyhmääääää:( ei muuta voi sanooooooooooooo.....

        jos olisin töissä voisin kuvitella et puhut musta :D kyllä minä teen niinku haluan vaikka olisinki kuinka tyhmä..


    • rapumies.
    • Ailemayu

      kuin minä kysyisin, että ovatko kaikki Kalat liukkaivat pluikkuja, jotka ovat parempia puhumaan kuin tekemään ja jos merkkinsä mukaisesti ovat oikeasti keskimääräistä taitavampia (monia älykköjä kyllä löytyy Kaloista), niin osaavatko olla pullistelematta siitä, ettei vain joltakin jäisi huomaamatta, kuinka taitava Kalat on?

      Voin huoletta sanoa, herra tai neiti Kalat, että ymmärrän täysin tuskasi - en ole Rapuna itse sietänyt yhtäkään tapaamaani Kalaa omaa tätiäni lukuunottamatta. Tämä toki voi johtua siitä, että perheessäni on Oinaita ja Kalat ja Oinas eivät tunnetusti tule ollenkaan toimeen, ainakaan kirjojen mukaan.

      En toisaalta tule edes muiden Rapujen kanssa toimeen, että ehkä ymmärrän sinua siltäkin kannalta - ystäväpiiriini kun kuuluu ns. Ravulle "sopimattomia" merkkejä ja olen ylpeä siitä.

    • ::::::;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      olen ollu työmaailmassa yli 20v ja ei oo horoskooppeja kyselty. toimeen on tultu. olin 12v samassa työpaikassa ja ei horoskoopeista olllunna esteitä. tosin ol puhetta,mut ei ollunna esteitä. kaikki tul toimeen ne vuodet. taitas olla siussa vika jos et tuu ravun kaa toimeen.!?

    • Vesimiessssss

      Joo ravut on omanki kokemuksen mukaan yleensä melko tyhmiä muihin verrattuna. Olen korkeasti koulutettu, mutta tässäkin joukossa ravut ihan yhtä tyhminä erottuvat kuin muuallakin. Ovat myös tosiaan uskomattoman jääräpäisiä ja yksinkertaisia, mutta onneksi tyhmyytensä takia ihan kontrolloitavissa, jos on vaan tarvis.

      • vesipäää

        Toivottavasti et ole naimisissa, kravun kanssa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe